Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A vy ste si mysleli, že som človek! 9

CUllensweding


A vy ste si mysleli, že som človek! 9Predposledná kapitola.... Príjemné čítanie

9. kapitola

 

S Angelou sme hľadali nejaký bar, kde bola poriadna žúrka. Vykračovali sme si ako dve pipky, ktoré sa neboja prázdnych ulíc v noci. A to sme neprišli ani do tvaru, keď sme už mali nápadníkov.

„Nazdar kočky. Čo si pekne niekde užiť? Hm, kráska?“ Ošíval sa okolo mňa úchylný chlapík. Angela nebola na tom o nič lepšie. Ja som sa mohla brániť. Aj keď som bola malá, sotva od zeme vysoká, silu som mala za dvoch chlapov.

„Dajte nám pokoj.“ Zavrčala som na jedného chlapíka. Nebezpečne sa ku mne približoval. U mňa sa dravec ozýval a „klopal“ na bráni môjho vnútra teľa.

„Ale no tak. Nič sa nestane.“ Naliehal ďalej.

„Nie.“ Moje rázne „nie“ ho prebralo. Rukou sa mi dotkol tváre. Moja ruka vyletela k jeho tvári a sadla presne na jeho tvár.

„Nie si nejaká drzá? Čo?“ Chytil ma za ruky.

„Ani nie. Keď chceš dám ti facku aj z pravej strany tváre. A ako bonus aj z ľavej ešte raz. Aby si bol kompletný. Čo hovoríš na to?“ Zavrčala som mu do tváre a nebezpečne sa priblížila k jeho hrdlu. Cítila som tú pulzujúcu krv pod pokožkou jeho hrdla. Ale prv musím pomôcť Angele. Chlapíka som celou silou a nehutne odsotila. Upíriou rýchlosťou som sa dostala k Angele. Odsotila som od nej ďalšieho chlapíka. V obrannej pozícií som stála pred ňou a zúrivo zazerala na ďalších troch chlapíkov. Na tvári mali vystrašené výrazy. Vedela som sa predstaviť. Čierne oči ako noc, ohrnutá vrchná pera a vycerené zuby.

 

Angela

Videla som Bellu ako od seba odsotila nechutného chlapíka. Pribehla ku mne a odo mňa tiež odsotila tých úchylov. Postavila sa do útočnej, no i zároveň, obrannej pozície. Na tvári mala zúrivý výraz. Zavrčala na nich. Všetci zobrali nohy na plecia a odišli preč.

Po chvíli sa ku mne otočila. Čierne oči ako noc bez hviezd. Čierna linka jej  ešte viac potemnila oči. Videla som ako zvádza v sebe boj. Buď boj o krv alebo túžbu otočiť sa a dostihnúť tých nechutne vyzerajúcich chlapíkov.

„Myslím, že pôjdeme radšej domov.“ Hlas mala ako robot. Ruky mala v pästiach, až jej zbeleli hánky na prstoch. Vykročila ako prvá. Rýchlo som išla za ňou, stále sa obzerajúc za seba.

Do hotelovej izby sme prišli nad ránom.

 

Bella

Angela celá vytrasená zapadla do izby a ja tiež.

Neobťažovala som sa prezliecť. Ľahla som si do postele, i keď som vedela, že nezaspím. Cítila som sa unavená, ale tým iným spôsobom. Unavená z toľkého stresu a iných vecí.

Na druhý deň, vlastne už  ten deň, ráno o 8:00 som vypadla zo svojej izby, aj z hotelovej izby. Bol čas na menší lov. Tento krát mi bude musieť stačiť blízky les a pár zvierat v ňom. za hotelom bol les. Vbehla som doň a rozbehla sa za svojou korisťou. Bežala som, vietor sa mi hral s vlasmi. Cítila som sa uvoľnená. Konečne v inom prostredí, bez toľkých arómii ľudí.

Zhlboka som sa nadýchla. Upútal ma iba jeden pach. Božský pach. Rozbehla som sa za ním ako šialená. Ľudská krv. Spievala mi ako moja la tue cantate.

Moja najkrajšia krv človeka, ktorá mi voňala.

Červená hmla sa mi mihotala pred očami. Skrčená za kríkmi som upierala svoj zrak na 2 ľudí, ktorý sedeli pri malom ohníčku.

Ich posledná minúta života.

Vystrelila som zo svojho úkrytu a sledovala 2 páry očí svojej koristi.

Božskej krvi.

Užívala som si a ani nevedela, čo sa môže zanedlho stať. Presvedčená, že budeme mať pokoj.

Celkom som sa mýlila vo svojej zmýšľaný.

Hlboko mýlila.

 

8. kapitola

10. kapitola

Zhrnutie mojich poviedok


Nová kapitola bude neskôr. Chápete keď poviem, že bolo toho veľa? Táto kapitola bola napísaná pred 2 týždňami, len som sem máloo chodila a celkovo aj na net.....Ďalšia kapča sa už píše.... =D

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A vy ste si mysleli, že som človek! 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!