Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 5. kapitola

Stephenie Meyer


Ako skrotiť upíra - 5. kapitolaEdwardovo trýznenie pokračuje. Bella z toho nemá dobrý pocit, no aj tak v tom pokračuje. Teraz trocha oddychová kapitolka, no v ďalšej sa nám to vyostrí. Pekné čítanie. Vaša Lolalita

5. kapitola

„Rozopla by som ti nohavice. Ty by si ma zatiaľ hladil po vnútornej strane stehien a prechádzal by si po okrajoch mojich nohavičiek. Potom by si prstami zašiel pod ich okraj a dotkol sa... Edward! Haló!“ V telefóne sa ozvalo pípnutie. Hovor ukončený. Nechápavo som pozerala na display mobilu. On mi zložil! To som bola naozaj tak nešikovná? Zachvacovala ma panika. Zrazu mobil zazvonil. Na mobile sa objavil nápis Carlisle. Opatrne som to zodvihla.

„Bells, to som ja, Edward. Prepáč. Nejako sa mi podarilo rozdrviť mobil,“ šepol zahanbene.  Nadšene som sa usmiala. Nie som nešikovná, práve naopak.

„Edward, chýbaš mi,“ pošepla som.

„Nad ránom by som mal byť vo Forks. Smiem prísť?“ opýtal sa nedočkavo.

„Iste,“ šepla som. Rýchlo sme sa rozlúčili a ja som sa šťastím rozplývala. Vbehla som do kúpeľne a začala sa druhýkrát sprchovať. Potom mi napadlo. Čo to vlastne robím? Určite to nepôjde tak ľahko. Zabalila som sa do uteráka a vytočila číslo Rose. Stručne som Rose poinformovala o mojom telefonáte. Rose sa najprv zamyslela, no potom spustila dlhú prednášku.

„Bella, musíš ho ešte trochu vydusiť. Nepotrvá to už dlho. Som si istá, že by to skončilo maximálne pri maznaní. Zavri okno a zamkni. Ja ho už nejako zdržím. Zajtra ho po teba pošlem, ale až trocha neskôr. Je voľno, tak sa vyspi. Vymyslíme nejaký zmysluplný program. Hlavne taký, pri ktorom budete obaja pod kontrolou. Dobrú noc,“ povedala Rose a zložila.

Šla som k oknu a poriadne ho zavrela. Až ma pichlo pri srdci. Predstava Edwarda, ako nájde zavreté okno a zamknuté dvere po tom, čo som mu sľúbila, že smie prísť, ma bolela. Obliekla som si pohodlné pyžamo a ľahla si do postele.

Ráno som vstala neskoro. Bolo už takmer deväť a Charlie ma nechal pokojne spať. Zišla som do kuchyne. Ako idem po schodoch, začula som družný rozhovor. Nakukla som do kuchyne. Charlie stál pri okne a Edward pri sporáku. Očividne varili. Zalapala som po dychu. Edward sa široko usmial a podišiel ku mne. Pobozkal ma a vrátil sa k sporáku. Charlie sa uškrnul.

„Dobré ráno. Nemala by si sa ísť prezliecť?“ opýtal sa Charlie. Vtedy som si uvedomila, že som v starom flanelovom pyžame. Tak v tomto by som zviedla akurát bezdomovca. Vybehla som po schodoch do svojej izby a začala sa prehrabovať vo veciach. Pohľad mi padol na úzke džínsy. Nedalo sa v nich dýchať, no boli sexi. K nim som vylovila červené tričko s hlbokým výstrihom. Na nohy som si vzala tenisky a zbehla som dole. Skôr než by mohol Charlie namietať, obliekla som si na tričko bundu a zapla ju až po krk. Na stole ma čakala praženica. Chcela som to čím skôr zjesť, aby sme mohli s Edwardom vypadnúť.

„Čo budete dnes robiť, deti?“ Charlie pozrel najprv na Edwarda a potom na mňa. Ja som mykla ramenami.

„Pôjdeme s mojimi rodičmi a súrodencami na piknik a potom večer kino,“ šepol Edward. Za celý čas zo mňa nespustil oči. Rozlúčila som sa s Charliem a nastúpila k Edwardovi do auta. Prešli sme pár metrov.

„Chcel som sa k tebe ráno dostať, no všetko bolo zamknuté,“ šepol.

„Prepáč. Nejako som zaspala a zabudla som.“

„Nevadí.“ Edward sa široko usmial. V aute začalo byť teplo a tak som si zložila bundu. Edward na mňa zasnene pozrel. Pozrela som mu do očí a usmiala sa.

„Edward, na cestu sa díva opačným smerom,“ povedala som s ironickým podtónom. Edward sa usmial a konečne venoval krátky pohľad aj ceste pred nami. Rýchlo sme dorazili ku Cullenovcom. Odopla som si pás a len čo som to urobila, Edward ma stiahol na seba tak, že som na ňom sedela obkročmo. Strčil mi jazyk do úst tak, že som sa nestihla ani nadýchnuť. Rukami už blúdil pod tričkom a vždy keď kĺzal dole, zašiel prstami aj do mojich úzkych nohavíc. Potrebovala som sa nadýchnuť a tak som ho surovo zdrapla za vlasy a potiahla. Perami som skĺzla na jeho krk a nežne som ho hrýzla. Ochutnávala som jeho pokožku a on slastne vrčal. To nebolo zvykom. Kŕčovite zvieral môj zadoček. Tak veľmi som túžila pokračovať, tak veľmi som mu chcela povedať, aby nás odviezol niekde z očí, ale to by všetko pokazilo. Odtiahla som sa od neho. Chcelo to toľko sebazaprenia, až som sa divila, že som to dokázala. Spôsobovalo mi to bolesť na tele, aj v mojom vnútri. Musím to zastaviť.

„Edward, poďme dnu,“ šepla som ešte stále dosť vzrušene. Edward zavrčal.

„Tu a teraz?“ opýtal sa zastrene. Ja som naň vyvalila oči. Edwardovi to teraz docvaklo.

„Ty myslíš k nám domov?“ opýtal sa vyplašene.

„Edward! A čo si si myslel? Kam dnu?“ Začala som sa smiať, keď mi došlo, čo Edward pod tým dnu vlastne myslel. On sa len zahanbene pomrvil.

„Ideme ku mne do izby?“ šepol.

„Nie. Hovoril si, že ideme na piknik. Neviem sa dočkať.“ Tvárila som sa nadšene. Rýchlo som vyskočila z auta a upravovala si tričko. Edward tam stále sedel, ako primrznutý.

„Ideš?“ šepla som. On sa len zahanbene usmial.

„Myslím, že ešte chvíľu zostanem sedieť,“ šepol a mala som pocit, že ak by to šlo, tak sa červená. Nechápavo som sa naňho pozrela. Edward zaklonil hlavu a nahlas predýchaval. Pozrela som sa nižšie a všimla si kde je problém. Jeho nohavice boli napnuté na prasknutie. Uškrnula som sa.

„Dobre, idem dnu. Teda pre tých nadržaných, dnu do domu. Keď to zvládneš, príď za mnou,“ povedala som s patričným náznakom škodoradosti. Rozbehla som sa k dverám a vošla dnu. Pri dverách sa v kŕči smiechu zvíjal Emmett. Potom sa chvíľkovo upokojil a tvrdým hlasom povedal.

„Takto by si mi brata týrať nemala.“ Hneď na to sa zas rozrehotal. Pokývala som hlavou a šla do obývačky. Všetci už boli piknikovo naladený. Šla som k Esme, ktorá ešte skladala jedlo do košíka.

„Upíri na pikniku? Zvláštne. Čo tam akože budeme robiť, keď vy nejete? Nechodí sa na piknik poriadne najesť?“ povedala som so záujmom.

„Preto berieme teba.“ Emmett sa samozrejme neubráni vtipnej poznámke. Esme sa na neho škaredo pozrela.

„Vo Forks dnes po obede bude príliš slnečno. Museli by sme byť zatvorení doma. Udrž týchto tu doma?“ Ukázala Esme na svoju rodinu. Medzi tým už dorazil aj Edward. Jasper s Emmettom sa tlmene smiali. Edward ich obdaril pohŕdavým pohľadom a prešiel ku mne.

„Aj v horách bude slnečno. Ale tam kam ideme my, nikto nechodí,“ šepol Edward pri mojom uchu. Ten studený dych mnou zatriasol. Edward sa uškrnul.

S nami v aute šli Alice a Jasper. Carlisle s Emmettom a ich polovičkami šli za nami. Po hodine cesty sme dorazili na krásnu lúku. Tu sme nechali autá. Edward si ma chcel vyhupnúť na chrbát, no dobehol Emm a rýchlim pohybom ma Edwardovi doslova ukradol. On hlasno zavrčal.

„No tak, Edí. Nech dievča zažije poriadnu jazdu,“ štekol po Edwardovi. Ja som v strachu skontrolovala pohľadom Rose. Usmievala sa a tak mi spadol kameň zo srdca. Nerada by som prísť o vlasy. Edward si niečo zlostne šomral. Emmett si ma prehodil na chrbát.

„Ak sa jej niečo stane, zabijem ťa!“ štekol Edward a pozrel sa na mňa.

„Pevne sa drž a keď ti bude zle, tak nech sa o teba postará Emmett!“ Vyvalila som na Edwarda oči. Emmett sa len zaškeril a vyrazil takou rýchlosťou, že som sa cítila ako pilot Formuly 1. Obratne sa vyhýbal stromom a preskakoval potôčiky. Bolo to iné než s Edwardom. Na Edwardovom chrbte som sa cítila, ako keby som sedela na pume a Emmettov široký chrbát a tvrdé, ťažké pohyby mi pripomínali medveďa. Môj Edward sa malým stromčekom opatrne vyhol a Emmett ich obratne zvalcoval. Len tak mi napadlo, či aj pri sexe je taký. Ak sa Emm aj v posteli správa takto, tak chudinka Rose. Edward musí byť úžasný. Prudko sme zastavili a bolo aj na čase, lebo sa moje myšlienky uberali divným smerom. Emm ma zložil a podoprel ma popod rameno.

„Zvládneš stáť?“ opýtal sa starostlivo.

„Jasne. Bolo to super. Si ako tank. Wooow!“ zapišťala som. Erdward vtedy zastavil pri mne a neveriacky sa na mňa pozrel. Hodila som sa mu okolo krku. Prekvapilo ho to, lebo ma ledva chytil. Zasmial sa a zložil si plecniak. Až teraz som sa rozhliadla. Stáli sme na horskej lúke. Všade bolo množstvo kvetín a tá vôňa bola dokonalá. Edward vybral deku a vstúpil na slnko. Okamžite sa začal nádherne trblietať. Zalapala som po dychu a šla k nemu. Natiahla som sa na špičky a pobozkala ho. Prehĺbil bozk. Tisla som sa k nemu a ignorovala ostatok rodiny. Pristúpil k nám z boku Jasper a ospravedlňujúco si odkašľal. Pozrela som na Jaspera a podlomili sa mi kolená. Jasper bol na slnku rovnako nádherný ako Edward. Rýchlo som sa pozrela na ostatných a úplne paralyzovane som šepla.

„Ste tak nádherní...“

Rose sa uškrnula a strčila do Edwarda.

„Keď ti ju nezbalí futbalista, skočí po najbližšom upírovi,“ šepla Rose pobavene.

„Zabudla si ešte na psov. Bellu očividne priťahujú príšery.“ Alica tomu dala bodku. Edward bol zas nervózny. Bolo mi ho ľúto. Pohladila som ho po ruke a nevinne sa opýtala.

„Už máš nový mobil?“ Edward zadržal dych a prekvapene na mňa pozrel. Na to sa Carlisle hlasno rozosmial. Musel sa veľmi ovládať, aby sa upokojil. Edward pretočil oči a zvalil sa na deku. Sadla som si k Edwardovi a pohladila ho po tvári. Usmial sa. Postupne sa všetci vytratili. Šli si užiť les a pohyb. Edward sa opatrne posadil.

„Čo je to s tebou, Bella? Som z teba mimo. Neviem, čo si mám o tom myslieť,“ šepol nervózne.

 

4. kapitola - 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 5. kapitola:

 1
10.04.2012 [16:25]

lenuskaemmOpäť ďalšia dokonalá kapitola. Sa tak smejem na nich. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.02.2012 [0:27]

anissskaTak on neví, co si má myslet...

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.12.2011 [13:51]

domcamerciTeda - drcení mobilu je pro Edwarda typickou charakteristikou a mě to nenapadlo. Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem zvědavá, co mu Bells poví. Emoticon

3. Kačka
30.10.2011 [17:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
01.09.2011 [0:04]

Bože, mne je Edwarda tak ľúto. Ale na druhú stranu, Bella sa asi cítila podobne. Nevadí. Ja sa zabávam. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [22:29]

NeyimissChudák Edward... Emoticon Když se do něj pustěj všichni, nemá to jednoduchý, chlapec... Emoticon Opět naprosto perfektní... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen s těžkým srdcem se s povídkou loučím, dočtu si ji zítra... Emoticon Ještě jednou chválím a klaním se před svým talentem... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!