Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 37. kapitola

Stephenie Meyer


Ako skrotiť upíra - 37. kapitolaAko prežíva deň pred svadbou naša Bella, a čo pre ňu pripravili družičky? Ako zareaguje, keď sa dozvie, že sa vydáva? Pekné čítanie. Lolalita

37. kapitola

Bella:

Celý tento týždeň bol zvláštny. Všetci sa na niečo vypytovali a niekam chodili. Edward bol pri mne takmer vždy, ale mala som pocit, že keď som zaspala, odchádzal. Vždy, keď som sa zobudila, len odniekiaľ dobehol. Keď som sa ho pýtala, len sa usmial. Dnes keď prišiel do mojej izby, bol tak sexi, že som sa na neho chcela hneď vrhnúť. Keď som si už myslela, že som vyhrala, tie dve potvory ho zo mňa stiahli. Cítila som sa trápne, ale viac ma to štvalo. Edward nepovedal ani slovo, len sa vytratil. Išiel na lov a mňa nechal s tými dvoma. Len čo vytiahol päty, obe mi vliezli do postele ako ploštice.

„Dnes si naša, sestrička,“ šepla Alice. Nedalo sa neusmiať. Rose sa nahla k prehrávaču a strčila do neho DVD.

„Toto je tajné DVD. Všetko, čo uvidíš bude na vlastnú zodpovednosť. Je to domáce video a keby Edward vedel, že ti ho ukážeme, zabije nás,“ šepla Rose a usmiala sa. Na to sa otvorili dvere a v sekunde sa do postele natlačila aj Esme. Ešteže bola Edwardova posteľ taká veľká. Podala mi zemiakové lupienky a kolu.

„Toto si nenechám utiecť,“ šepla. Video bolo postrihané z množstva udalostí. Začínalo to na nejakej oslave. Edward kŕčovito jedol tortu. On ju naozaj jedol a tváril sa... no, bolo to neskutočné. Rose mi hneď objasnila, že prehral nejakú stávku. Potom bol zostrih ako Edward opravoval auto. Ležal pod Emmettovým Jeepom a Emm s Jasperom ho za kolesá držali vo vzduchu. Potom sa na seba pozreli. Podľa Edwardovej reakcie bolo jasné, že v ich myšlienkach videl, čo chcú urobiť, ale nestihol spod auta vyliezť. Pustili ho na neho. Vážne bolo vtipné ako kopal nohami. Potom tam bolo pár záberov ako pobieha po dome len v trenkách.

„Načo si to tam dávala,“ šepla Esme.

„Neodolala som. Všimni si tie nožičky,“ povedala Alice a všetky sme sa rozosmiali. Ďalší zostrih som najprv nepochopila. Zo šatníka lietali šaty, potom topánky. Naozaj som si na chvíľu myslela, že je to Alice. Potom z neho vyliezol Edward s tým, že si chudák nemá čo obliecť. Na podlahe bola hromada šatstva. Ani v miestnom butiku nemajú toľko oblečenia. Alice sa zasmiala.

„Je horší než ja. Vtedy ste mali rande,“ šepla a usmiala sa na mňa. Ďalšia scéna ma odrovnala. Edward pobiehal okolo rozmláteného Volva a snažil sa päsťou narovnať kapotu. Jasper s Emmettom si ho tam doberali a Edward len krútil hlavou a dookola opakoval, že toto nečakal. Zrazu som ucítila niečo zvláštne. Bolo to také zvláštne šklbnutie v bruchu. Spišťala som, ale nie bolesťou, skôr tým zvláštnym pocitom. Všetky tri vyskočili z postele a v panike sa na mňa dívali. Okamžite som si vyhrnula tričko a moje brucho sa zavlnilo.

„Prvýkrát sa pohlo,“ vydýchla som s úsmevom. Rose sa ku mne rýchlo nahla.

„Môžem?“ Pritlačila ruku na moje brucho a to sa znova zavlnilo. Rose radostne zajačala. Zrazu som mala na bruchu tri ruky. Fascinovane ma sledovali a keď sa znova pohlo, začali sa smiať. Video nás už nezaujímalo. Celú ďalšiu hodinu sme strávili rozprávaním, pričom sa všetky držali môjho brucha. Potom ma uložili ako malé dieťa a ja som zaspala.

Ráno som zacítila nádhernú vôňu kvetín. Pomaly som rozlepila oči a posadila sa na posteli. Celá dlážka a celá posteľ bola zasypaná bielymi lupeňmi ruží. Pri nohách som mala zloženú kyticu bielych a ružových tulipánov. Zalapala som po dychu. Nechápala som, čo sa deje. Na stolíku bola opretá obálka a na nej nápis Bella. Bol to Edwardov rukopis a tak som ho so širokým úsmevom otvorila. Čo ten môj miláčik vymyslel. Otvorila som papier a začala čítať.

Milovaná Bella,

si môj anjel a môj život. Si celá moja existencia. Keď na teba myslím a nie som pri tebe, umieram túžbou, a keď som s tebou, som ten najšťastnejší muž na svete. Chcem jediné, a tým je spojiť naše životy naveky. Nemal som zmysel, bol som nič, a ak chceš, aby som bol konečne niekto, vezmi si ma. Vezmi si ma dnes...

Edward

Z očí mi začali tiecť slzy šťastia a začala som si dávať dva a dva dohromady. On prichystal svadbu... Vydýchla som a zachvela sa. Ozvalo sa tiché zaťukanie na dvere a dovnútra sa natlačila kučeravá, bloňďavá hlava.

„Môžeme?“ opýtala sa Rose. So slzami v očiach som prikývla. Vošla a bola nádherná. Mala vlasy vypnuté dohora a jemný make up. Na sebe mala ružový župan. Postavila sa okraj dverí.

„Milá Bella, dnes sa vydávaš,“ povedala dojato. Do dverí vliezla Alice a Esme a držali krásne biele šaty. Boli rozprávkové, snehovo biele, vyšívané drobnými perličkami. Položili ich na okraj postele a usmievali sa.

„Takže? Bude dnes svadba?“ opýtala sa Esme nervózne. Zakryla som si tvár rukami a rozvzlykala sa.

„Áno, bude,“ šepla som pomedzi slzy. Potom som v panike zodvihla hlavu.

„A čo moja mama a Phil. A čo moji kamaráti a...“ Vetu som nedokončila lebo sa na mňa od dverí dívala René a plakala rovnako ako ja.

„Mama,“ spískla som a ona ku mne okamžite pribehla. Objali sme sa.

„Nemáme veľa času. Musíme všetko pripraviť,“ povedala a pozrela na dievčatá. Alice a Rose ma chytili každá z jednej strany vliekli ma do kúpeľne. Najprv som sa osprchovala. Potom ma v župane posadili na stoličku a začala sa dlhá hodina česania, líčenia a chichúňania.

„Kde je Edward?“ opýtala som sa roztržito.

„U Charlieho,“ šepla Alice a usmiala sa.

„Nesmie vidieť nevestu pred svadbou,“ šepla Rose.

„Ja som si myslela, že vám celý týždeň šibe.“ Začala som sa smiať. Obe na seba pozreli so zdvihnutým obočím.

„Neviem, či sa vám zo mňa podarí niečo vykúzliť. Som celá opuchnutá a tučná,“ šepla som skľúčene.

„Si nádherná,“ povedala Rose automaticky a strčila mi do ruky zrkadlo. Usmiala som sa na tú ženu v ráme. Mala tmavé vlasy vypnuté vo veľkých vlnách. Vo vlasoch mala zastrčenú jemnú ligotavú čelenku. Jej tvár bola hladká a jemná. Nemohla som uveriť, že som to ja. Alice odbehla a potom priniesla darčekovú taštičku.

„Darček od družičiek pre nevestu.“ Strčila mi ju do rúk. Otvorila som ju a rozosmiala som sa. Boli tam snehobiele nohavičky a čipkový korzetík. Podväzkový pás a biele sieťované pančušky. Prevrátila som oči.

„V tomto budem s tým mojím bruškom fakt sexi,“ povedala som ironicky.

„Obleč si to a potom ti donesieme raňajky,“ šepla Alice a odišla. Rose sa ku mne nahla a pobozkala ma na líce.

„Čo to bolo?“ Pozrela som sa na ňu a chytila sa za tvár.

„Edward je s tebou šťastný a vôbec celá rodina ožila. Máme sa vďaka tebe na čo tešiť.“ Pohladila ma po bruchu. Pozrela som jej do očí. Myslela to úprimne a o to viac som si to cenila. Alice doniesla na raňajky palacinky so šľahačkou. Rýchlo som sa najedla a prišli na rad šaty. Bála som sa tej jemnej látky čo i len dotknúť. Boli ako páperie. Alice vybrala fantasticky. Obliekli ma a dojato si ma prezerali.

„Edward si ťa nezaslúži,“ šepla Alice. Na to strčil do dverí hlavu Carlisle.

„Už musíme ísť,“ povedal s úsmevom. Postavila som sa a otočila okolo vlastnej osi, aby si ma mohol prezrieť. Nádherne sa usmial.

„Alice má pravdu. Nezaslúži si ťa.“

 

36. kapitola - 38. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 37. kapitola:

 1
21.12.2011 [21:53]

domcamerciTo video byl tak úžasnej nápad!!! Já ani slovama nedokážu vyjádřit, jak se mi to líbilo. Nejlepší byl Edward v šatně a pod Jeepem...Bože, to byla jedna z nejlepších věcí, co jsem četla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
31.10.2011 [10:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [3:31]

Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!