Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

xD Bez komentáře :D


 

Konec dobrý, všechno dobré od Sheely

Konec dobrý, všechno dobré od SheelyPovídka Valentýnské štěstí od Sheely se umístila na 9. místě s celkovým počtem bodů 34,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od AlliceVolturiCullen

Konec dobrý, všechno dobré od AlliceVolturiCullenPovídka With love, for love od AlliceVolturiCullen se umístila na 10. místě s celkovým počtem bodů 33 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od TorencCullen

Konec dobrý, všechno dobré od TorencCullenPovídka Překvapení od TorencCullen se umístila na 11. místě s celkovým počtem bodů 32,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Emmettky

Konec dobrý, všechno dobré od EmmettkyPovídka Netradiční dáreček od Emmettky se umístila na 12. místě s celkovým počtem bodů 32 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Faelivrin

Konec dobrý, všechno dobré od FaelivrinPovídka Nečekaný den od Faelivrin se umístila na 13. místě s celkovým počtem bodů 31 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od rezule

Konec dobrý, všechno dobré od rezulePovídka Vím, že mě budeš milovat od rezule se umístila na 13. místě s celkovým počtem bodů 31 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od NessCullen

Konec dobrý, všechno dobré od NessCullenPovídka Stačí mít jen odvahu od NessCullen se umístila na 14. místě s celkovým počtem bodů 28 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od BellaNess

Konec dobrý, všechno dobré od BellaNessPovídka Nenávist nebo láska od BellaNess se umístila na 15. místě s celkovým počtem bodů 27,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od Robyn

Konec dobrý, všechno dobré od RobynPovídka Všichni máme naději od Robyn se umístila na 16. místě s celkovým počtem bodů 16,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Konec dobrý, všechno dobré od IsabelMasen

Konec dobrý, všechno dobré od IsabelMasenPovídka Kytice rudých růží od IsabelMasen se umístila na 17. místě s celkovým počtem bodů 20,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!