Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

wtf4


 

Tak to je brutus!!! 7. kapitola

Tak to je brutus!!! 7. kapitolaPokud je pravda to o zrcadlovém světě, tak ti Volturiovi nebudou tak zlí a špatní jako u nás. Alespoň v to doufám. Opravdu moc v to doufám...

 

Jak Emmett motorku dostal

Jak Emmett motorku dostalParodie o tom, jak Emmett dostal motorku. A co na to budou říkat ostatní Cullenovi? Doufám, že se vám to bude alespoň trošku líbit.

 

Tak to je brutus!!! 6. kapitola

Tak to je brutus!!! 6. kapitolaNa rozdíl od Belly si to alleB u Cullenových opravdu užívá, ale obávám se, že svou skutečnou povahu nezapře...

 

Tak to je brutus!!! 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak to je brutus!!! 5. kapitolaCo jsem to provedla? ptala jsem se sama sebe. Vypustila jsem do svého světa svou kopii, ovšem bez své lidskosti. Jak se to mohlo stát? Já přeci nechci mít žádné zlé dvojče…

 

Upíři přicházejí

Upíři přicházejíTaková parodovaná písnička, která mě tak najednou napadla... Můžete si ji i zazpívat na melodii vánoční písně "Vánoce, Vánoce přicházejí"! Aby jste se aspoň trochu pobavili a veselé Vánoce přeje AliceCullen999

 

Tak to je brutus!!! 4. kapitola

Tak to je brutus!!! 4. kapitolaV tomto díle alleB zkoumá život Belly. No, uvidíme, jak dlouho jim tahle rodinná pohoda vydrží... :-D

 

Tak to je brutus!!! 3. kapitola

Tak to je brutus!!! 3. kapitolaTakže, pokračujeme tam, kde jsme přestali. Tentokráte u Belly. Přeji příjemné čtení.

 

Tak to je brutus!!! 2. kapitola

Tak to je brutus!!! 2. kapitolaBella vssv alleB aneb Co se stalo na druhé straně zrcadla...

Síň slávy

Tak to je brutus!!! 1. kapitola

Tak to je brutus!!! 1. kapitolaEsmé si z aukce donese vzácné zrcadlo, přímo sběratelský kousek. Baví se o tom s Bellou a ta se nabídne, že ho pověsí. Když tak po rozhovoru s ní učiní, dostane se do krutého zrcadlového světa, kde je všechno naopak. Ale co když se na druhé straně zrcadla odehrává přesně to samé a Bella z druhé strany se dostane tam, kam nemá? Přeji příjemné čtení. Vaše chloe.

 

Upír roku

Upír rokuZnáte tu soutěž Muž roku? :) Jedné takové se totiž zúčastnili i naši Cullenovi. Jaká byla promenáda v plavkách? Jaký byl bleskový rozhovor? A co volná disciplína? A z koho byla moderátorka nejvíc na větvi? Kdo vyhrál?
To vše a ještě víc se dozvíte v povídce Upír roku.
Povídku jsem psala minulé léto za velkých veder. Doufám, že se pobavíte stejně jako já při jejím psaní.
Příjemnou osvěžující zábavu! :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!