Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Trio - kalendář


 

Upíří tlukot srdce

Upíří tlukot srdceCullenovi se dívají na seriál. Emmett seriál špatně pochopí. Z nemocnice se dostane rovnou do blázince. Proč? To byste se divili. :D
Moje první parodie. Někoho možná odradí už nadpis. Uvidíme. Zanechte, prosím, dojem v diskusi - je to pro mě důležité, abych věděla, v čem se zlepšit. Díky. :-)

 

Film o seriálu: Rodina k pohledání!

Film o seriálu: Rodina k pohledání!Oblíbený moderátor Tajemný hlas dnes zaměřil svůj pohled na všemi milovanou rodinku Cullenových. Po několika měsících mlčení vyplouvají na povrch nové pravdy o natáčení. Jak se daří hercům v běžném životě? To a mnohem víc na Stmívání COOL.
Film o seriálu: Rodina k pohledání
Rok: 2013
Délka: podle rychlosti - čtení cca 45 min. :-D
Již brzy na Stmívání COOL.
Ministerstvo zdravotnictví varuje: Deedee a Kejkej jsou zase zpátky!

 

Farma - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Farma - 2. kapitolaNo... Ani to farma nebude. Ďalšia kapitola. BellaDemetri

 

Farma - 1. kapitola

Farma - 1. kapitolaTakže, moja prvá poviedka na tejto stránke. :) Dúfam, že sa vám bude páčiť. Takže... jednoducho a stručne, čo by sa stalo, keby sa dve rodiny prihlásili do farmy? A bude to vôbec farma?

BellaDemetri.

 

Valentýnská pomsta

Valentýnská pomstaRok se překulil, opět se nám přiblížil Valentýn a někde nahoře na obláčku si čtyřprocentní Amor s Valentýnem vzpomněli na loňské ponížení ve Forks. A Misabells a já taky... a nějak to všichni čtyři nemůžeme nechat bez náležité odvety. Užijte si... a my se jdeme někam schovat.

 

Piknik

Ahoj. Tohle je parodie, kterou napsala moje sedmiletá sestra a chtěla ji sem uveřejnit. Trochu jsem ji opravila, abysem ji sem mohla dát. Takže, stručně o tom, co v téhle parodii najdete. Bella hledá Edwarda. Edward je na... pohřbu? Cizí upír. Alicin malý smradlavý problémeček. A... piknik??? Co z tohohle může vzniknout si už musíte přečíst.

 

Upíří Vánoce

Upíří VánoceVánoce už jsou sice za námi, ale já vám přesto přináším takové malé nahlédnutí ke Cullenům, abyste mohli na vlastní kůži poznat, jak vypadají pravé upíří Vánoce. Zapomeňte na to, že upíři nemůžou rudnout vzteky ani omdlít, protože v této parodii je možné všechno!
Takže se příjemně usaďte a užijte si to. ;)

 

Volturiovci a Cullenovci vs. Simpsonovci na rodinnom výlete 2. časť

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Tak, a tu je pokračovanie našej paródie. Čo myslíte, vráti sa Rose pamäť?

 

Mimozemšťani

MimozemšťaniEmmett shlédne v televizi upotávku na nový film, který jde právě do kin. A tak neváhá a vytáhne celou rodinu na filmovou seanci. Co všechno se tam může stát?

 

Bellina dilema s práčkou

Bellina dilema s práčkou Bellina dilema s práčkou je príbeh, v ktorom sa Bella naučí prať v práčke.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!