Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

Kristen a Robert


 

Pařba u Cullenů

Co se stane, když necháte Emmetta hrát si se svým dárkem? Co to bude znamenat pro letadýlko Jimbo, astronauta, blbku z Facebooku alias černou díru, chobomaniaka, Edímaniaka a princeznu? A jak to Carlisle vyřeší? A upozornění na závěr: Povídka může obsahovat lehce psychopatické prvky, proto se snažte představovat si ji.

 

Jak naštvat Emmetta v praxi aneb Jak se Cullenovi divili

Jak naštvat Emmetta v praxi aneb Jak se Cullenovi diviliPo delší odmlce aspoň přidavám další parodii, protože na psaní kapitolovky teď mi nezbývá čas. Je to můj třetí pokus o parodii, jak by se Emmett zachoval, kdyby ho někdo naštval v praxi. Kurzívou jsou způsoby, jak ho naštvat. Za každý komentář budu ráda.
Vaše PetraCullen

 

Stefan vs. Damon vs. Eda vs. Emmett 2

Chtěli jste pokračování, máte ho mít. Osobně vám chci moc poděkovat za to obrovské množství komentářů. Hrozně si toho vážím. :) Mohli byste si přečíst i moje ostatní povídky, ne? :D Ale ne, nebojte. ;) Tohle bude v trochu jiné formě než jednička. Uvidíme, jestli se vám to bude líbit. :)

 

Vyučovací hodina Rosalie Cullenové

Vyučovací hodina Rosalie CullenovéJak by to asi dopadlo, kdyby Rose byla učitelka a měla učit svou rodinu? Poradím vám, nic dobrého z toho nevzejde... Snad se bude líbit. Vaše Enchantress a IsabellaMarieLilyVolturi.

 

Rodina na zabití

Rodina na zabitíČekali jste a dočkali se. Přicházíme se třetím, ještě šílenějším dílem. Co jiného dodávat? Bude sobáš! :D

 

Vláček

VláčekUrčitě znáte hru vláček. No, kdo nezná, tak je o tom, že sbírá různé věci, aby se mohl dostat do dalšího kola. Mě tak trochu napadlo přirovnat vláček k Arovi. Ten sbírá talenty upírů i lidí. Díky Eleazarovi je vyhledá a zařazuje do své gardy. Budou všichni poslušní? Je to má první parodie, takže kritiku budu přijímat.

 

Stefan vs. Damon vs. Eda vs. Emmett

Zamyslela jsem se nad tím, co by kdo v jaké situaci řekl. Tady je výsledek. Není to nějak moc vtipný. Je to jenom taková kravina. :)

 

Lovci z Forks

Lovci z ForksJejich revírem je Amerika. Jejich tempo je vražedné. Jejich nepřítelem jsou upíři, měniči a démoni. Jsou vzhůru ve dne v noci. Lovci z Forks.

 

20 způsobů jak rozčílit Caia

20 způsobů jak rozčílit CaiaPřináším vám další seznam v podobě Caia. Četla jsem to znovu a znovu a myslím, že tentokrát nebudete zklamaní. Užijte si to a zanechte komentáře!

 

Antikoncepce

AntikoncepceAhojky, je to parodie, tak doufám, že se trochu zasmějete. Parodie je o Cullenových, hlavně o Belle a Edwardovi. Navíc je to i moje první tvorba, tak prosím o špetku ohleduplnosti. Budu ráda za komentíky!!!

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!