Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť ženu za 10 dní - 11. kapitola

Sraz Ostrava!!! 28


Ako skrotiť ženu za 10 dní - 11. kapitolaSex, sex...

Prajem príjemné čítanie, vaša VictoriaCullen.

11. kapitola  

Známy hlas skríkol moje meno. Bola som ale tak ponorená do vášne, že som na okamih nevedela, kde je sever. Thobias zrazu zmizol z môjho zorného poľa, len som cítila ako sa vytiahol, čo nebolo práve najpríjemnejšie. Vytiahla som si legíny a posadila sa na posteli. Môj milenec sa váľal na zemi a za golier ho držal Edward. Okamžite vo mne vzkypel hnev. 

Chcela som skríknuť, vynadať mu ako si to vôbec dovolil, hlas mi však zamrel v hrdle. Tváril sa, že chce Thobiasa zabiť. Z očí mu sršali blesky, tvár ma bledšiu než obyčajne a z hrdla sa mu dralo vrčanie. 

„Ak sa jej ešte raz čo i len dotkneš, zabijem ťa!“ Celá izba sa otriasala jeho krikom. Thobias mu šklbol rukou, ale Edward ho držal pevne. Vzduchom presvišťala rana a Thobias sa spadol k zemi. Ohromene som sledovala Edward ako kráča stále naštvaný ku mne. Vytiahol ma na nohy a zatriasol mnou. „Mali ste sa len bozkávať!“ kričal rozzúrene. Jeho tón ma nahneval, aj keď vo vnúti som sa celá triasla. 

„Do toho ťa nič,“ vyštekla som podráždene a pohľadom prebehla po Thobiasovi. Omdlel. Padavka. 

Z celej sily som odstrčila Edwarda, čo vôbec nečakal a pretisla sa popri ňom k dverám. Skoro som sa zrazila s Andreou. 

„Prepáč, Bella, ale nedal sa zastaviť,“ chichúňala sa a rukou, v ktorej držala fľašu piva, ukázala na Edwarda. Zdalo sa jej to vtipné! Ja som práve prišla o úžasnú súlož a ona sa smiala? Odtisla som ju a vybehla po chodbe. Medzi nohami ma neuveriteľne pálilo, akoby moje ženské orgány chceli zakričať: „Hej, potrebujeme sex!“ Bolo to takmer na nevydržanie. Zatínala som päste a hrýzla si do spodnej pery len aby som zadržala mraučanie. 

V kuchyni som sa oprela chrbtom o barový pult a schuti sa napila z fľaši vodky. Nebola som alkoholik. Nikdy som nechcela vyzerať ako Dorothy, no v tejto chvíli sa mi to zdalo ako dobrý nápad. Nebol. Alkohol mi oslaboval myseľ, nie tú ohnivú bolesť, ktorá sa ako mor rozšírila do celého môjho tela. Doteraz som nechápala ako veľmi môže človek trpieť pre nedostatok sexu. Potrebovala som to zastaviť. 

Načiahla som sa po kľúče od auta a vyrazila smerom k dverám. Pohľadom som prešla obývačku. Traja ešte stále hrali tú šialenú hru, kvôli ktorej som sa dostala do tejto prekérnej situácie. Ostatný sa venovali svojmu opačnému pohlaviu a mne to skôr prišlo ako orgie, než párty. Jedno vyzlečené dievča do pol pása, ktorej tvár sa mi rozdvojovala pred očami, ku mne pribehlo a silno ma objalo. Odtisla som ju. Teraz som sa nechcela objímať, potrebovala som sex a to okamžite. A keďže Thobias nevyzeral naposledy práve veľmi pri sile a s neskúseným som odmietala spať, musela som sa pre uspokojenie vydať inam.   

„Be-Bella, kam-m to ide-eš?“ koktala. Smiala sa ako blázon a červený rúž mala roztretý po polke tvári. 

„Áno, kam ideš?“ Zamrazilo ma. Ten chladný hlas, ktorý sa mi ozval za chrbtom, mi spôsobil husiu kožu. Otočila som sa snažiac sa udržať rovnováhu. Ruky som mala zaťaté do pästí a musela som sa veľmi snažiť, aby som tomu namyslenému idiotovi jednu nevrazila. 

„Preč,“ vyštekla som. 

„Autom? Opitá?“ nadvihol obočie. Bolo na ňom vidieť, že aj on sa ovláda. 

Prekrížila som si ruky na prsiach a naklonila hlavu na bok. „Máš niečo proti?“ Sotva som to dopovedala. Tú rýchlosť som sotva stihla zaregistrovať. Len som zrazu stála späť v kuchyni nalepená na jeho hrudi. Úžasnej, chladnej. Svalnatej. Chcela som zodvihnúť ruky a zájsť mu pod tričko, aby som zistila, či sú tie tehličky na jeho bruchu také pevné. Boli. Vedela som to veľmi dobre, pretože som po nich neraz prechádzala prstami. A tá predstava ma ubíjala ešte viac, pretože teraz som mala ruky uväznené pri tele. Držal ma tak pevne, že som sotva mohla dýchať, nie to sa ešte hýbať. 

Vydýchol. Jeho sladká vôňa mi podlomila kolená. Oviala mi tvár i krk. Srdce mi začalo splašene biť. A pri pohľade na jeho zmyselne vykrajované pery som už zabudla aj svoje meno. Chcela som ho. Bože, tak veľmi som ho chcela, až som mala pocit, že ak ho teraz nebudem mať hneď v sebe, umriem. Bolo to šialené. Mala som byť na neho naštvaná za to, čo mi povedal, veď som pre neho bola menej než hovno  a zmlátil Thobiasa do bezvedomia. A predsa ma teraz objímal. Držal ma vo svojej oceľovej náruči a vyzeral, že ma tak ľahko nepustí. Ani ja som to nechcela. Očami som sa mu miesto toho snažila naznačiť, aby ma pobozkal. Veď naše pery boli len pár centimetrov od seba. Stačil len kúsok... Maličký... Už som bola dávno celá rozpálená a telo mi zvláštne vibrovalo, keď sa jeho pery priblížili. Nespúšťala som z nich zrak, vábila som ich, nech už konečne prekonajú tú mučivú vzdialenosť a spoja sa s mojimi. Akoby mi však čítal myšlienky, zrazu zmenil smer a prisal sa mi na čelo. Pomaly naň vtisol dlhý bozk, akoby ma chcel vcucnúť do seba a potom sa odtiahol. Vášeň vo mne mu už-už chcela jednu vraziť a poriadne na neho nakričať. 

„Celá horíš,“ skonštatoval chrapľavo. 

Skutočne? Kričala vášeň a prebodávala ho ostrým pohľadom. A prečo asi? Tak si ma konečne vezmi, Edward! Tú bolesť dlhšie nevydržím, zamraučala a schúlila sa na zemi držiac si svoje intímne miesto. 

„Bella, čo ste to s Andreou pohltali.“ Nebola to otázka, skôr pokarhanie. Vzal ma na ruky a ako človek na turbo pohon vybehol hore po schodoch.  Obrazy na stenách sa mi mihali pred očami v nesúvislých škvrnách. Odrazu ma položil na zem. Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomila, kde to vlastne som. Bol to sprchový kút v hosťovskej izbe. Veľmi dobre som ho poznala, pretože som ho neraz využívala pri svojich prespávačkách. 

Nechápala som, kým nepustil kohútik. Z hlavice vytryskla studená voda a mňa to dostalo do kolien. Hľadela som do zeme neschopná postaviť sa. Bola mi taká zima. Studené kvapky sa dostali úplne všade a odstránili so mňa nie len alkoholové opojenie, ale pôsobili aj ako balzam na moju teplotu. Predtým som si ani neuvedomila, že mám zvýšenú teplotu. To až teraz, keď som sa cítila o čosi ľahšie. No ani voda nedokázala upokojiť moju vnútornú potrebu. Po prvotnom šoku sa zase prejavila v celej svojej sile. 

Edward si kľakol vedľa mňa a odhrnul mi mokrý prameň vlasov z tváre. „Ako ti je, miláčik?“ staral sa. 

„Musím ísť do klubu,“ bolo jediné, čo som mu dokázala povedať. Výraz mu stvrdol. Čierne oči ešte viac sčerneli – akoby sa to aj dalo. 

„Nemusíš!“ vyhlásil odhodlane. 

Pokrútila som hlavou. Nerozumel tomu. Teraz som nepotrebovala jeho starostlivosť, ale sex. Šialene som ho potrebovala ako narkoman ďalšiu dávku heroínu. Mala som pocit, že ak sa čo najskôr s niekým nevyspím, umriem. 

 „Nepustím ťa tam!“ 

„Ale ja musím! Nerozumieš tomu,“ zaprotestovala som a pokrútila hlavou. Chytila som ho za rameno a pokúsila sa vstať – bezvýsledne. 

„Chceš tancovať nejakým úchylným opilcom, chápem tomu. Teraz si však moja a ja ti také niečo odmietam tolerovať!“ skríkol. Postavil ma na nohy a silno pobozkal. Áno, presne toto som potrebovala. Vo vnútri sa mi uľavilo. Naše jazyky sa preplietali vo vášnivom tanci a keď sa odo mňa konečne odtrhol, obaja sme lapali po dychu. 

„Stále celá horíš,“ zamrnčal, ale nevenoval tomu väčšiu pozornosť. Stiahol ma za sebou do izby a cestou sa zbavil košele. Ó áno. Tie kocky na jeho bruchu sa nezmenili. Dokonca aj tá čiarka chĺpkov ťahajúca sa od jeho pupku dole a strácajúca sa v jeho nohaviciach, tam stále bola. Zdvihla som prst, aby som po nej prešla, no on ma zastavil. Už sa mi naozaj chcelo kričať od bolesti. Stiahol zo mňa tričko a jediným pohybom mi roztrhal legíny. Zbavil ma aj spodnej bielizne a potom položil na posteľ. Bola som omámená z jeho rýchlych pohybov a všetko sa to vo mne varilo. Priľahol ma vlastným telom a z celej sily ma objal, pričom spojil naše pery. Jeho hruď ma spočiatku chladila, no veľmi rýchlo bola skoro taká teplá ako moje vlastné telo. Zašla som rukami dole po jeho chrbte a rebrách, a vyhrala bitku s jeho opaskom na nohaviciach. Nadvihol panvu, aby som mu ich mohla stiahnuť a zároveň som využila príležitosť, roztiahla nohy a pokrčila ich na posteli. Už bol pripravený. Rovnako, ako ja. Vkĺzol do mňa ľahko a v celej svojej dĺžke. Od úžasu som zalapala po dychu. Tak veľmi mi chýbal. Prehla som sa ako luk. Trochu sa nadvihol a zakrúžil panvou. Už-už som mala pocit, že vyvrcholím. 

„Edward, prosím,“ šepla som. Pomaly sa rozhýbal. Na môj vkus až príliš pomaly. Vysúval sa a vsúval a ja som mu vychádzala panvou v ústrety. Na tvári sa mu rozhostil blažený úsmev. Páčilo sa mu mučiť ma. Zaryla som mu nechty do chrbta a zavrčala. Pridal sa. Spomedzi pier sa mu vydral zvuk plný vzrušenia, pričom sa mi zachvelo celé telo. Nervózne som sa zahniezdila, aby som ho dostala hlbšie. Nespolupracoval. 

„Som tvoj jediný, však?!“ pýtal sa. Vyvalila som oči. Naozaj sa o tom chcel teraz rozprávať? Tu? „Odpovedz, Bella,“ prikázal a zastavil. Zakňučala som. Toto robil naschvál. 

„Áno. Si. Edward,“ lapala som po dychu. Zaškeril sa. Tak veľmi som ho za ten sladký úsmev nenávidela. Mala som chuť na neho vyplaziť jazyk, ale tá myšlienka sa rýchlo stratila, keď do mňa opäť prudko vkĺzol. Zavrnila som sa na plachte a prehla sa. Hlasno som vzdychala a oplácala mu horúce bozky. Rukou mi prechádzal od kolien k bokom a zastavil sa na prsiach. Stlačil mi bradavku, potiahol a ja som mu slastne vzdychla do úst. Celá som sa roztápala pod jeho skúsenými dotykmi. Zrazu mi vyložil nohy okolo svojho trupu a ja som následne vyvrcholila. Prudko som vykríkal jeho meno a on išiel do toho raja hneď po mne.   

Po chvíli som unavene ležala na jeho chladnej hrudi a prerývane dýchala. Bolo to krajšie, než prvý krát s ním. Nebola som si však istá, či v tom má prsty aj tá horúčava, ktorá sa mi rozliva v podbrušku a tak veľmi ma vyhecovala. 

Pohladil ma po vlasoch. „Ešte stále chceš, aby som ťa pustil do klubu?“ podpichol ma. 

„Stále to bolí,“ odvetila som, nevšímajúc si to. Pretočil ma na chrbát a nadvihol sa nado mnou na lakti. Vážne si ma prezeral. 

„Urobil som ti niečo, Bella? Ublížil som ti nejako?“ Tváril sa zhrozene. Prečo jeho prvá starosť po dobrom sexe je, či mi ublížil? Prečo sa o to nezaujíma aj v normálnych rozhovoroch? Zahryzla som si do pery, aby som mu nevynadala a tak som len prikývla. 

„Odhodil si ma ako šľapku,“ povedala som na rovinu. Spomienka na ten rozhovor ma stále bolela. Nemať takú otupenú myseľ a neprehltnúť Andreinu podivnú tabletku, nikdy by som sa s ním nevyspala. Alebo áno? 

„Neodhodil,“ zaprotestoval. „Musel som to urobiť, kvôli Alice. Prišla na to, miláčik. Už vie, že som s tebou spával. Povedala mi, aby som sa s tebou rozišiel, inak to povie Esme a tá by mi to neodpustila. Ani Carlisle. Chcel som ti o tom povedať už skôr, no vždy si ma odbila.“ Venoval mi pohľad typu za všetko si môžeš sama a ja som sa prudko posadila na posteľ. 

„To ti neverím. Ak by si mi to naozaj chcel povedať, povieš mi to!“ oborila som sa na neho a skrížila si ruky na prsiach. Prehrabol si rukou vlasy. 

„A nie je to už jedno? Udobrili sme sa, nie?“   

„Tak to teda nie,“ dopálil ma. Vyletela som z postele tak rýchlo ako mi to môj polo-opilecký stav dovoľoval a začala si hľadať svoje veci. „Som opitá. Zdrogovaná a ty si ma podlo zneužil.“ 

Zasmial sa. „Aha. Tak zneužil. A to som si myslel, že ty si mi vyzliekla tie nohavice,“ pripomenul mi. Ohromene som zhíkla a hodila po ňom topánku. Zachytil ju tesne pred svojou tvárou. 

„Si grobian. Idem do klubu, či sa ti to páči alebo nie. Už spolu vlastne nechodíme, takže by ti to mohlo byť,“ nedokončila som. Strhol ma spať do postele a vsunul pod seba. Vrčal mi do úst. Bolo to neskutočne vzrušujúce, pretože som mala pocit, akoby si uplatňoval svoje postavenie voči mne. Jasne mi chcel dať najavo, že som patrím len jemu a aj keď ma to po prvý krát poriadne nahnevalo, teraz ma to do istej miery vzrušovalo. Plamienok vzrušenia, ktorý mi plápolal medzi nohami sa rozhorel na obrovskú vatru a ja som zamraučala. 

„Potrebujem sex,“ zachripela som. 

„Som tu len pre teba,“ usmial sa mi do úst. Už sa mi nechcelo míňať drahocennú energiu na protesty. Chcela som sa zbaviť bolesti a on sa dobrovoľne ponúkal. Nemusela som merať dlhú cestu do klubu a ísť si po nekvalitný sex, keď sa nado mnou týčil hotový boh sexu. 

„Chcem viac. Chcem niečo rýchlejšie,“ šepla som. Chvíľu sa na mňa díval, keď sa postavil a navliekol si nohavice tak rýchlo, že som to ani nestihla zaregistrovať. 

„Počkaj tu. Nikam nechoď, jasné?“ Nečakal na moju odpoveď. Stratil sa vo dverách a ja som si namrzene povzdychla. Tak takúto rýchlosť som zrovna nemyslela. Ľahla som si do perín a nespokojne mrnkala, keď sa objavil znovu v izbe. V rukách niečo držal, ale položil to na nočný stolík na druhej strane skôr, než som si mohla poriadne všimnúť, čo to je. 

„Poď ku mne,“ prikázal mi a načiahol ku mne ruku. Vzala som ju a postavila sa pred neho. Na tvári mu hral šibalský úsmev. „Tak ty chceš niečo rýchlejšie, áno? Tak sa otoč.“ Zaklipkala som prekvapene očami. Nakoniec som poslúchla. Prudko ma prsnou časťou hodil na posteľ, až som sa sotva stihla zachytiť na rukami. Pod nohami mi skončili jeho nohavice. Až teraz som pochopila, čo chce urobiť. Zalapala som po dychu od vzrušenia. Ešte som začula trhanie obalu a puknutie štuplíka. „Bude to príjemné, sľubujem,“ šepol mi do ucha. Verila som mu a uvoľnila sa. Natlačil sa mi na telo a nežne ma jednou rukou poláskal po jednej polke. Už len to ma vzrušovalo. Bolo to vôbec možné? 

Na svoju otázku som nenašla odpoveď, pretože do mňa vošiel a ja som mala čo robiť, aby som sa udržala na nohách. Spočiatku to bolelo. No potom sa mi telom rozlialo také vzrušenie, že som sa nemohla nadýchnuť. Srdce mi hlasne búšilo na spánkoch a pred očami sa mi zahmlievalo. 

„Musíš si na mňa zvyknúť,“ šepol vzrušene za mojim chrbtom. Zakrúžil bokmi a vsunul sa hlbšie. Mala som pocit, že ten nápor nevydržím. Ani som nechápala, ako tam môže kĺzať tak ľahko. Nakoniec prirazil úplne. Vykríkla som jeho meno a zalapala po dychu. Chytil ma za vlasy a pritiahol k sebe. Panebože. Vôbec mi ich netrhal, ani to tak veľmi nebolelo, práve naopak. Ešte viac ma to vzrušilo a na pokožke sa mi objavila príjemná husia koža. Narazila som zadočkom k nemu a on sa konečne pohol. Nie jemne. Rozbúril vo mne hotový vír prudkými nárazmi a rýchlym tancom. Ruky mi rýchlo ochabli, nohy som už sotva cítila, ale on bol neúnavný. Vzdychala som, kričala jeho meno a vyvrcholila. Neprestal. Prichytil si ma pri tele, aby som nespadla a pokračoval. Nemala som dych na to, aby som ho zastavila. Telo som mala také vláčne, až sa mu prehýbalo pod rukami. Na okamih mi prebleslo hlavou, že chce so mňa vyšukať dušu. Možno to mal naozaj v pláne, keď zrazu aj on vyvrcholil a ja som ho rýchlo nasledovala. Vyčerpane som padla na posteľ a sledovala jeho prudko dvíhajúcu sa  hruď vedľa seba. Dotkla som sa ho pri srdci a jemne hladila jeho zlatisté chĺpky. Šteklili ma, omotávali si ma okolo prstov. Sledoval ma polootvorenými očami, ktoré mal stále také čierne, až som mala občas pocit, že sa v nich stratím. Pokračovala som rukou dole, až som narazila na niečo plastické, čo upútalo moju pozornosť. Pozrela som dole a videla kondóm, ktorý mal stále natiahnutý. Akoby som to robila každý deň, veľmi prirodzene som mu ho stiahla a odhodila do rohu izby. Pri tom dotyku zavzdychal. 

„Vzrušuje ťa to?“ Prikývol. Dotkla som sa jeho postaveného údu. Toto celé bolo vo mne, uvedomila som si. Bol veľký. Krásne veľký a hrubý. Tento chlapec mal šťastie, keď ho boh takto obdaroval. Nie len že mal veľké prirodzenie, ale bol aj krásny. Až hriešne krásny. Možno by mu za to mali dať policajti pokutu. 

„Prestaň,“ zachrčal. Zdvihla som tvár k nemu. Mal stisnutú čeľusť a nosné dierky sa mu poriadne rozširovali, ako sa snažil dýchať. Až vtedy som si uvedomila, že prechádzam rukou po celej dĺžke jeho vzrušenia. Edward bol ešte stále vyčerpaný so svojho posledného vrcholu a ja dvojnásobne, no nemohla som odolať. A keď sa nemohol nijako brániť... 

Sklonila som sa nad neho a skúsila ho oblízať. Chutil neuveriteľne dobre. Otvorila som ústa a vsunula ho celého do seba. Pritom som potlačila dávivý reflex a znova ho vysunula. VO vlasoch som pocítila jeho ruku. Zdvihol mi hlavu. 

„Bella, prestaň, inak sa ti vystriekam do úst a to nebude príjemné.“ Odtisla som mu ju. Andrea hovorila, že to nie je až také zlé. A mužovi to urobí veľkú radosť. A aj som to tiež chcela vyskúšať. Chcela som mať čo najviac skúseností, pretože som si nebola istá, či ma Edward po tejto noci zase neodhodí ako použitý materiál. Veľmi som sa toho bála a pri tej myšlienke som ho nechtiac poškriabala zubami. Zháčila som sa, no neublížila som mu. Ešte viac ho to vzrušilo. Tak som pokračovala. Vsúvala som a vysúvala si ho z úst, lízala ho na vrcholku a bozkávala. Jeho telo sa triaslo. Vzdychal. A vrčal. 

„Bella, no tak! Počkaj,“ zahundral. Teraz ma skutočne potiahol za vlasy, až mi ich pár vytrhol a vytiahol ma k svojej tvári. Pobozkal ma a pretočil na chrbát, pričom do mňa vzápätí vnikol. Zachvela som sa, keď vyvrcholil. Ignoroval to. To bolo jediné, čo som si uvedomila, keď sa vo mne začal opäť pohybovať a ja som zas stratila akýkoľvek prehľad o okolí. Bola som len ja a Edward. Jediný chlap, ktorého som zúfalo potrebovala. 


Nie som si istá, či sa mi táto kapitola práve podarila. Ostáva mi len dúfať, že aspoň trochu áno a zanecháte mi tu aspoň pár komentárov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť ženu za 10 dní - 11. kapitola:

 1 2   Další »
15. 1ajjka1
28.06.2013 [19:08]

Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.06.2013 [19:38]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. martina946
27.06.2013 [17:10]

Prosím tě nevydařená kapitola? Vždyť byla skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ještě teď to musím rozdýchavat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle, rychle další díl

12. teska
27.06.2013 [13:22]

Ahoj, teprve ted sem objevila a začala čist tvoji povidku a 11 neskutečnych, vzrusujicich, prekvapivych kapitol jsem projela myslim za pul hodiny? Neskutečnéééééééééééééééééé.... Bomba prosim přidavej kapitoly co nejdřív...Myslím, že jsem si našla novou drogu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. danje
26.06.2013 [23:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2013 [21:28]

LiviaCullenno nemám slov .. stále to musím predýchavať .. tak ak táto kapitola sa ti podla teba nevydarila tak som vážne zvedavá aká je podla teba dokonalá kapitola .. toto bolo niečo neskutočné ... ešte teraz som červená ako paradajka ešte aj za ušami
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .. zlato dúfam len že nebudeme musieť dlho čakať na pokračovanie ..
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Pegi
26.06.2013 [20:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2013 [19:03]

AfroditaAliceCullenMůj komentář?? AAAAAAAAA!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2013 [18:25]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2013 [18:11]

JudysJsem ráda, že po takové době přišla další kapitolka. Určitě se ti moc povedla, i když mu Bella odpustila moc brzo, ale až se probere střízlivá, tak bude naštvaná stále.
Prosím pokračuj, ať co nejdřív víme, jak to bude pokračovat. Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!