Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 40. kapitola

Stephenie Meyer


Ako skrotiť upíra - 40. kapitolaBella vie zabojovať, keď treba. Svojho únoscu sa snaží obmäkčiť. Dá sa upír presvedčiť, aby ušetril človeka? Je to predposledná kapitola. Pekné čítanie. Lolalita

40. kapitola

Bella:

Ten chlap ma vliekol lesom. Teraz by som sa mala najskôr triasť strachom, ale ja som myslela len na svoje dieťa. Snažila som sa nespanikáriť.

„Prečo to robíš? Nič som ti nespravila,“ šepla som. Vôbec mi neodpovedal. Nehovoril so mnou. Silnejšie ma pritlačil a ja som zvreskla. Pozrel sa na mňa cez rameno.

„Opatrne. Ublížiš môjmu dieťatku,“ šepla som. Bolo mi však jasné, že mu na tom nezáleží, ale možno som sa mýlila, lebo povolil zovretie na mojich nohách a prehodil ma zo svojho chrbta do náručia. Ja som v tom videla príležitosť.

„Prosím, neubližuj mi. Pusť ma. Všetci po tebe pôjdu a zabijú ťa. Ak ma pustíš, nedovolím im, aby ti ublížili.“ Snažila som sa znieť presvedčivo. Zostal chladný. Vôbec sa na mňa nepozrel, ale zdal sa mi nervózny. Dokonca trocha spomalil.

„Je v tom Victoria?“ šepla som. Keď som vyslovila jej meno, zachvel sa. Okamžite mi to došlo.

„Počúvaj. Victoria sa chce pomstiť za Jamesa. James ma chcel zabiť. Lovil ma len preto, že sa tým bavil. Vzrušovalo ho to nebezpečenstvo, že po ňom pôjdu. Ak by proste odišiel, nič by sa nestalo. Netvrdím, že si to zaslúžil, ale on sa rozhodol. Bol posadnutý lovom a nevedel sa ovládať,“ šepkala som. Teraz sa na mňa pozrel a prudko zastavil. Zložil ma na zem.

„Klameš! Oni ho zabili a chceli zabiť aj Victoriu. Urobili to preto, lebo ich nenávideli. Ak sa ich nezbavíme, budeme musieť stále utekať a nikdy nebudeme mať pokoj.“ Vyvalila som oči. Pohľadom ma prebodával. Pokojne som sa postavila a roztiahla ruky. Nechcela som dať najavo strach. O upíroch som už niečo vedela. Myslia trocha inak ako ľudia.

„Neviem, čo ti Victoria povedala, ale James bol jej druh a ona ho milovala. Chce sa nám pomstiť. To ona prenasleduje nás, nie my ju. To my sa bojíme jej. Je posadnutá pomstou a klamala ti,“ šepla som zmierlivo. Hlasno zavrčal.

„Nie. Bol to jej priateľ. Zabili ho z nenávisti k nej. Zabili ste aj Laurenta. To ty v tom máš zmätok.“ Ukázal na mňa prstom a jeho obočie sa stiahlo.

„Laurent ma chcel zabiť u mňa v dome. Chcel Victoriu potešiť. On by ti povedal pravdu. Od neho sme vtedy vedeli, čo je James zač. Vtedy nám pomohol. Odsudzoval jeho posadnutosť. Ja v tom nemám zmätok. Bola som pri tom. To ty nepoznáš pravdu,“ povedala som rozhodne. Ten upír sa na mňa uprene díval a na tvári som mu videla bolesť.

„Ty ju miluješ?“ Zvesila som ramená. Prikývol.

„Ja jej verím. Ty klameš,“ šepol a znova ma vzal na ruky, a šiel ďalej.

„Viem, čo znamená milovať. Si ochotný urobiť pre toho koho miluješ všetko na svete. Aj ja milujem. Victoria ma zabije a aj moje dieťatko, aby ublížila môjmu manželovi. Oni to tak nenechajú. Edward nebudete mať pokoj, kým vás nenájde. Pôjdu po vás a je ich veľa. Nebudete mať šancu. Nechaj ma a choď za Victoriou. Utečte, kým môžete. Chápem, že mi neveríš, ale rozmýšľaj,“ šepla som so slzami v očiach. Znova sa na mňa pozrel. Chytila som si bruško a pohladila ho.

„Nechcem, aby moje dieťatko umrelo,“ šepla som zmučene. On zastavil a znova ma na chvíľu položil.

„To dieťa...“ Hneď som pochopila, na čo sa pýta. Pozrela som sa mu do tváre.

„Je to malý zázrak. Čakám dieťa so svojím manželom. Neviem, čo ma čaká a či to prežijem, ale milujem ho. Milujem dieťatko aj svojho manžela, a preto ťa viem pochopiť. Veríš Victorii. Asi s tým nič nespravím. Dozvieš sa pravdu a potom ťa to bude bolieť. Prosím, vezmi Victoriu a odíďte,“ povedala som pokojne. Mala som pocit, že začína pochybovať, a tak som pritvrdila.

„Viem. Na ľudskom živote ti nezáleží, ale zľutuj sa nad...“ Nedopovedala som to. Od hustých stromov k nám pomalým krokom pristupovala ona. Jej červené vlasy viali vo vánku. So zatajeným dychom som sledovala, ako sa pomaly približuje. Upír odo mňa odstúpil a urobil krok k nej.

„Bolo to bez komplikácii, Riley?“ opýtala sa tvrdo. Prikývol.

„Opýtaj sa jej,“ šepla som. Pozrel na mňa a zasyčal. Urobila som krok dozadu a narazila na strom. Potom sa otočil k Victorii.

„Ona povedala, že James bol tvojím druhom,“ šepol smerom k nej. Zachvela sa pri vyslovení jeho mena. Nenávistne sa na mňa pozrela.

„Ty jej veríš? Povie čokoľvek, aby sa zachránila. Je ako oni,“ povedala jedovato. Urobila krok ku mne.

„Čaká dieťa. Nemôžeme ju zabiť.“ Postavil sa pred Victoriu.

„A čo?“ zasyčala.

„Victoria, povedz mu pravdu. To ty sa neustále vraciaš, aby si nám ublížila. James miloval viac lov a krv než teba. Neodolal mi. Chcel ma a preto umrel. Mal odísť. Zabila ho vlastná neovládateľnosť. Ak by dal na teba, ak by ťa naozaj miloval, nemusel umrieť. Ak by sa viac krotil. Som bezvýznamný človek,“ šepla som. Victoria sa celá otriasla.

„Miloval ma! Zabili ho a ty umrieš tiež. Pomstím ho!“ vrieskala. Jej oči sčerneli a vrhla sa na mňa. Riley sa postavil predo mňa a Victoriu odstrčil.

„Povedz mi pravdu,“ štekol. Victoria sa prekvapene napriamila. Potom uvoľnila postoj. Riley pochyboval a to si nemohla dovoliť.

„James bol mojím druhom. Nechcela som ti to hovoriť. Miloval ma a ja jeho. Je však mŕtvy a teraz milujem teba. Jeho smrť, však, musím pomstiť, aby som s tebou mohla pokojne žiť. Milujem ťa,“ šepla a potom pozrela na mňa. Ja som sa chúlila pri strome.

„Musíme s nimi skoncovať, aby sme boli voľní,“ šepla. Riley sa na ňu uprene díval a potom sa pootočil na mňa.

„Zabijeme žltookých. Ju necháme,“ šepol.

„Chcem, aby trpeli. Keď ju zabijem, budú zúfalí.“ Natiahla k nemu ruku.

„Je ich sedem. Ak ma zabijete, budete musieť utekať. Za vami sú upíri a pred vami vlci. O tých ti tiež nepovedala,“ šepla som zmučene. Riley sa napriamil.

„Sedem je veľa. Prečo nezabijeme toho, čo má Jamesa na svedomí,“ šepol.

„Lebo chcem, aby trpel. Chcem, aby žil s tým, že umrela. Nenávidím ho,“ vrčala. Obaja zrazu spozorneli. Na lúku sa prirútil ďalší upír. Najprv som nevidela, kto to je, no keď zastal, vydýchla som si.

„Edward...“ šepla som. Victoria ku mne rýchlo priskočila a zodvihla ma do vzduchu popod ramená.

„Znova rýchlejší než ostatní. Si tu sám?“ povedala s úškrnom. Edward sa pozrel na Rileyho. Chvíľu sa na neho díval.

„Všetko, čo povedala Bella, je pravda,“ šepol polohlasom a nespúšťal zo mňa pohľad.

„Victoria, ak ju pustíš, necháme ťa odísť. Stačí mi tvoje slovo, že sa už nikdy nevrátiš,“ povedal pokojne.

„Odíďme,“ šepol Riley. Victoria sa na neho pozrela.

„Nie. Budú trpieť, za to, čo urobili,“ štekla. Riley sa na ňu chvíľu díval.

„Neklamali. To ty si nehovorila pravdu. Ja tu nechcem umrieť, Victoria. Hlavne keď viem, že si mi klamala.“ Podišiel k nej a natiahol sa ku mne, akoby mi chcel pomôcť. Victoria do neho strčila a on odletel pár metrov. Edward sa trocha priblížil. Victoria ma chytila za hrdlo a nahla sa tvárou ku mne.

„Povedz zbohom, Bella,“ šepla mi do ucha. Pozrela som na Edwarda so slzami v očiach. Zacítila som tupú bolesť na hrdle. Potom som ucítila silnú ranu a uvedomila som si, že ležím na zemi. Začula som trhavý, oceľový zvuk. Ležala som na studenej tráve a moje telo pohlcovali plamene. Tú bolesť som už poznala. Horela som. Cítila som nemilosrdné plamene zožierajúce moje telo. Cítila som ešte jeden zdroj bolesti, ktorý vychádzal z mojich útrob. Moje brucho sa silno zmietalo, ale nedokázala som sa pre bolesť sústrediť na to, čo sa so mnou deje. Vo chvíli som nad sebou niekoho videla. Skláňal sa a niečo šepkal.

 

Edward:

Victoria chytila Bellu za hrdlo. Jej myšlienky ma zdesili. Chcela ju zabiť a vôbec jej nezáležalo na tom, čo bude s ňou a už vôbec nie na jej novom druhovi. V momente, keď sa rozhodla, som vyštartoval. Z druhej strany však vyštartoval Riley a celou silou do Victorie vrazil. Skočil som k nej a rýchlym pohybom som jej odtrhol hlavu. Potom som sa s besným vrčaním otočil na Rileyho. On len stál a díval sa na Victoriu. Padol k nej na kolená a vzlykal. Sklonil som sa nad Bellu a kontroloval jej ranu. Bol to presný obraz z Alicinej vízie. Skláňal som sa nad svojou láskou a držal ju v náručí. Z jej hrdla vytekalo ešte pár kvapiek jasnej krvi. Na lúku dobehli aj ostatní a postavili sa do polkruhu. Všetci sa zmučene dívali na mňa. Rose sa nekontrolovateľne vrhla na Rileyho. Ustúpil od tela Victorie.

„Nevedel som. Mrzí ma to,“ šepol. Emm chytil Rose okolo pásu. Carlisle sa nahol nad Bellu a kontroloval ju.

„Mení sa,“ šepol.

„Nebude sa dať jed vysať?“ Dúfal som, že sa to bude dať, ako keď ju uhryzol James.

„Nie, jed je v srdci. Musíme dostať dieťa von a potom sa postarať o ňu.“ Postavil sa s Bellou na rukách.

„Musíme domov,“ šepol a pozrel na mňa.

„Je dieťa schopné života?“ opýtal som sa roztrasene.

„Netuším.“ Carlisle sa rýchlo rozbehol lesom. Pozrel som na Rileyho.

„Najradšej by som ťa zabil. Ak to neprežijú, radšej zmizni z povrchu zemského,“ zasyčal som a utekal za Carlislom.

 

39. kapitola - 41. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 40. kapitola:

 1
22.12.2011 [18:50]

domcamerciVictorie...Bože, na to jméno jsem od Twilight alergická. Emoticon Ale platí tu přísloví - Když upír miluje, tak miluje navždy. Edward by udělal to samé. Každý upír by udělal to samé.
Nedovedu si představit, jak to bude, takže já padám. Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [3:57]

Prosím, nech sú v poriadku. Prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!