Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 6. kapitola

3


Ako skrotiť upíra - 6. kapitolaProsím, nezabite ma za tento diel. Belle sa to vymklo z rúk. Esme sa pokúša pomôcť, no nedopadne to najlepšie. Dnes sa nám tu primieša aj Jacob. Keď sa vzťah rúca, je ťažké ho zachrániť. Pekné čítanie. Vaša Lolalita

6. kapitola

 

„Čo je to s tebou, Bella? Som z teba mimo. Neviem, čo si mám o tom myslieť,“ šepol nervózne.

„Nechápem. Správam sa normálne,“ odpovedala som pohotovo.

„Nie, nesprávaš! Si ako utrhnutá z reťaze. Chvíľu sa správaš normálne a potom...“ zarazil sa.

„Edward, všetko je v poriadku. Milujem ťa a túžim po tebe. Čo je na tom zlé?“ Pokrčila som ramenami.

„Bella, myslím, že sa mi nepáči, čo robíš a ako sa obliekaš,“ povedal váhavo a čakal moju reakciu. Ja som len vyplašene zaklipkala očami.

„Koketuješ s chalanmi v škole, provokuješ ešte aj mojich bratov a to tvoje vyzývavé oblečenie... Aspoň keby som nepočul tie oplzlé myšlienky na tvoju osobu. Je to pre mňa veľmi ťažké a potom to, čo robíš so mnou. Totálne ma rozvášniš a potom to stopneš...“

„Počkať! Nerobíš to ty mne? Koľkokrát sme sa bozkávali a hladili a potom si to proste uťal. Keď sa to týka mňa a mojej túžby, tak je to v poriadku, ale keď sa to týka teba, tak už nie?“ syčala som. Edward sa zarazil.

„Bella, provokuješ upíra, nie nadržaného chlapčeka. Mám s ovládaním dosť veľké problémy aj bez toho, aby si ma takto provokovala.“ Jeho hlas bol rázny.

„Tak sa prestaň ovládať,“ šepla som. Edward pokrútil hlavou. Na lúku sa prirútil Jasper s Alice na chrbte. Obaja sa hlasno smiali. Ostatok dňa už prebiehal pokojne, až na to, že sa mi Edward trochu vyhýbal. Držal sa od mojich dotykov a bozkov. Keď sme šli z lúky, namrzene poznamenal:

„Ideš so mnou alebo chceš ísť s Emmettom?“ štekol. Škaredo som sa na Edwarda pozrela.

„Ak bude treba, pôjdem pešo! Nebudem ťa nútiť, aby si sa obťažoval.“ Prešla som okolo Edwarda a šla som ku Carlislovi. On sa pozrel na Edwarda a pokýval hlavou. Zrazu ma niekto schmatol do náručia. V šoku som zavrela oči  a zapišťala.

„Vezmem ťa ja! Teda, keď Edward dovolí.“ Bol to Jasper. Všetci stuhli. Edward k nám pristúpil.

„Okamžite ju polož!“ zavrčal. Stiahol ma k sebe a vyložil si ma na chrbát.

„Máš rada adrenalín? Tak sa drž.“ Než to dopovedal vyhupol sa do vzduchu a ocitli sme sa na strome. Edward so mnou upaľoval tak rýchlo, že som musela zavrieť oči a pritisnúť sa naň. Hlavu som položila na jeho rameno. Po chvíli spomalil. Bola som za to tak vďačná, že som mu okamžite pritisla pery na krk a nežne ho pobozkala. Edward prudko zastavil a pretočil si ma dopredu. Nohy som mala omotané okolo jeho pásu a hľadela mu do očí. Trocha som sa začervenala. Jeho výraz však nebol taký, aký som čakala.

„Zas s tým začínaš?“ napomenul ma. Nechápavo som sa naň pozrela.

„Už ťa nesmiem ani pobozkať?“ opýtala som sa váhavo. Edward si teraz uvedomil, že nereagoval správne.

„Nie, len ma vyvádzaš z koncentrácie,“ šepol. Usmial sa, ale bolo to kŕčovité.

„Dobre. Teraz stojíme. Pobozkaj ma,“ šepla som.

„Nie.“ Pretočil ma naspäť na chrbát a už trocha pomalšie bežal k autám. Keď sme konečne dorazili ku Cullenovcom, napätie sa dalo krájať. Edward šiel zaparkovať auto a tak som pohotovo zdrapla Rose a Alice.

„Hnevá sa,“ šepla som ticho. Rose sa pousmiala.

„Neboj sa. Ideme do kina, vybrali sme super film. Určite zmäkne.“ Tie dve sa na seba sprisahanecky usmiali. Bola som stále nervózna. Edward prišiel po chvíli. Nahnevane sa pozrel na Alice.

„Na ten film nejdem!“ štekol. Pozrel sa na mňa a zodvihol obočie.

„Ak chceš ísť, tak sama.“ Nekompromisne nakrčil tvár. Vzala som ho za ruku trocha na bok.

„Edward, čo to do teba vošlo. Sme konečne spolu a ty na mňa syčíš. Milujem ťa a chcem byť s tebou.“ Usmiala som sa a čakala, že trocha zmäkne. Edward sa uvoľnil a po chvíli sa usmial.

„Zostaňme tu,“ pošepol. Na to sa ku mne pritisol a pobozkal ma. Nedalo sa odolať. Šli sme do domu a Edward ma okamžite ťahal do svojej izby. Len čo zavrel dvere, začal ma bozkávať. Bol na neudržanie. Pritlačil ma o stenu a rukou mi zašiel medzi stehná. Zaklonila som hlavu a slastne zastonala. Edward ma zdvihol do vzduchu a skôr než som stihla akokoľvek zareagovať drvil ma svojim telom na posteli. Bol tak nesmierne ťažký, že som sa nemohla ani pohnúť. Nikdy som si neuvedomila aký je príšerne, ohromne ťažký. Dochádzal mi kyslík, no Edward nie a nie opustiť moje pery. Jeho jazyk som mala plné ústa. Nemohla som dýchať a začala som ho v panike odtláčať. Edward však neustupoval. Naopak, schmatol mi ruky a zodvihol ich k mojej hlave. Nechal ma chvíľu rozdýchať a potom ďalej okupoval moje pery. Na sekundu som sa vyslobodila.

„Dosť, Edward!“ zapišťala som. Edward sa úplne bez ťažkostí odtiahol. To ma prekvapilo.

„Čo sa deje? Nepáči sa ti to? To si predsa chcela,“ zasyčal a ironicky sa zasmial. Chcel mi dať príučku. Chcel ma vystrašiť. Poriadne ma ale naštval. Rýchlo som sa postavila a bez slova som prešla k dverám. Keď som sa obzrela, Edward sedel na posteli s pobaveným výrazom.

„Čo si myslíš, že si teraz urobil?“ opýtala som sa cez zuby.

„Ukázal som ti, akí sú upíri, keď sa neovládajú,“ povedal tvrdo.

„Nie, Edward! Ty si ma vydesil,“ šepla som so slzami na krajíčku. Je pravda, že som trocha dramatizovala, no on to nevedel. Jeho výraz sa okamžite zmenil. Bol zaskočený. Natiahol ruku ku mne, no ja som zabuchla dvere  a utekala dole po schodoch. Esme vybehla z kuchyne.

„Stalo sa niečo?“ opýtala sa vystrašene. Na to ma dobehol aj Edward a ospravedlňujúco sa predo mňa postavil s roztiahnutými rukami.

„Mrzí ma to, Bells. Ja som nechcel,“ šepol. Esme naňho pozerala s vyvalenými očami.

„Chcem ísť domov,“ šepla som so sklopenými očami.

„Hneď ťa odveziem,“ povedal Edward, no Esme sa naňho vyčítavo pozrela.

„Ja ju odveziem!“ Nastavila ruku a Edward jej do nej vložil kľúče od Volva. Stále na mňa upieral oči a snažil sa stretnúť s mojim pohľadom, no ja som uhýbala. S Esme sme bez slova prešli k autu. Nastúpila som a rýchlo sa pripútala. Cítila som sa trápne. Ja som ho vyprovokovala a vôbec ma nedesil. Chcela som mu ublížiť a vedela som, že sa najviac bojí toho, že sa ho budem niekedy báť. Vychádzali sme už na diaľnicu, keď sa Esme ospravedlňujúco usmiala.

„Nehnevaj sa naňho. On nie je zlý. On ťa miluje,“ šepla nežne. Pozrela som sa na Esme. Videla som matku, ktorá sa hanbí za syna a preto som to už nevydržala. Rozochvela som sa a následne rozvzlykala. Esme zastavila na krajnici a objala ma.

„Nie, Esme. Edward nič zlé nespravil. To ja,“ šepla som. Esme sa odtiahla a pozrela mi do očí.

„Bella, čo sa deje. Už dlhšie sledujem, že sa niečo chystá. Je v tom Emmett a Rose a mám pocit, že aj Jasper a Alice.“ Len som prikývla. Oprela som si hlavu o opierku a tvár si prikryla rukami.

„Ja som chcela zviesť Edwarda,“ šepla som. Esme sa zatvárila prekvapene a potom  neudržala záchvat smiechu.

„Pokračuj,“ šepla, keď sa trochu upokojila.

„Emm sa ponúkol, že mi pomôže. Potom sa nejako pripojil Jasper, Rose a Alice.“

„Ach tááák. Už je mi všetko jasné. To vysvetľuje veľa.“ Esme sa usmiala. Čakala som, že sa naštve.

„Bella, ak si myslíš, že zvedieš upíra vďaka minisukni, make-upu a vyzývavému správaniu, mýliš sa. V prvom rade nepočúvaj tých štyroch,“ povedala pokojne.

„To nie je všetko. Takmer prizabil jedného chalana v škole a potom som ho dráždila, vyprovokovala som ho aby žiarlil a teraz žiarli aj na svojich bratov a potom som sa pokúšala o sex po telefóne a...“

Esme vyprskla v obrovský záchvat smiechu. Smiala sa asi tri minúty.

„Prepáč, že sa smejem, ale... Bella, čo ťa to napadlo?“ povedala pobavene. Ja som pokrčila ramenami.

„On ma stále odmieta. Už neviem, čo má robiť. Cítim sa ako nejaký oplzlý, tučný chlapík z treťotriedneho starého filmu, ktorý sa pokúša zviesť nevinnú slečinku.“ Znova som sa zahanbene oprela do opierky. Esme si povzdychla.

„Edward sa teraz určite cíti strašne. Myslím, že sa ti to pekne vymklo z rúk.“

„Asi mu poviem pravdu a ospravedlním sa. Budem sa mu ospravedlňovať do konca života a dúfať, že mi to odpustí,“ šepla som.

„Myslím, že by si mala pokračovať. Musíš trocha povoliť. Netlač tak na neho. Ja sa s ním porozprávam. Prestaň počúvať tých štyroch a počúvaj svoje srdce. Ak vieš, že po Edwardovi fyzicky túžiš, tak mu to jednoducho povedz. Povedz mu, čo cítiš a ako ho potrebuješ. Niekedy je úprimnosť najmocnejšou zbraňou. Vysvetli mu dôvody prečo sa s ním chceš milovať,“ povedala Esme. Bolo to úžasné. Pripadala som si, akoby som rozprávala s najlepšou kamarátkou. Úplne som sa uvoľnila.

„Ďakujem, Esme. Je úžasné, že ma chápeš,“ povedala som jej a objala ju. Esme naštartovala a odviezla ma domov. Charlie nebol doma. Odopla som si pás a pozrela na Esme.

„Čo mám Edwardovi povedať?“ šepla som.

„Nič. Využi, že sa momentálne musí ospravedlniť on. Niekedy sa muž musí ospravedlniť aj keď neurobil chybu. Je to ich osud.“ Usmiala sa.

„Možno by ste si mali jeden od druhého chvíľku oddýchnuť a usporiadať si myšlienky. Choď navštíviť priateľov. Uvoľni sa a potom si to vysvetlíte,“ povedala Esme pokojne a pohladila ma po ruke.

„Ďakujem, Esme.“ Vystúpila som z auta. Esme má pravdu. Pôjdem za priateľmi a trochu sa odreagujem. Viem presne komu zavolám. Hneď, keď som vošla do domu zavolala som priateľovi.

„Ahoj, Jacob. Čo povieš na kino?“ povedala som do telefónu. Samozrejme, nadšene súhlasil. Bolo ešte málo hodín a tak ma behom tridsiatich minút vyzdvihol.

S Jacobom sme si parádne užili. Boli sme na super filme a ešte sme stihli aj cukráreň. Poriadne som si dala do nosa. Celý večer sme sa len smiali a smiali. O Edwardovi nepadlo ani slovo a možno aj to mi pomohlo. Jacob ma vysadil pred domom. Bolo už takmer desať a Charlie nebol stále doma. Celkom mi to vyhovovalo, lebo by som mu len ťažko vysvetľovala, že som odišla s Edwardom a vrátila sa s Jacobom. Po tak úžasnom večere som sa mu poďakovala a pobozkala ho na líce. Nohy som za sebou už len ťahala. Vyšla som po schodoch do svojej izby. Otvorila som dvere a takmer som odpadla. Na posteli sedel Edward. Vyzeral ako ľadová socha. Zalapala som po dychu a vykročila k nemu.

„Edward, čo tu robíš?“ usmiala som sa a chcela som ho pobozkať. On sa prudko postavil a premeral si ma pohľadom. Znechutene sa otriasol.

„Čo tu robím? Odchádzam...“ povedal tvrdo.

 

5. kapitola - 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 6. kapitola:

 1
10.04.2012 [16:47]

lenuskaemmAko odchádza? Emoticon Emoticon On nesmie odísť! Nie, to nie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.02.2012 [0:36]

anissskaLíbí se mi, jak se všichni můžou jen přetrhnout v tom, aby Bella dělala to, co vymysleli oni... Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [13:58]

domcamerci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ne! Ne! Ne! Když řekla, že zavolá Jacobovi, tak jsem takmer odpadla. Emoticon A ten konec. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Kačka
30.10.2011 [18:26]

ajaja :-) to bych neřekla, že ze hry na svádění bude takmer rozchod a boj o to získat člověka nazpět Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
01.09.2011 [0:11]

Tak toto je už naozaj zlé. Chudák Edward. Ach. Ako len mne lezie Jacob na nervy už len tým, že existuje. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [17:38]

NeyimissOch, chudák Edward... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!