Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

Robertka a sedm Bellek


 

Předsevzetí od EleanorBrandst

Předsevzetí od EleanorBrandstPoviedka Prědsevzetí od EleanorBrandst sa umiestnila na 13. mieste.

 

Štěstí v neštěstí od patulka13

Štěstí v neštěstí od patulka13Poviedka Štěstí v neštěstí od patulka13 sa umiestnila na 14. mieste.

 

I ve sněhulákovi je láska od Funny1

I ve sněhulákovi je láska od Funny1Poviedka I ve sněhulákovi je láska od Funny1 sa umiestnila na 25. mieste.

 

Manželský sľub od VvC

Manželský sľub od VvCPoviedka Manželský sľub od VvC sa umiestnila na 12. mieste.

 

Noci plné zázrakov od riminii

Noci plné zázrakov od riminiiPoviedka Noci plné zázrakov od riminii sa umiestnila na 8. mieste.

 

Šťastný konec... Anebo taky ne... od Darca131

Šťastný konec... Anebo taky ne... od Darca131Poviedka Šťastný konec... Anebo taky ne... od Darca131 sa umiestnila na 26. mieste.

 

Intium novum od VictoriaJamesLaurent

Intium novum od VictoriaJamesLaurentPoviedka Intium novum od VictoriaJamesLaurent sa umiestnila na 10. mieste.

 

Poslední šance na lásku od Veubella

Poslední šance na lásku od VeubellaPoviedka Poslední šance na lásku od Veubella sa umiestnila na 21. mieste.

 

Konec dobrý, všechno dobré od EdBeJa

Konec dobrý, všechno dobré od EdBeJaPovídka Valentýnská párty od EdBeJa se umístila na 1. místě s celkovým počtem bodů 72,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od Roxany

Tajná láska od RoxanyPovídka Nemůžu ti to udělat od Roxany se umístila na 1. místě s celkovým počtem bodů 77,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!