Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

With book


 

Emmett na skypu

Emmett na skypuTady vám s VeruLOSTdaae přinášíme naší první parodii, která vznikla na skypu. A tak nás napadlo, když skype má skoro každý z vás, co kdyby měl i Emmett tento skvělý komunikační program?! :D Emmett je každý den na facebooku, ale nikdo není online a on se naštve. Zahlédne reklamu na internetu na program Skype a stáhne si ho do notebooku. Kolik nástrah čeká na Emmetta? Jak si se vším poradí? :D To si budete muset přečíst. Příjemné čtení přejí PetraCullen a VeruLOSTdaae. ;)

 

Milý deníčku aneb Emmett a internet

Milý deníčku aneb Emmett a internetEmmett a internet? To jde docela dohromady, ale jen když se k tomu přidá Justin Bieber! Příjemné počtení. Vaše KačaRosalie :)

 

Cullenovi a internet

Cullenovi a internetCullenovi a internet aneb co všechno se může stát, když Edward koupí Nessie počítač. Je to má první parodie, tak dejte vědět, jak jsem si vedla. Přijmu chválu i kritiku.

 

Cullenovi u moře - 7. část

Cullenovi u moře - 7. částPoslední část našeho malého výletu. Cullenovi "jedou" domů... Příjemné počtení přeje Veubella.

 

Emmettova averzia k včelám

Emmettova averzia k včelámKaždý sa niečoho bojí a Emmett nie je žiadna výnimka. Emmett neznáša včely, bojí sa ich. Čo bude robiť, keď im jedna vletí do domu? Pekné čítanie, AlenaCullen.

 

Rosalie ve škole

Ani Rosalie není dokonalá. Vím, že už tady bylo “Ani Emmett Cullen není dokonalý“, tak jsem se rozhodla, že udělám parodii na Rosalie. Příjemné počtení.

 

Linka do Volterry

Linka do VolterryJak to může dopadnout, když se Emmett nudí? Nemá nic lepšího na práci než vytáčet čísla a možná i někoho dalšího. A co když se k němu někdo přidá? Upřímně, nechtěla bych být na druhém konci drátu.

 

Kryštálová guľa

Kryštálová guľaMoja prvá paródia. Písala som ju, keď som nemohla spať, tak prosím, berte na to ohľad. Prosím, napíšte do komentu, či vás aspoň trochu pobavila. Pekné čítanie. KatarinaCullen

 

Cullenovi u moře - 6. část

Cullenovi u moře - 6. částDneska čeká Cullenovy projížďka kolem ostrova. Přežijí ji všichni ve zdraví - a hlavně, přežije ji loď? Na všechny otázky dostanete odpověď zde. Příjemné počtení přeje Veubella.

 

Bella tancuje

Charlie odejde z domu. Co bude Bella dělat?

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!