Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Volturiovi


 

Cullenovi slaví Vánoce

Cullenovi slaví VánoceTuhle parodii jsem teď našla v počítači, tak jí vám sem dávám, třeba se trošku pobavíte...

 

Pánvička Cullen

Pánvička CullenZkrátka - všichni bijou všechny. :D

 

Ed, Bells a veľký pes

Ed, Bells a veľký pesTáto báseň mi náhodou prišla na um, keď som si čítala paródie na Súmrak... Dúfam, že nie je príliš bláznivá, nechutná a nudná :)

 

Když se Damon potká s Edwardem - 2. část

Když se Damon potká s Edwardem - 2. částTakže... Rozhodla jsem se, že druhou část udělám trochu jinak. Můžete si v ní přečíst ty nejlepší seriálové a filmové hlášky našich upírů. Snad se vám to bude líbit. :)

 

Když se Damon potká s Edwardem

Když se Damon potká s EdwardemRozhodla jsem se, že napíšu parodii o mých dvou největších oblíbencích a jejich hláškách v daných situacích. Je to moje první parodie, tak prosím o chválu, kritiku i nějakou tu radu. :)

 

Další výstup

Další výstupDalší pokus o parodii. Snad mě za to neukamenujete. Věnováno lejonkacullen a všem, co si přečetli moji první parodii - Rádio.

 

1. máj ve Volteře

1. máj ve VolteřeNa velké naléhání ostatních jsem se rozhodla napsat pokračování Cullenovi na 1. máje. Ale teď už k ději: Z minula víme, že se Bella naštvala na Edwarda (hodně). A odjela do Volterry. A jak to bude dál? Co bude naše partička potrhlých upírů provádět na 1. máje? Tak to si budete muset přečíst… Užijte si to, vaše Veubella.

 

Cullenovi na 1. máje

Cullenovi na 1. májeJak tráví naše oblíbená rodina Cullenů den, který je často nazýván „lásky čas“? Určitě ne jako normální rodinka… Sice už není 1. května, ale i snaha se počítá. Umím psát parodie? (je to moje první) Pusťte se do mě. :-D Veubella

 

Strange town of Forks - 6. kapitola

Strange town of Forks - 6. kapitolaJára a Lella. Co s nimi? Uvidíte. :)

 

Destrukce u Cullenů aneb Emmettek a písnička na přání

Destrukce u Cullenů aneb Emmettek a písnička na přáníJak to dopadne, když se Emmettek dopustí něčeho, co se nelíbí Rosalii? Jednoduše - destrukcí domu Cullenů.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!