Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A vy ste si mysleli, že som človek! 10

CC12


A vy ste si mysleli, že som človek! 10Posledná kapča tejto poviedky...

10. kapitola

 

Bella

Cítila som tú krv vo svojich ústach. Tak lahodnú som ešte nepila. Bola vynikajúca. Už rozprávam ako človek, čo jedáva ľudskú potravu, pomyslela som si.

Z tej extáze ma prerušili zvuky blízko mňa. Zdvihla som hlavu a hľadela snáď na tú najväčšiu smolu v mojom živote. Predo mnou stáli Volturiovi.

„Dala si nám zabrať, Bella.“ Predstúpil dopredu Aro, Caius a Marcus.

„A kde si nechala tvojich verných priateľov? Alebo nebodaj ti predsa poslúžili ako potrava?“ Aro sa na mňa sladko usmial.

„Predstav si, Aro, že všetci traja žijú.“ Oplatila som mu.

„Škoda, že sa to nedá povedať o tebe, Bella,“ povedal Aro. Caius sa len škodoradostne zaškeril. „Trošku ti potrápime osobu.“ Zasmial sa Aro nechutne.

„Chyťte ju a trochu sa s ňou zabavte. Potom ju zabite,“ prikázal Caius garde, ktorá stála za nimi a sledovala túto scénu pred sebou.

Štyria upiri vystúpili z radu. Dvaja ma chytili za ruky a dvaja za nohy. Ešte jeden ku mne prišiel. V ruke držal zapaľovač. Hypnotizovala som ten plamienok vychádzajúci z krabičky, tak nevinne malý a pritom sa snažila chňapať okolo seba. Jedna ruka sa mi uvoľnila. Chopila som sa šance a trhla som mojou rukou. Upír ma tak pevne držal, že som so sebou zobrala aj jeho ruku. Už len nohy som mala vo „zveráku“. Aro a Caius sa na to len povýšenecky dívali. Marcus sa tváril totálne znudene.

Aro pohol rukou aby ma ďalší upíry chytili. Bola som poriadne tvrdý oriešok.

Zvíjala som sa najviac ako som mohla, ale aj tak mi k tomu už nič nepomohlo. Plamene sa ma dotkli. Bolesťou, tak strašnou, som vykríkla. Ešte potom, kdesi na kraji, som počula svoju ozvenu hlasu.

Krik plný zúfalstva, bolesti, utrpenia. Každá bunka sa spaľovala a menila sa na prach. Bola som zmierená. Smrť si ma našla.

Prach si, na prach sa obrátiš.

Angela

Bella sa nevracala celé hodiny. Bála som sa o ňu. Predsa mi zachránila život. Mne, aj Jessike a Mikovi.

Sadla som si na sedačku a zapla telku. Prechádzala som programami a chtiac-nechtiac mi zrak padol na papier, ktorý ležal v strede stola.

10 minút som naň pozerala. Nevydržala som to a chňapla po ňom. Na ňom bolo napísané moje meno. Otvorila som ho. Vnútri som poznala Bellyin rukopis.

 

Milá Angela

 

„Keď čítaš tento list, pravdepodobne som už mŕtva. Nikdy nebudem ľutovať svoje rozhodnutie, keď som vás zachránila.

Bola si mojou priateľkou, nikdy si ma neopustila, ani keď sme mali „kamarátsku krízu“. Vždy ťa budem mať rada. Spomínaj na mňa v dobrom zmysle.

Chcem vás upozorniť na Volturiových. Áno, tak sa volajú a aj ja som sa tak kedysi volala, ale nikdy som neprijala toto meno. Opovrhovala som ním tak isto, ako aj inými vecami.

I keď som vás odtiaľ dostala preč, oni si vždy nájdu spôsob, ako vás nájsť.

Demetri. To je meno upíra, ktorý to dokáže. Dokáže vás nájsť na míle ďaleko. Stačí mu k tomu iba váš pach.

Dám ti radu. Nájdi Cullenových. Tí Vám pomôžu. Áno aj oni sú upírmi, ale inými. Teraz by sa mali nachádzať na Aljaške. Pár informácií som si zistila. Ber tieto rady na pamäť. Je to to posledné, čo pre teba môžem spraviť.

Najskôr som už niekde tam, buď hore alebo dole, ale predsa niekde. Niekedy ľutujem to, čo som spravila iba preto, aby som zachránila svojich najbližších. Tých, čo som mala rada.

Teraz sa mi vrátili veci, veci, ktoré som spravila druhým.

Umrela som.

 

Navždy tvoja večná kamarátka Bella.“

 

Slzy si našli cestu po mojej tvári.

„Čo sa deje Angela?“ začula som hlas Jessiky.

Obrátila som k nej uslzavenú tvár. „Bella je mŕtva.“ Môj plač prepukol ešte viac.

 

 

„Budem na teba myslieť Bella. To ti sľubujem.“

 

9. kapitola

Zhrnutie mojich poviedok


 

Ďakujem, že TÝCH pár ľudí čítalo túto poviedku. Ďalšiu poviedku som ešte ani nezačala a myslím, že ani nezačnem.

Asi to bude všetko, čo som chela napísať, aj keď je toho málo. Momentálne som prestúpila na tému Harry Potter a písanie poviedok, ale v predstave mám načrtnuté, ako bude pokračovať poviedka Dokonalá rasa.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A vy ste si mysleli, že som človek! 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!