Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 36. kapitola

Alice - Ashley in Paris


Ako skrotiť upíra - 36. kapitolaJe deň pred svadbou. Pokračujeme troška v zábavnejšej a pokojnejšej nálade. Táto kapitolka sa mi písala sama. Dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie. Lolalita

36. kapitola

Edward:

René s Philom prileteli včera. Držať René v dostatočnej vzdialenosti od nášho domu, bolo aj na upíra veľa. Ak túto vlastnosť zdedila Bella po svojej matke, tak sa mám na čo tešiť. Nakoniec som ju spolu s Esme presvedčil, aby nám nepokazili prekvapenie. Bella sa posledný týždeň cítila celkom dobre a aj lekár povedal, že jej stav sa výrazne zlepšil. Zajtra bude náš veľký deň. Nechcel som dopustiť, aby nám ho niečo pokazilo. Victoria sa neobjavila už dlhšie, ale nič nechcem nechať na náhodu. Jacob zabezpečil hliadku. Prípravy zabrali viac času, než som čakal. Emmett si vymyslel, že by bolo krásne a romantické, keby sme sa do kaplnky odviezli na koči s koňmi. Keď ho ten kôň zbadal, vyzeral na infarkt. To zviera sa zložilo. Kočiš si to nevedel vysvetliť a tak ten kočiar padol. Ďalším veľkým problémom bol Charlie. Keď sa zbadal v čiernom smokingu a anglickej kravate, bol na odpadnutie. Ešteže má na neho Alice taký silný vplyv. Tá malá čiernovláska by ho presvedčila aj na ružovú sukničku. Moje sestry sa zhostili úloh družičiek. Mal som v úmysle vziať si Bellu hoc aj v mojej izbe a pyžame, no nakoniec z toho bude niečo veľké. Hostí síce nebude veľa, ale budú tam všetci, ktorých máme radi. Alice chcela za každú cenu dodržiavať tradíciu a preto som musel noc pred svadbou stráviť mimo domu. Šiel som za Bellou. Ležala na posteli a pozerala do stropu.

„Ahoj, kráska,“ šepol som. Bella sa nádherne usmiala a posadila.

„Poď ku mne,“ šepla. Vyliezol som na posteľ a pritlačil sa k jej horúcemu telu. Začala ma objímať a bozkávať.

„No nie? Aby som sa začal báť,“ pousmial som sa nad jej náruživosťou.

„Hrozne mi chýbaš. Nechcel by si...“ Začala si hrýzť spodnú peru a celá sčervenela. Pohladil som ju po tvári a so zatajeným dychom obdivoval, aká je nádherná.

„Neviem, či je to dobrý nápad,“ šepol som.

„Je mi dobre a nekrvácam. Keď si mi bol u lekára pre kolu, opýtala som sa ho, či by sme sa mohli milovať. Povedal, že áno. A pýtala som sa aj Carlisla.“ Znova sa začervenala.

„Ty si sa pýtala aj Carlislea?“ Začal som sa smiať. Snažil som sa ovládať, ale viem ako také rozhovory zbožňuje. Bella sa na mňa nahnevane pozrela.

„Ty sa mi smeješ?“ štekla.

„Nie. Smejem sa na tom, ako sa musel Carlisle tváriť,“ povedal som pohotovo, aby sa tá moja diablica nenahnevala. Usmiala sa a obratne si na mňa vysadla. Rýchlo sa mi natlačila na pery a začala ma svojimi malými rúčkami hladiť pod košeľou. Nedokázal som zrazu myslieť. Povytiahol som jej tričko a začal ju hladiť po stehnách. Jemne som ju priľahol a kĺzal po jej krku. Voňala na nevydržanie. Celé vnútro mi horelo. Bella sa víťazne usmiala. V krátkej chvíli som zahliadol len rýchly pohyb a bol som na zemi. Nado mnou sa skláňali dve potvory priamo z pekla. Jedna blonďavá fúria a druhá čiernovlasá nymfa. Obe mali založené ruky v bok a vrčali. Bella sa z postele pozerala s vyvalenými očami.

„Ideš od nej, ty nadržanec,“ zasyčala Rose. Bella spustila nohy z postele.

„Neviete klopať,“ povedala nahnevane a chcela ísť ku mne. Rose ju stiahla na posteľ.

„A ty? To ti tie hormóny udreli na mozog?“ zasyčala po Belle a rýchlym pohybom ju prikryla až po krk. Pozbieral som sa zo zeme a chcel som ísť dať Belle bozk. Alice sa predo mňa postavila.

„Nechcel si ísť na lov?“ opýtala sa uštipačne.

„Idem, len pobozkám Bellu a idem,“ usmial som sa a chcel ísť k mojej láske. Alice sa mi zaprela do hrude.

„Už si ju pobozkal, ako sme videli. Tak, padaj!“ Ukázala k dverám. Pozrel som zmučene na Bellu. Ona sa z toho ešte nespamätala. Pozerala na tie dve ako keby spadli z Marsu. Mykol som ramenami a vyšiel z izby. Jasper a Emmett ma už čakali pod schodmi. Emm sa rehotal.

„Nevyšlo, čo? Smola, braček. Možno zajtra, po svadbe.“ Škodoradosť je najväčšia radosť a tých dvoch to zjavne potešilo.

„Ideme na lov. Dúfam, že ste nevymysleli žiadne kraviny?“ povedal som so zdvihnutým obočím. Jasper sa šibalsky usmial.

„Máme nárok na trocha zábavy. Celý deň sme vešali svetielka a fúkali balóny. Náš dom je sterilný. Esme ho vyupratovala. Bude to najkrajšia svadba, akú sme tu mali. Všetci sme sa prekonali a od teba chceme, len aby si sa bavil.“ Prikývol som. Mali pravdu. Všetci urobili maximum, aby to tu bolo veľkolepé. Esme mala všetko pripravené na hostinu. Dom bol vyzdobený a aj okolie. Všetci sú pozvaní. Kaplnka je zabezpečená. Belline šaty som síce nevidel, ale keď ich zbadala René s Esme, plakali ako dve plačky. Esme sa vie rozcítiť. Môj oblek bol prichystaný u Charlieho. Jediné, čo ma mrzí, že neuvidím Bellin výraz, keď jej dajú ten list, čo som pre ňu pripravil. Všetko som mal naplánované do najmenšieho detailu. Nevedel som sa dočkať okamihu, keď mi Bella povie áno.

 

Tí dvaja ma odviezli do lesa. Tam sme si dali dlhší beh až za Kanadské hranice. Keď som zacítil medveďa, pozrel som na Emmetta. On ho už cítil tiež.

„Je môj,“ zavrčal som.

„To sa uvidí, ty padavka,“ štekol Emm a vyrazil vpred. Jasper sa zarazil a potom vyrazil za nami. Nikdy sme nelovili jednu korisť viacerí. Naše inštinkty boli veľmi silné. Loviť jednu korisť nemohlo skončiť inak, než bitkou. Od zvieraťa sme boli už len pár kilometrov. Zrýchlil som na maximum a pripravil sa na skok. Vtedy sa mi do zorného poľa dostal Emmett. Obratne som po ňom skočil. Odletel do najbližšieho stromu a ten sa v polovici zlomil. Pripravil som sa na skok. Ten medveď si nás ani nevšimol. Z pravej strany na mňa vybehol Jasper. Obratne som ho odstrčil. Stačilo preskočiť malý potok a ten medveď by bol môj. Vyskočil som do vzduchu a tu do mňa z oboch strán vrazili dvaja upíri. Spadli sme do vody. Bol to rachot, akoby narazil kamión. Všetci traja sme zodvihli hlavu a pozreli sa na medveďa. Ten chlpáč tam stál a vyjavene sa na nás pozeral. Trvalo mu asi tri sekundy, kým mu došlo, že má utekať.

„Tie medvede sú rok od roka blbšie,“ poznamenal Emm.

„No neviem, kto je tu za blbca, ale v potoku sa váľame my,“ povedal Jasper so smiechom. Emmett sa začal hádzať do plytkej vody a špliechal ju niekoľko metrov od seba. S Jasperom sme sa na neho najprv pohŕdavo dívali a potom sme obaja skočili k nemu. Bavilo nás to pár minút, kým voda nebola celá od blata. Emmett tu vyryl hotový kráter. Nakoniec sme sa dohodli. Každý ide po svojej koristi. Za pár minút som si ulovil veľkú pumu a potom ešte jeleňa. Mal som dosť a tak som sa pomaly vracal na čistinku, kde sme sa mali stretnúť. Jasper ma tam už čakal.

„Mám nápad. Nechajme tu Emmetta. Myslíš, že by si niekto všimol, že sme prišli bez neho?“ opýtal sa Jasper.

„Možno Rose,“ šepol som.

„Nie. Ani ona nie,“ uškrnul sa. Tiež som sa zasmial.

„Po pár rokoch si ani Bella nevšimne, keď sa vrátime bez teba,“ šepol po chvíli. Okamžite som po ňom skočil a váľali sme sa na zemi. Emm sa vrátil po pol hodine. Vyzeral hrozne. Nemal na sebe ani kúsok celého oblečenia. Premerali sme si ho.

„Nechcite vedieť.“ Mávol rukou.

„Čo ten medveď si na teba zavolal celý gang?“ opýtal som sa ho, ale odpoveďou mi bolo len zavrčanie. Keď sme už sedeli v aute, pozrel som na Jaspera.

„Čo tie dve pripravili pre Bellu? Dúfam, že nič bláznivé?“

„Ty čítaš myšlienky. Ja netuším,“ šepol Jasper. Emmett už krčil ramenami.

„Tak poďme. Idem sa ženiť,“ povedal som s úsmevom. Tí dvaja sa rozrehotali.

 

35. kapitola - 37. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 36. kapitola:

 1
5. Naťa
20.03.2016 [14:12]

Užasná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.12.2011 [21:46]

domcamerci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tak ta rozlučka byla neskutečná. Emoticon Emoticon Emoticon

3. RoPa
12.12.2011 [14:37]

Dobrá kapitolka, jinak se mi to moc dobře nečte, chybí tomu hloubka a emoce, které se objevují v tvých pozdějších dílech.

2. ttom
16.11.2011 [20:03]

Emoticon Emoticon Je to super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [3:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!