Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

edwa


 

Nevěřím tomu

Nevěřím tomuKdyž se Hanetka sejde s MisaBells... vznikne tohle. Zase. Reklamace nepřijímáme, číst na vlastní nebezpečí! Bella má ráda změnu. A tak Edwardovi připraví překvapení. Otázka je, jestli Edward má překvapení rád...

 

Normálny deň (ne)normálnej rodinky

Normálny deň (ne)normálnej rodinkyMoja prvá paródia. Viem, je trošku krátka, ale no. Veď je prvá! Ako asi vyzerá deň našich Cullenovcov a Belly? Čo sa stane vďaka lepidlu a stávke? Budem vďačná za každý komentár, smajlíka, chválu, či kritiku. Tak smelo do čítania! ;)

 

Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise - 7. díl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jak dopadne prvních pár hodin pohromadě v párech?

 

Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jak dopadne párování a rozdělení do pokojů? A co řeknou účastníci v první zpovědnici? Čtěte Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise 6!

 

Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise - 5. díl

Cullenovi a Volturiovi přijíždí do Hotelu Paradise. Jak se jim tam bude líbit? Jak dopadne párování?

 

Chyba v klonu aneb Cullenovic dvojníci - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Druhé pokračování Chyby v klonu. Upozorňuji, že to přesně navazuje. Jak zareagují Cullenovi na příchod nového člena rodiny? A co teprve, když zjistí, že díky Jacobovi je to s jejím druhem trochu jinak?

 

Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise - 4. díl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cesta letadlem. Jak si vedou Cullenovi a Volturiovi v letadle? Čtěte!

 

Je to gay!

Moje první parodie, takže si to užijte! Bude to něco s Aprílkem. CherryBella. :D

 

Chyba v klonu aneb Cullenovic dvojníci 1. kapitola

Jak katastroficky může dopadnout jedna chyba ve formuláři? A také, jak rychle se pohled na člověka může změnit, se dočtete v sériové povídce Chyba v klonu aneb Cullenovic dvojníci.

 

Cullenovi a Volturiovi v Hotelu Paradise 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Den odjezdu. Jak to Jacob vymyslel se zimním spánkem? Jak bere náhlý odjezd Carlisle a Edward? Jak dopadne schůzka s Volturiovými na letšti? Jak vypadají v civilu?

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!