Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A + A Blackovy 1. kapitola

fanmade - kresba


A + A Blackovy 1. kapitolaPrvní kapitola... Vím, že jste si museli počkat, ale doufám, že výsledek za to bude stát.
Posuneme se v ději o osmnáct let dále, do dne, kdy Ashley a Annette budou slavit své osmnácté narozeniny. Polsední narozeniny...
Cullens Girl ☻

HUDBA

A + A Blackovy

1. kapitola


Slunce akorát vyšlo, když Ashley otevřela svá nádherná čokoládově hnědá kukadla a protáhla se, jako to dělala každé ráno.

Bylo to již osmnáct let ode dne, kdy přišly na svět za podivných, skoro magických okolností Renesmé a Jacobovi dvě nádherná dítka. Dcerky Ashley a Annette.

Zatímco Ashley byla z těchhle dvou více podobná tatínkovi, byla výbušná, vzpurná, živá, energická a horkokrevná, vše muselo být vždy po jejím, a když se tak nestalo, začala vyvádět a dělat scénky, tohle by si její sestra, Annette, nikdy nedovolila. Ona byla z těchhle dvou ta klidnější, rozvážnější a pesimističtější. Růžové brýle na očích rozhodně neměla. Na druhou stranu neukazovala nikdy své emoce, byla vždy v ústraní, zatímco její sestru všichni milovali, pro její optimistismus, ona se krčila v koutě. Nikdy by však na svou sestru nedopustila, všichni to věděli, ale ty dvě se milovaly více, než si dokázaly vůbec připustit.

Byly jako oheň a led. Jedna jako upírka druhá jako vlkodlačice, ale obě byly člověkem. Nikdy se u nich neprojevily žádné nadpřirozené schopnosti, jediné, co na nich bylo nadpřirozené, byla jejich krása a barva pleti. Obě dohromady, nebo každá zvláště, ale ve výsledku vždy vypadaly jako vytesané z kamene, z toho nejstudenějšího mramoru, protože jejich krása byla někdy až děsivá. Byly si podobné jako vejce vejci, akorát Annettino tělo zdobilo pár tetování a propíchnutý pupík, a dalším rozdílem bylo, že Ashley se podoba více tátovi i vzhledově, její pokožka byla od přírody opálená, naopak Annette byla bledá jako Renesmé a horko těžko se někdy opálila, i kdyby byla na slunci celé hodiny.

Ashley se na tento den těšila celý život. Nikdy by si nedovedla představit, že by udělala něco na truc rodičům, tohle podědila po Renesmé, mohla být celý Jacob, ale udělat něco proti jejich vůli by si netroufala. Tahle malinkatá skulinka se objevila i v chování Annette, ta ovšem naopak od své sestry nikdy rodičům nedělala nic k vůli a bez jejich souhlasu si dělala, co chtěla, tohle podědila po Belle, svojí babičce.

Dneska se Annette vůbec nechtělo z postele. Dopoledne musely jet s Alice na nákupy, protože si usmyslela, že se jejich narozeniny musí oslavit tak, jako každý rok, velkou oslavou. Annette tohle nikdy nepochopila a nesnášela cavyky kolem narozenin, chtěla být nesmrtelná a chtěla, aby ji konečně někdo přeměnil, nikdo to však udělat nechtěl.

Po desíti dlouhých minutách přemýšlení se rozhodla, že se nemůže navždy schovávat za maminčiny sukně. Vždy chtěla jet studovat filozofii na Stendford. Byl to od malička její sen, být filozofkou. Jednou si v životě udělá tolik doktorátů, že bude mít na výběr. Tohle se jí na představě být upírem líbilo nejvíce. Ty možnosti, rozmanitost a možnost volby. Netoužila po rodině, netoužila po manželovi. Nikdy se jí žádný kluk nelíbil, nikdy o nikoho neměla zájem, nechápala to, ale nevadilo jí to.

V tu samou dobu právě Ashley ve svém pokoji cvičila power jógu. Oproti své sestře si musela hlídat, co jí, a taky cvičit, protože milovala sladké a rychle přibírala.

Dnešek bude tím nejlepším dnem. Promýšlela si právě, co si koupí na sebe, aby nejvíce oslnila kamarády, které pozvala. Přemýšlela nad zelenou nebo růžovou barvou a nemohla se rozhodnout. Pro kompromis zvolila modrou a začala přemýšlet o botách.

Tyhle starosti Annette se svou sestrou nesdílela. Právě se rozmýšlela, jak říci rodičům, že chce odjet. „Možná bych jenom jednoduše zdrhla, nebo možná dneska večer se nějak vyplížím pryč, anebo možná, ksakru!“ Klela v myšlenkách, nápady jí docházely. Nechtěla rodinu opustit bez rozloučení, ale oni by jí nikdy nedovolili odjet, kdyby jim to řekla.

Celou její soukromou konverzaci už chvíli poslouchal Edward.

„Co se děje, miláčku?“ Bella právě vešla do jejich pokoje a zkoumala Edwardův zamračený výraz.

„Ale nic, miláčku.“ Edward se pekelně zazubil a přitáhl si Bellu do náruče, kde ji začal náruživě líbat.

Ashley zrovna vycházela z koupelny, zabalená jen v ručníku, když se zarazila a otočila se ke schodům. Stál na nich pěkný, pohledný muž, mohlo mu být kolem dvaceti, ale podle barvy pleti a výšky si tipla, že je to jeden z vlkodlaků z La Push, který se přidal do Jacobovy toulavé smečky.

„Ahoj,“ zazubil se na ni. Zrudla v obličeji jako rajče a sklopila oči do země.

„Ehm, ahoj.“ Zvedla hlavu a setkala se s jeho pronikavým pohledem. Koukala mu do očí a přála si, aby tahle chvíle nikdy nepřestala. Vtom se rozrazily dveře pracovny a na chodbu vykoukl Emmett s Jacobem.

„Sethe!“ Emm ho objal jako starého bracha. „Ty uličníku! Takhle přepadat dívky, které jsou nahé!“ zazubil se a Ashley zrudla ještě více, než bylo snad možné.

„Omluvte mne.“ Ashley zmizela ve svém pokoji. Zhroutila se na postel a začala si nadávat do blbečků.

„No tak, sestřičko, nebude to takhle hrozný. Podle mě se mu líbíš.“ Když se Ashley otočila, spatřila v křesle pod oknem sedět Annette, která na ni patřičně zírala.

„Co tu děláš?“ vypadlo z ní, když se z toho šoku vzpamatovala.

„Došel mi černej lak a ty ten svůj nepoužíváš, tak jsem si ho přišla půjčit,“ pokrčila lhostejně rameny. „Můžu?“ Ashley se nezmohla na slovo a pouze jednoduše přikývla.

„Doopravdy myslíš, že se mu líbím?“ zeptala se po chvíli, co se její sestra přehrabovala v zásuvce s laky.

„Samozřejmě. Jsi krásná, nádherně opálená a oblíbená, umíš s lidmi jednat.“ Konečně našla lahvičku, kterou hledala, když však zkusila odstín na nehtu, zjistila, že je to tmavě fialová, a tak lahvičku vrátila zpět do šuplíku a otočila se zpět ke své sestře. „Kde máš ten lak?“ Ashley jen protočila panenky a odstrčila ji od stolu. Otevřela spodní šuple a vytáhla z něj celou sadu nepoužitých laků a podala je Annette. „Amerika ti je vděčná, zachránila jsi ji od pohromy, že bych si vzala růžovou!“ Ashley se začala smát, ale když Annette z jejího pokoje odešla, posmutněla a začala vzpomínat na toho kluka, Setha.

Seth sice pracoval ve smečce s jejím otcem, ale práci, ani smečku si domů nenosil, v tomto případě nevodil, takže nikdy neměla šanci je poznat. Tenhle kluk se jí však začínal líbit a začínal ji zajímat.

Ashley byla uprostřed oblékání, když někdo zaklepal na dveře, zrovna dopnula podprsenku.

„Dále.“ Byla v šatně, takže neviděla, kdo vstoupil. Oblékla si ještě krajkovou košilku, která doplňovala celý komplet jejího prádla a vyšla z šatny. Nikoho u dveří neviděla, tak se rozhodla, že to nebude řešit. Přešla ke stolu. Sehla se a otevřela šuple. Za sebou uslyšela jen hluboké nadechnutí. V rychlosti se otočila. Na druhé straně jejího pokoje stál Seth, který měl v ruce nějaký vak. Vypadalo to, jako by si prohlížel fotky a trofeje z plavání, které měla Ashley vystaveny na poličce za ním.

„Ehm, promiň. Nechtěl jsem… Nevěděl jsem, že se zrovna oblékáš.“ Ashley se usmála. Roztomilý.

„Nevadí. Jsem oblečená, čistě teoreticky.“ Usměv jí opětoval. „Cos to přines?“ otázala se, když se neměl moc k vysvětlování.

„Jo, ehm, Jake ti posílá tohle, že to posílá Rose, že jsou od Alice, dneska prý musí ty nákupy zrušit, ale viděla je v tvých představách a tak ti je koupila, že když se ti nebudou líbit, máš si říct o jiné. Mimochodem mně, protože tady nikdo jiný teď není. Odjeli na velký lov a Jake má něco na práci.“ Přestávala se chytat.

„Zpomal, prosím tě.“ Lehce ho vzala za ruku. Projel jimi elektrický proud. „Cos to říkal?“ Usmál se na ni.

„Tyhle jsou pro tebe.“ Něco ještě říkal, ale ona přestala poslouchat. Nepotřebovala vědět, co jí říká, chtěla jen ochutnat jeho rty, jen se jich dotknout. Najednou se zarazila, protože se na ni koukal a nic už nepovídal.

„Samozřejmě, žádný problém!“ Praštila ho pěstí do ramene. Podivně se na ni usmál a odešel. Praštila se do čela. Sedla si na postel a otevřela vak, ve kterém byly ty nejnádhernější šaty, které kdy viděla. Poté následovala krabice s botami, kabelka a šperky.

Annette měla šaty koupené již dlouho. Měla svůj styl, který milovala, a proto ji celkem překvapilo, když si to Seth nekráčel i do jejího pokoje a ona sama od něj obdržela vak s šaty.

„Zabiju Alice, jestli budou růžový,“ zavrčela, když si od něj šaty brala. Seth pro jistotu vycouval z pokoje tak rychle, jak rychle do něj vešel. Když byla Annette naštvaná, bylo lepší se držet z jejího dosahu.

Annette otevřela vak a v něm spatřila dokonalost samu. Ty nekrásnější šaty, o jakých se jí v životě nesnilo. V krabicích, které Seth položil na zem, našla skvělé stylové boty, kabelku a šperky. Taky ozdoby do vlasů, Alice se vyznamenala.

Do zahájení večírku zbývala jen poslední hodina. Annette seděla před zrcadlem a česala si vlasy, když do pokoje vstoupila Ashley. Vypadala v šatech, které jí Alice koupila, nádherně.

„Jsi krásná,“ usmála se na sestru Annette.

„Ty taky, sestřičko.“ Ashley pomohla Annette upevnit vlasovou ozdobu do nepříliš složitého účesu, poté to samé udělala Annette s Ashiným účesem. Poté se vedle sebe postavily před velké nástěnné zrcadlo a koukaly se na svůj odraz.

„Krásky moje!“ Do pokoje vešel Jacob s Renesmé.

„Mami, tati,“ pronesly holky unisono.

„Ještě před začátkem vaší oslavy jsme vám chtěli něco dát.“ Jacob se usmíval od ucha k uchu. „Sednout.“ Obě holky se posadily do křesel a rodiče si sedli naproti nim, na sedačku.

„Dnes se z vás stávají opravdické slečny. Jste dospělé, víme, že si toho hodně přejete, a doufáme, že vám dáme vše, co si přejete, proto bychom vám chtěli dát něco, co má každý člen téhle rodiny, krom Alice.“ Jacob se zakuckal, ale po vraždivém pohledu, který schytal od Nessie, se navrátil k přísnému otcovskému výrazu. „Tady.“ Renesmé podala oběma dívkám malé krabičky.

„Než to otevřu, potřebuji se ujistit, že to není růžové.“ Nessie se zašklebila, ale nakonec zavrtěla hlavou. „Dobrá.“ Annette otevřela krabičku jako první a vytáhla z ní zlatou kartu. Pozvedla obočí směrem k rodičům.

„Každý pár z naší rodiny má svou platinovou kartu ke společnému účtu. Carlisle si to tak přál, když jste se narodily.“ Usmál se na dívky Jacob.

„Děkujeme.“ Holky rodiče objaly.

„Tak vše nejlepší k narozeninám!“ vysypala ze sebe mezi vzlyky Ness. To už do pokoje vešel zbytek rodiny.

„Holky my tady s vámi nezůstaneme, nebudeme dělat křeny, rozhodli jsme se, že tu s vámi zůstane jen Seth, ten na vás dohlídne,“ zazubil se Emm směrem k Ashley.

Večírek se rozjel v plném proudu. Holky obdržely spousty gratulací od všemožných lidí. Většina byla Ashleyina parta, ale našli se tady i kamarádi od Annette a lidi, které nikdo nezval, ale holky si s tím nedělaly hlavu.

Chýlilo se k půlnoci. Lidé začali vyklízet dům, některým se však moc nechtělo, ty si musel vzít na starost Seth.

Bylo za deset minut dvanáct, nikdo už ve vile nebyl. Holky seděly u stolu a začaly si rozbalovat dárky od přátel. Když vtom oblohu rozčísl blesk a Annette vyjekla bolestí.

„Co je?“ zeptala se Ashley minutku před tím, než sama vyjekla bolestí a spolu se svou sestrou upadla do mdlob.

Seth pohotově zavolal Culleny. Byli doma coby dup, asi za dvě minutky. Začalo odbíjet na dvanáct a Carlisle přecházel postele, ve kterých byly holky uloženy. S každým dalším odbitím Annette zrychlovalo srdce a Ashley sebou více a více cukala, oblohou létaly s každým odbitím blesky.

Annette bilo srdce rychlostí blesku a Ashley se celá třásla, když vtom se to stalo. S posledním odbitím hodin Ashley vybuchla a přeměnila se ve vlkodlaka a zase zpět. Annette se zastavilo srdce a otevřela krásně červené oči.


 

Předchozí - Další


 

Prosím, prosím o komentáře....

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A + A Blackovy 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!