Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A zvony zvonia - 7. časť


A zvony zvonia - 7. časťKonfrontácia medzi Herriet a Ericom. P. S.: v tejto časti nájdete aj trailer.

7. časť

Následky

 

Svenov pohľad

Celú noc som prebdel. Nemohol som spať. V mysli sa mi objavovali rôzne scenáre. Je Herriet príslušníčkou nejakej sekty? Je satanistka? Alebo nebodaj sú ona a jej prapodivní priatelia ovládaní nejakým démonom? Či príslušníčkou mimozemskej civilizácie? Premýšľajúc nad otázkami, na ktoré sa mi nedostávala odpoveď, som pomaly zaspal.

Keď som zobudil, slnko už stálo vysoko na oblohe. Obliekol som sa, ale stále som nebol rozhodnutý, či v sobotu ísť alebo nie.

 

pohľad Herriet

Sedela som na pohovke a maľovala svoje obľúbené skice. V poslednom čase som takto obvykle trávievala čas, hlavne keď svietilo slnko alebo keď som nebola so Svenom. Po incidente so Sureou som ho išla v noci pozrieť. Musela som sa presvedčiť, či je v poriadku. Vyčkala som, kým zaspí a vošla dnu. Prirodzene cez okno. Posadila som sa do kresla a pozorovala Svena spiaceho na gauči. Nikdy som netušila, že spiaci ľudia sú takí zaujímaví. Možno by som si takto krátievala čas už dávno a nemusela počúvať „nočné aktivity“ Erica a Surey.

Poväčšine som kreslila úplne jednoduché obrázky: pri vodopáde sediace dievča, na čistinke hrajúce sa deti, sýkorka sediaca na zasneženej vetvičke, západ slnka, more či vílu sediacu na obrovskom lososovom kvete.

Portréty nepatrili medzi moje obľúbené námety, ale dnes som sa rozhodla urobiť výnimku. Vzala som mäkkú čiernu ceruzku s tupým hrom a dala sa do práce. Nakreslila som jemný srdcovitý obrys tváre a úzku bradu. Začala som vkresľovať jednotlivé detaily. Vodorovné svetlé obočie, rovný nos, krásne vykrojené pery a krátke plavé vlasy. Oči som si nechala až na koniec, pretože si vyžadovali najväčšiu prácu. Nakreslila som ich veľké a dala im pekný tvar, zrenice boli veľké a lesklé. Ešte niekoľko ťahov a obraz bol hotový. S úľavou som sa naň pozrela. Nepodobal sa síce na živý model, ale vedela som, že lepšie to už nebude.

„Zasa maľuješ?“ ozvalo sa za mnou. Nemusela som sa otáčať, aby som zistila, kto to je. Surea sa nahla nado mnou, aby si lepšie prezrela portrét.

„Stále kreslíš tých ľudských smrteľníkov?“ Toto už nebola otázka, ale konštatovanie.

„Prečo nie?“ odvetila som. „Sú zaujímaví.“

„Obzvlášť ten krásny Severan, ktorého si priviezla včera,“ dodala.

Zlostne som na ňu zagánila.

„Čo máš zase za problém?“ zavrčala som na ňu.

Rozhodila ruky v zmierlivom geste.

„Nič, nič! Len konštatujem. Pokoj!“

„Eric chce s tebou hovoriť,“ povedala odchádzajúc.

 

Zastala som pred dverami Ericovej a Sureyinej izby.

„Poď ďalej!“ Začula som hlboký mužský hlas. Vošla som do izby a zavrela za sebou dvere. Eric sedel za stolom a čítal nejakú knihu.

„Páči sa ti Švédsko, Herriet?“ spýtal sa ma bez toho, aby odtrhol oči od knihy.

„Čo je to za otázku?“ spýtala som sa.

„Odpovedz!“ prikázal a uprel na mňa svoje jasno červené oči plné zlosti. Mykla som sa. Erica nebolo dobré nahnevať. Bol vodcom klanu a zároveň jej najstarším členom. Určite bol skvelým bojovníkom.

„Áno,“ povedala som po pravde.

„Určite by si nechcela odísť,“ povedal a ďalej sa venoval knihe.

„Nie, nechcela.“ Netušila som, kam tým mieri.

„Nepáči sa mi tvoj vzťah s tým človekom,“ povedal a obrátil sa ku mne. „Okamžite s ním skončíš!“ prikázal.

„Nie!“ odvetila som pokojne.

Eric nebol zvyknutý, že mu niekto odporuje. Nadvihol obočie a pomalým krokom sa vydal ku mne.

 

koniec 7. časti

 

6. kapitola 8. kapitola

Venované UV, ktorá to zrejme ako jediná číta.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A zvony zvonia - 7. časť:

 1
11.12.2011 [18:59]

lolalitaAdi, trailer je veľmi pekný, len som z neho nepochopila, ako tam zapadajú Cullenovci. Emoticon Pustím sa do čítania.

1. UV
09.12.2011 [17:29]

No podle počtu přístupů čitatelů bude více. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!