Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Brutální proměna

Brutální proměnaAlice zase trochu přeskočilo... :D Příjemné čtení přeji, LF*

 

Vítejte v Mořském světě

Vítejte v Mořském světěRenesmé slaví, a tak jí její otec spolu se strýčkem Emmettem přichystali náramné překvapení v podobě výletu do Podmořského světa. Krátká a oddechová parodie, která vám snad vyloudí úsměv ve tváři… chloe and SussanaMartin

 

Galimatyáš I. 1. část

Galimatyáš I. 1. částBella jede na školní exkurzi do New Yorku, bohužel se ale velice brzy rozhodne opustit bezpečí svých spolužáků, průvodkyně a učitelky. Jak to dopadne, když se Bella setká s neméně známými postavami, jako je ona sama, ovšem tentokrát ze seriálového světa??? Měla jsem prostě vážně hodně praštěný sen a tohle z něho vyšlo. Je to sice naprosto šílené, ale napsat jsem to prostě musela. Takže Bella, New York a seriálové postavy…

 

Tak to je brutus!!! 14. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak to je brutus!!! 14. kapitolaTa druhá Bella má svůj happy end, ale co z toho všeho plyne pro mě? Co mám já? Ponaučení? To asi těžko... Naposledy příjemné čtení vám přeje chloe.

 

Tak to je brutus!!! 13. kapitola

Tak to je brutus!!! 13. kapitolaAni jsem nedokázala vyjádřit, jak strašlivou úlevu jsem cítila, že jsem zase zpátky doma. Důkladně jsem pohlédla na všechny členy mé rodiny a viděla v jejich očích tu bezbřehou lásku, kterou jsem neměla možnost vidět až příliš dlouhou dobu. Ano, bylo to jen pár dní, ale mně to připadalo jako celá věčnost.

„Vítej zpátky,“ řekl Edward.

 

Tak to je brutus!!! 12. kapitola

Tak to je brutus!!! 12. kapitolaI přesto, že jsem se ho pokoušela tak trochu zabít a vyhladit jeho klan, se o mě bál, no není to od něj milé? alleB znovu ve Forks, co z toho vznikne? Příjemné čtení přeje chloe.

 

Tak to je brutus!!! 11. kapitola

Tak to je brutus!!! 11. kapitola"My nejsme ti krutí. To tenhle svět...“

 

Tak to je brutus!!! 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak to je brutus!!! 10. kapitolaKdopak je chudák v tomhle baráku celém? No, já… Chudák Bella to u těch druhých Cullenových vážně nemá jednoduché, ale tohle už bude poslední kapka. Přeji příjemné čtení a samozřejmě vás prosím o komentář.

 

Tak to je brutus!!! 9. kapitola

Tak to je brutus!!! 9. kapitolaI alleB se vydává do Volterry, ale ani na ni tam nečeká právě příjemné překvapení...

 

Tak to je brutus!!! 8. kapitola

Tak to je brutus!!! 8. kapitolaUpřímně řečeno nevím, co je horší, jestli svět tam venku anebo tady uvnitř domu, ale jedno vím jistě. Tenhle den ještě nějak přežiju, ale ten další už ne...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!