Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A zvony zvonia - 8. časť

Hahaha


A zvony zvonia - 8. časťEric Herriet brutálne napadne, ale Surea zasiahne včas. Ericov príbeh.

8. časť

 

Sureyin pohľad

 

Vracala z lovu, na ktorom som bola spolu so svojimi bratmi. Boli sme len blízko. V malej dedinke vzdialenej niekoľko kilometrov od Gőteburgu. Vzali sme si do „parády“ jednu rodinku, ktorá bývala na začiatku dediny. Rodičia a dve rozkošné detičky. Ja som si, prirodzene, vzala na starosť deti. Boli to dvojičky. Rozkošné, nemohlo mať viac než osem. A ako skvele chutili!

Keď sme sa blížili k domu, začula som krik. Ženský a z mojej izby! Vrútila som sa do miestnosti ako tajfún, keď sa mi naskytol hrôzostrašný pohľad. Herrietino telo ležalo roztrhané na kusy!

„Čo si to urobil?!“ zajačala som na svojho druha, ktorý so spokojným výrazom sedel za stolom a študoval atlas.

„Odporovala mi. Musel som ju potrestať,“ odvetil chladne bez kúska citu.

„Idiot!“ zasyčala som a podišla som k Herriet.

 

Herriet ležala na zemi v kaluži krvi. Torzo jej tela bolo uprostred miestnosti a každá zo štyroch končatín ležala ďaleko od neho. Mala som za sebou už niekoľko rokov, či už upírieho alebo ľudského života, ale čosi také som ešte nevidela.

„Toto si vypiješ!“ zakričala som na Erica a pustila som sa do skladania Herrietinho tela. „Porozprávame sa neskôr,“ dodala som.

 

Herrietin pohľad

Ležala som na posteli a dívala na strop. Mysľou mi prebiehali spomienky na môj ľudský život. Na bitku som bola zvyknutá. Nebolo to nič nové. „Otec“ má mlátil každý deň. Ako žito!

Neviem, ako dlho som tam len tak bez pohnutia ležala a pozorovala tanec vlákien na drevenom obložení stropu. Odrazu som začula kroky, ktoré mierili do mojej izby a vzápätí som zacítila Ericovu prenikavú vôňu.

„Ďalej!“ zavolala som, keď kroky stíchli.

„Ako sa cítiš?“ spýtal sa Eric, keď vošiel do izby.

„Som O.K.“ odvetila som. „Surea ma, našťastie, poskladala.“

„Nie som zvyknutý, že mi niekto odporuje,“ povedal a začal sa prechádzať po miestnosti.

„To mi došlo,“ neodpustila som si poznámku, ale Eric nereagoval.

„Keď som bol človekom, bola iná doba. Ako dospelý muž som bol zvyknutý na absolútnu poslušnosť. Hlavne od svojich podriadených.“

„Podriadených?“ ozvala som a posadila na posteli. Toto ma zaujalo. Mala som rada príbehy a Ericov bol jediný, ktorý som zatiaľ nepočula. Surea mi svoj príbeh vyrozprávala, rovnako aj svojich bratov, ale Eric nikdy. Možno na to nebol čas a možno príležitosť.

Eric si sadol do koženého kresla a začal rozprávať:

„Môj príbeh je veľmi podobný Sureinmu, len sa odohral o niekoľko storočí skôr. Narodil som sa na začiatku piateho storočia v dnešnom Maďarsku. Aj moju osadu prepadli ozbrojení muži a mňa uniesli. Bol som mladý, mal som okolo trinásť, možno štrnásť rokov, vtedy to bol vek mladého muža, nie ako dnes,“ povedal a jeho červené oči hľadeli do diaľky. Vedela som, že sa mysľou nachádza v dobe svojho detstva.

„Ale to som odbočil. Odvliekli ma do vzdialeného mesta, kde ma učili bojovať. O pár rokov som sa definitívne pripojil k armáde. K armáde nášho vodcu Atillu!“

Zalapala som po dychu. To nie je možné! Eric bojoval pre Atillu!

„Toho Húna?“ spýtala som sa. Aké-také vedomosti z dejepisu som mala, ale toto ma úplne šokovalo. Koľko rokov sa môže dožiť upír? Existuje ešte niekto starší než Eric?

Takéto a podobné myšlienky mi blúdili hlavou. Ale Eric pokračoval.

„Nikdy som sa nedozvedel, čo sa stalo s mojou matkou a sestrou. Zrejme skončili ako ty u svojho otca,“ dodal a pozrel sa na mňa.

Šokovane som naňho pozrela.

„Prepáč, to bolo odo mňa nezdvorilé,“ odvetil a vrátil sa späť k svojmu príbehu.

„Ani jednu z nich som už nikdy nevidel. Možno ich zabili,“ povedal úplne ľahostajne. „A možno nie.“

„Nikdy si ich nehľadal?“ spýtala som sa. Nemohla som uveriť, že po nich nepátral. Bolo mu jedno, čo sa s nimi stalo. „Ani potom, čo si sa stal upírom?“

„Nie! A moje sebaovládanie nebolo príliš veľké. Navyše ona by mi to ani nedovolila..“

„Kto ona?“

„Moja stvoriteľka Elsa. Jedného dňa sme mali opäť prepadnúť akúsi dedinu na juhozápade. Ale keď sme tam prišli, prekvapilo nás ticho. Až hrobové ticho,“ povedal a pozrel na mňa. Musela som uznať, že vie naozaj pútavo rozprávať. Úplne ma vtiahol do deja svojho životného príbehu.

 

koniec 8. časti

Odkaz pre UV - nie som si istá! Asi len klikli omylom.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A zvony zvonia - 8. časť:

 1
4. Bia
03.07.2012 [8:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. kolouš
10.02.2012 [22:22]

užasne :)

11.12.2011 [19:55]

lolalitaZaujímavé. Musím sa vrátiť k prvým kapitolkám. Čítala som skôr a nejako sa mi to mieša. Táto kapitola bola naozaj pútavá. Takže Eric bojoval za Attilu. To čumím. Chudina Herriet, ešte že ju dali dokopy.

1. UV
11.12.2011 [18:48]

Nečekaný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!