Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ako skrotiť upíra - 33. kapitola

trzttttttttttttttt


Ako skrotiť upíra - 33. kapitolaNa Bellu čaká ťažké rozhodnutie. Doprajem vám trocha akcie a nemocničné prostredie. Dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie. Lolalita

33. kapitola

Carlisle:

Bella na zadnom sedadle stratila vedomie. Mal som strach o dieťa, ale väčší o ňu. Je to len krehká ľudská bytosť a celá existencia môjho syna. Dupol som poriadne na plyn. Dorazil som k nemocnici a Bellu rýchlo schmatol do náručia. Auto zostalo zaparkované na miestach pre sanitky, ale to bolo jedno. Vbehol som s ňou do dverí, a keď ma zbadal kolega, okamžite sa k nám rozbehol.

„Carlisle, čo sa deje!“ opýtal sa kolega nervózne.

„Je to moja budúca nevesta. Je v štrnástom týždni tehotenstva. Dnes začala silno krvácať. Po ceste upadla do bezvedomia. Volaj na gynekológiu, že s ňou idem hore,“ hovoril som za pochodu a za pochodu som aj sestrám ordinoval.

„Urobte odber na krížnu skúšku! Napichnite flexibilnú ihlu! Papiere počkajú!“

Neviem, či som bol niekedy takto nervózny. Neskutočne som riskoval. Môžu si všimnúť, že to dieťa je zvláštne. Nevidno ho na ultrazvuku a krvné výsledky Belly sú viac ako zvláštne. Nemohol som však riskovať Bellin život. Výťah bol úplne hore, a tak som vbehol na schodisko. Všetci za mnou vyjavene pozerali. Vyletel som hore a šiel rovno k sálam. Položil som Bellu na nosidlá. Jej srdce bilo stále pomalšie a namáhavejšie. Srdce dieťatka som počul dobre. Pribehla sestra a okamžite napichla žilu, a spustila infúziu. Snažil som sa ju prebrať, no nereagovala.

„Objednajte krv! Nula negatív, tri konzervy a pripravte ju na zákrok,“ štekol som po sestre.

„Na zákrok? Na aký?“ opýtala sa sestra nervózne a začala si ohrýzať peru. Pozrel som sa jej do očí a zodvihol obočie. Okamžite pochopila. Nesúhlasne pokrútila hlavou a robila ďalej svoju prácu. Pribehol kolega v operačnom plášti.

„Carlisle, nesmieme sa unáhliť. Potrebujeme ju kompletne vyšetriť. Ukončenie tehotenstva bude až posledná možnosť,“ povedal mi Luis do ucha tak, aby nás nikto nepočul. V tejto nemocnici sme začínali v jeden deň. Dovolím si povedať, že sme priatelia. Pozrel som sa na neho a vedel som, že musím zariskovať.

„Luis. Podľa mňa sa odlučuje placenta, preto to tak krváca. Ak ju okamžite nevezmeme na sál, zomrú obaja,“ štekol som.

„Ty si neurológ, ja som gynekológ-pôrodník. Tiež ti nechodím radiť na sálu, keď operuješ talamus. Tak si daj odchod a nechaj to na mňa. Mám ten najlepší operačný tím. Pokiaľ tu bude tá placenta, skúsim zastaviť krvácanie.“ Bol rázny. Asi by som postupoval rovnako, ale toto nebol obyčajný prípad.

„Luis, prosím. Poď so mnou na chvíľu vedľa,“ šepol som. Kolega na mňa pozrel a potom sa otočil smerom k sálam.

„Najprv tvoja nevesta a potom ty,“ šepol. Zachvel som sa. Musel som nejako vysvetliť, že v Bellinom vnútri nie je obyčajné dieťa.

„Luis, pozri si jej výsledky.“ Podal som mu obálku plnú krvných vyšetrení a záznamov z ultrazvuku. Vzal ich a šiel k pultu. Začal si ich rýchlo prezerať. Na chvíľu zamrzol, a potom chytil snímky z ultrazvuku. Podrobne ich študoval a potom sa vrátil späť k výsledkom krvi. Privrel oči, akoby to potreboval vstrebať, a potom sa na mňa pozrel. Dal by som všetko, ak by som teraz vedel na čo myslí. Vyzeral, akoby som ho práve v tejto chvíli neskutočne sklamal.

„Carlisle, nechápem. Podľa týchto výsledkov... Všetky hodnoty sú extrémne vysoké. Krvný obraz je katastrofický a tie snímky?“ Zalapal po vzduchu.

„Prosím, teraz nie je čas na vysvetľovanie. Pomôž jej.“ Prosebne som na neho hľadel. Luis vyzeral, akoby mal chuť vraziť mi, no držal sa ukážkovo.

„Ideme na to!“ povedal rázne a šiel smerom k sále. Potom sa na mňa otočil.

„Neviem, čo za pokusy to na tom dievčati robíš, ale choď sa umyť a príď do sály. Budeš mi asistovať. Nemôžem do toho zatiahnuť žiadnu sestru. Potom mi všetko vysvetlíš a ak to vysvetlenie nebude adekvátne, dám ťa na lekársku komisiu,“ šepol. Vďačne som prikývol a utekal sa pripraviť. Došlo mi, že si najskôr myslel, že som na Belle testoval nový liek alebo niečo podobné. Bella sa na chvíľu prebrala. Bola vydesená a pýtala sa dookola na Edwarda.

„Bella, tíško! Musíme operovať,“ šepol som jej do vlasov.

„Prosím, zachráň dieťatko. Prosím...“ plakala.

„Bella, bolo by pre teba bezpečnejšie tehotenstvo ukončiť. Bella, len počúvaj! Keď som sa dozvedel, že si tehotná, pátral som. Vedel som, že sa podobný prípad už musel stať. Našiel som niečo v kmeňových legendách o deťoch bohov v Buši. Podľa legendy mali ženy z ich kmeňa deti s bohmi krvi. Žiadne sa nenarodilo normálne. Z tela matiek vyšli tak, že ich roztrhali a vypili ich krv. Bella, dobre vieš, že na každej legende je trocha pravdy. Ak sa budeme snažiť dieťa zachrániť, tak na sedemdesiat percent zomriete obaja. Ak to prežijete, tak ťa pri pôrode najskôr zabije,“ šepol som. Bella sa na mňa vydesene dívala. Z očí jej tiekli slzy.

„Bella, prosím. Musíš s tým súhlasiť. Podpíš súhlas na zákrok,“ šepol som a podal jej pero a dokument na informovaný súhlas. Pridržal som jej pero v rukách tak, aby to videl aj kolega, že podpisuje sama. Bella sa dotkla perom papiera.

„Nemôžem...“ šepla a ochabnuto spustila ruku, v ktorej držala pero. Neviem, čo to do mňa vošlo, ale nahnevane som zavrčal. Ona na mňa uprene hľadela. V jej očiach bolo presne to, čo som už raz videl. Nebol v nich strach o svoj život a ani žiadna pochybnosť. Boli to oči mojej manželky. Prišla o dieťa a v zúfalstve skočila zo skaly. Takto sa na mňa dívala Esme, keď som ju premenil. Materinský pud je asi to najsilnejšie na svete. Bella odo mňa neodtrhala pohľad. Mal som pocit, že mi vidí do duše. Vedel som, že sa odovzdala do mojich rúk. Jej tvár bola bez výrazu, no z očí tiekli slzy v širokých potôčikoch. Vzal som ju za ruku.

„Urobíme všetko, aby sme dieťatko zachránili,“ šepol som. Bella si vydýchla a pokojne zavrela oči. Kolega jej okamžite vpichol anestézu a nasadil masku. Ak to pôjde dobre, bude do pol hodiny po všetkom.

„Pri takomto zákroku by mal byť celý tím. Ak sa niečo skomplikuje, zavolám anesteziológov. Sú pripravení. Dnes slúži moja žena a nerád by som ju do toho zaťahoval. Povedal som jej, že dievča nemá poistenie a že to robíme na čierno,“ povedal Luise a dal sa do práce. Vedel som, čo riskujeme. Riskujeme prácu a povesť. Ja môžem kedykoľvek začať na novo, no môj priateľ nie.

„Luis, ďakujem,“ šepol som. Pozrel na mňa a natiahol ku mne ruku.

„Skalpel...“

 

Bella sa ešte neprebrala. Ležala bez pohnutia a vyzerala ako mŕtva. Ticho v izbe narúšal len zvuk monitora srdca. Bilo pomaly, ale pravidelne. Zhlboka som sa nadýchol. Bol som šťastný a zároveň zmätený. Bol by som urobil potrat, bol by som to dieťa zabil. Bolo mi zo seba zle. Zrazu som na chodbe začul rozruch. Dvere sa doslova rozleteli a do miestnosti vbehol Edward. Pozrel na Bellu a potom na mňa. Chvíľu sa na mňa uprene díval, a potom ma silno objal. Mal som chuť zakričať od bolesti, ale ovládol som sa. Potom sa rozbehol k posteli a dlho pobozkal svoju snúbenicu na čelo. Nemo som to sledoval.

„Ďakujem, otec. Ja som to zas zbabral. Nemal som nikam chodiť,“ šepol Edward. Podišiel som k nemu.

„Nemôžeš ju chrániť pred celým svetom. Už len jej rozhodnutia sú vražedné. Poviem ti pravdu. To dieťa som chcel zabiť. Bolo to veľmi riskantné a zatiahol som do toho aj kolegu. Musím ísť za ním a podať mu adekvátne vysvetlenie. Ani netuším, čo mám povedať. V Belle zmizli tri konzervy krvi ako nič. Jej výsledky a celý priebeh operácie...“ Zadíval som sa na Edwarda.

„Za kolegom pôjdem s tebou. Uvidíme, čo si o tom myslí. Bella to dieťa chce. Myslíš, že som neuvažoval o tom, že bude najlepšie tehotenstvo ukončiť? Bella je ako tigrica. To dieťa chce a nikdy by nikomu nedovolila dotknúť sa ho. Nezostáva mi nič iné, len dúfať, že to dobre dopadne a pripraviť sa na všetky alternatívy,“  hovoril múdro.

„Dobre. Čo ak jej to dieťa ublíži, keď bude väčšie a silnejšie? Čo ak ju zabije?“ Sľúbil som Belle, že mu o tých legendách nepoviem, ale opýtať sa môžem.

„Aj ja som pátral, Carlisle,“ povedal automaticky. Snažil som sa svoje myšlienky ochrániť, no pred Edwardom je to ťažké.

„Ak to bude nutné, premením ju, kým bude jej srdce biť,“ pošepol a otočil sa k Belle. Hladil ju po vlasoch. Môj syn ma prekvapil. Počíta so všetkým, vie, čo sa môže stať a pre ňu, pre to, čo chce ona, je ochotný to podstúpiť. Vedel som, že bez Belly, nie je schopný existovať. Na chodbe som začul Luisa. Vošiel opatrne do dverí a pozdravil. Edward sa obzrel a rýchlo k nemu podišiel. Podal Luisovi ruku.

„Ďakujem, doktor.“ Luis len prikývol.

„Zákrok prebehol bez komplikácií. Bella to zvládla skvele. Dieťa je v poriadku, ale do konca tehotenstva bude musieť ležať. Bude musieť byť v pokoji.“ Potom sa otočil ku mne.

„Nepýtam sa a nechcem nič vedieť. Si môj priateľ, a keď sem priviezli moju neter, operoval si ju a zachránil jej život. Vrátil som ti to. Sme si kvit a v pondelok sa teším na golf,“ povedal trošku roztrasene a podal mi ruku.

„Ďakujem,“ šepol som. Luis odišiel a ja som pozrel na Edwarda.

„Máš dobrého priateľa. Má ťa rád. Už sa nebude pýtať. Myslí, že si sa zaplietol do pokusoch s liekmi. Mal by si s tým prestať.“ Edward sa ironicky pousmial. Bella ticho vzdychla. Okamžite sme sa obaja postavili k posteli a ona otvorila oči. Najprv pozrela na Edwarda a potom na mňa. Vydesene sa zachvela a zmučene šepla.

„Je dieťatko v poriadku?“ Jej hlas bol zastrený a veľmi nervózny.

„Ste obaja v najlepšom poriadku,“ šepol som. Bella sa rozplakala.

 

32. kapitola - 34. kapitola

 

Neviem, či sa Vám bude táto kapitolka páčiť, ale verím, že áno. Chcem Vám všetkým poďakovať, že ste za mňa hlasovali a vďaka Vám som sa umiestnila na neskutočne krásnom piatom mieste. Prekvapili ste ma a veľmi potešili. Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako skrotiť upíra - 33. kapitola:

 1
4. domcamerci
20.12.2011 [12:56]

Ty bláho...Co se bude dít.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Myslela jsem, že o to dítě přijde.. Emoticon Chvála bohu ne, protože z toho by se všichni těžko dostávali. Emoticon

3. Kačka
31.10.2011 [9:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Bella1709
19.10.2011 [18:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
01.09.2011 [3:06]

Som rada, že sú všetci úplne v poriadku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!