Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky


 

Tajná láska od Sheely

Tajná láska od SheelyPovídka Dopisy lásky od Sheely se umístila na 7. místě s celkovým počtem bodů 39,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od BellaNess

Tajná láska od BellaNessPovídka Příběh Tisíce a jedné noci od BellaNess se umístila na 8. místě s celkovým počtem bodů 38 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od Lareth

Tajná láska od LarethPovídka Setkání ve svitu luny od Lareth se umístila na 9. místě s celkovým počtem bodů 37 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od LeahClearwatterCullen

Tajná láska od LeahClearwatterCullenPovídka Nový život od LeahClearwatterCullen se umístila na 9. místě s celkovým počtem bodů 37 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od Sundance

Tajná láska od SundancePovídka Nevěřila jsem mu od Sundance se umístila na 10. místě s celkovým počtem bodů 32,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od rezule

Tajná láska od rezulePovídka Pro naši lásku všechno od rezule se umístila na 11. místě s celkovým počtem bodů 27,5 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od Barysek

Tajná láska od BarysekPovídka Tajné lásky a jiné strasti od Barysek se umístila na 12. místě s celkovým počtem bodů 24 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od AmiJane

Tajná láska od AmiJanePovídka Vrátený slnečník od AmiJane se umístila na 13. místě s celkovým počtem bodů 23 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Tajná láska od jane black

Tajná láska od jane blackPovídka Láska je silnější než zlo od jane black se umístila na 14. místě s celkovým počtem bodů 10 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

 

Zázraky se dějí od Kacikacka

Zázraky se dějí od KacikackaPovídka od Kacikacka se umístila na 4. místě s celkovým počtem bodů 49,5 v druhé kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!