Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

Polštáře 4


 

Rolničky, rolničky alebo Aliccina vízia

Čo keď to jednou návštevou Volturiovcov neskončilo? No rodina si myslí opak?
Vaša AknelIz :)

 

La Pushský karneval

La Pushský karneval Triple drabble (300 slov) v soutěži Děsuplný Halloween. Naše Ness a Jake jdou do La Push za přáteli na karneval, který pro ni připravili. Pěkné počtení přeje BellaNess.

 

Happy Halloween

Happy HalloweenTriple drabble (300) do soutěže Děsuplný Halloween. Aneb dívky by se neměly v takový večer odvažovat samy do lesa...

 

Neviditeľný upír

Neviditeľný upír Halloweenska děsuplná triple drabble 300 slov. Halloween - skvelá príležitosť na hrôzostrašnú pomstu, čo myslíte? Snáď sa vám môj výtvor bude páčiť a získam si vaše hlasy. :))
Vaša AknelIz :)

 

Opilé čapky

Opilé čapkyTak, jak je to vlastně s těmi čapkami? Edward vzpomíná a snaží se vyhnout tomu, aby se Bella dozvěděla pravdu. Triple drabble (300 slov). Soutěžní povídka v soutěži Blesková Drabblovka.

 

Nebezpečný risk

Nebezpečný riskI Bella se jednou rozhodla zariskovat. A teď toho lituje... Jenže už je pozdě. Double drabble (200 slov). Soutěžní povídka v soutěži Blesková Drabblovka.

 

Nečekané následky

Nečekané následkyAni Bella není svatá... A teď čelí Charlieho hněvu. Drabble (100 slov).
Soutěžní povídka v soutěži Blesková Drabblovka.

 

The End, Bella

The End, Bella

Súťažná poviedka v súťaži Blesková Drabblovka!


The End, Bella, alebo keď vám vytvoria plány za vás. (200)

 

Očekávání

OčekáváníTolik se snažil a to všechno jen kvůli ní. Mnohokrát to už chtěl vzdát, ale stačil mu jediný pohled do jejích očí a znovu zabojoval. Věděl, jak jsou pro ni výsledky důležité...

Drabbe do soutěže „Blesková drabblovka“ (100 slov).

 

Keď nezvoní budík od beer

Keď nezvoní budík od beer

Poviedka sa umiestnila na prvom mieste!

 

Gratulujeme!!!

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!