Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A + A Blackovy Prolog

moře


A + A Blackovy PrologNáhodou či úmyslně se jedné noci narodily Renesmé a Jacobovi dvojčata, která pojmenovali podle dvou velkých písmen, které se té noci objevily na obloze vytvořené z blesků. Ashley a Annette, už od mala jsou nerozlučnou dvojkou, nejlepšími kamarádkami, které před sebou nemají tajemství, a nejlepšími sestrami. Netuší, že jejich sesterské pouto bude narušeno v den, kdy dosáhnou plnoletosti. Ten den se u nich totiž projeví jejich schopnosti. Jak se vypořádají s tím, že jedna z nich se změní ve vlkodlaka a druhá v upíra? Jak se vypořádají s velkou mocí, kterou jim tyto změny přinesou? Jak poznamená dvojčata to, že se od sebe oddalují a začínají si být cizími? Co takhle láska?

Prolog mojí první povídky na těchto stránkách je zároveň úplným začátkem této povídky a prvním prologem z připravované tetralogie, kterou píšu se svou sestřičkou Kimberly. ♥


Tak doufám, že se Vám to bude líbit, a prosím o jakýkoliv komentář...
Vaše CG ☻

Hudba

A + A Blackovy

Prolog

 

Pohled nikoho

Byl to blesk z čistého nebe, který osvítil Cullenovic vilu nedaleko za Washingtonem D. C. u útesů právě v ten moment, kdy Renesmé poprvé ucítila stah a vyjekla bolestí.

Byla v devátém měsíci těhotenství, porod měl přijít o několik hodin dříve, ale děťátku se nejspíše moc nechtělo.

„Carlisle!“ Do pokoje vešel zmiňovaný. „Já rodím!“ Carlisle to moc dobře věděl, starost mu však nedělal opožděný porod, nýbrž něco jiného. Renesmé následovala jeho pohled, který byl směřován, doslova se upíral, k obloze. Nic však nespatřila, zato Carlisle viděl na nebi černém jako sama noc a taky tak klidném, bez mráčků, z blesků, i když bouřka venku nevládla, vytvořena dvě velká písmena A.

Carlisle se probudil z přemýšlení nad tímto zajímavým jevem, až když přišel další Renesméin výkřik.

„Esmé!“ Do pokoje vešla v bílém jako sestřička, v ruce měla hromádku osušek a ještě něčeho, co vypadalo jako oblečky. Nessie podivilo, že nechápe, co se vlastně děje, všichni zírají na oblohu a ona jim je ukradená. Taky se podivila, že Esmé má v ruce dva páry bačkůrek namísto jednoho. Tyhle starosti však hned v zápětí nechala plavat, protože další záchvěv bolesti ochromil její tělo.

Ostatní členové rodiny Cullenovy i vlkodlačí smečka, která přijela na porod Jacobova dítěte, stáli venku a pozorovali nebe.

Nepršelo, nefoukal vítr, obloha byla bez mráčků a po bouřce ani vidu, ani slechu. Jediné, co rušilo tento vzájemný harmonický klid, byly Nessiiny výkřiky a netrpělivé, až mučednické přešlapování a pochodování, které patřilo Jacobovi.

Byl nervózní z toho, že ho tam Nessie nechce. Vždyť už u jednoho porodu byl a to u toho jejího!

Cullenovým a smečce však hlavou vrtalo něco zcela úplně jiného. Na chvíli vypustili z hlavy porod i Jacoba, přemítali o dvou velkých písmenech A na obloze.

„Co to může znamenat?“ porušila tichý a harmonický klid Leah, jediná vlkodlačice ve smečce.

„To netuším,“ odpověděli jí všichni unisono.

„Myslím ale,“ pokračovala Alice. „Že je to jakési znamení, možná je to kvůli Nessie. Nebo je to nějaké varování.“ Nikdo jejímu výkladu však nevěnoval pozornost.

Alice byla posledních pár dní nevrlá, protože ji z těch všech vlkodlaků bolela hlava a neviděla budoucnost, jedno však věděla zcela jistě, ta písmena mají něco společného s Nessiinými dětmi. Jako jediná věděla, samozřejmě až na Edwarda a Carlislea, že Nessie se narodí dvojčata.

V prvním patře se mezitím poprvé nadechlo nádherné dítko a v tu samou chvíli to vše začalo.

Bouřka tak silná, že zahnala přítomné dovnitř domu. Soustředila se však jenom na dům, protože když se Edward podíval směrem k Washingtonu, po bouřce nebylo ani památek, ani po větru, jen po klidné noci. Jediné, co ho udivilo, bylo, že jdou vidět hvězdy, kterých se zde dočkáme jen málokdy.

Za nevelký okamžik na svět vykouklo i druhé dítko a s jeho prvním nádechem bouřka zmizela, bylo to jako kouzlo, a nebylo po ní ani stopy, jako by nikdy neexistovala. Zmizela i ta dvě velká písmena, která se ještě před necelou minutou tyčila vysoko na obloze.

Cullenovic vilou se roznesl křik dvou malých dětí. Jacob se řítil nahoru jako splašený, div nezakopl sám o sebe. Když se všichni, kteří byli Jacobovi v patách, dostali do Nessiina pokoje, držela novopečená mamina v rukou dva uzlíčky štěstí.

„Lásko, děkuji,“ vydechl Jacob a políbil Nessie na čelo, poté se sklonil a políbil ručičku každému z těch drobečků.

„Ashley a Annette,“ vyčerpaná Nessie pronesla tato dvě jména a poté vyčerpáním upadla do hlubokého spánku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A + A Blackovy Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!