Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 6. kapitola

upír s


Divná - 6. kapitolaHubou v blátě. Co si Alex na Eda vymyslela tentokrát? Je možné, že se Ed s Alex potkali dřív, než poznala Cullenovi?

Divná - 6 kapitola - Hubou v blátě

Pohled Alex:

„Chce válku, má ji mít!" Tahle věta mi běhala v hlavě dost často, ale jak začít? Dnes jsem se konečně dozvěděla, od Emmetta, něco zajímavého, totiž Bella byla jako člověk dost neschopná, a tak se často válela po zemi a Ed si z ní dělal srandu. Dnes se Ed stane prvním upírem, co hodil hubu, protože mám skvělý plán. On a Bella odchází na lov, což je pro mě ideální příležitost donutit Bellu, aby se zasmála Edwardovi, válejícímu se po zemi. Emmett mi pomůže, dá mi vědět, až Ed s Bellou vyrazí.

Přehodila jsem si mozek z režimu boje do režimu vnímání umění a zaposlouchala se do songu Resistance od Muse.

 

Pohled Edwarda:

To nemůže být pravda. Proč že se zrovna mně dějí takovéhle věci? Ona si nic nepamatuje, ale já vím moc dobře, kdo je. Proč se tam musela objevit? Bylo to v mém temném období v temných ulicích Chicaga, když jsem měl vyhlédnutou další oběť.

Rudovláska šla jistým krokem k domu své nevlastní sestry. Zlomyslně se smála. Stiskla zvonek a čekala. Když jsem zaslechl kroky dunící ze schodů, nemohl jsem čekat, vyrazil jsem. Ona ale seběhla ze schodů dřív, než jsem čekal a neovládl jsem se, když jsem si uvědomil, co jsem udělal, utekl jsem. Netušil jsem, že se u rudovlásky extrémní schopnost vždy všemu uniknout projeví. Potom se vrátila rudovláska Viktoria a potom i ona. Jako by to tušila! Bude mě určitě štvát až do konce mé existence!

 

Pohled Alex:

„Skvěle, Emmette, akorát hlasitě zakřič na rozloučenou, až budou odcházet. No a potom můžeš běžet za nimi, jestli nechceš přijít o srandu!"

„Si piš, že tohle chci vidět! Čekej mě tam," zasmál se, a zmizel z mého pokoje.

Mohla jsem se znovu ponořit do přemýšlení. Proč mám pocit, že Edwarda znám? Že v mém životě byl už dřív? Proč proti němu od první chvíle cítím zlost?

Sedla jsem si k bicím a přestala vnímat čas. Probral mě až Bellin hlas.

„Edwarde, jdeme?"

Rychle jsem se schovala za strom u cesty, kterou Ed s Bellou chodí na lov. Brzy se ozvaly lehké kroky a smích. Začala jsem odpočítávat. Tři, dva, jedna... Teď! Vyběhla jsem a vrhla se Edovi pod nohy. Nečekal to. Chvíli letěl a potom přistál hubou v blátě. Začala jsem se nehorázně chechtat, a nejenom já. Emmett tam už byl taky a táhl sebou Nessie a ta sebou táhla Jacoba. Bella se taky neudržela. V tu chvíli z křoví přitančila Alice.

„Tohle bys bratránkovi neměla dělat!" řekla naoko přísně, ale bylo vidět, jak jí cukají koutky.

Jacob přisadil: „Cullene, to sedlo!"

Nessie taky: „Tati, vždyť si říkal, že to byla maminka, kdo často padal."

Ed zasyčel: „Ty jedna malá…“

„No tak, Edwarde, musím uznat, že jsi opravdu vypadal legračně," ozvala se Bella.

„Máš pravdu," uznal, „mimochodem díky, Emmette, že si můj pád pamatuješ tak skvěle."

Kysele se usmál.

„Alex, proč jsi na mě taková?" ptal se.

„Nevím, to instinkty. Mám pocit, že jsem tě už viděla, a že o mně víš víc než já sama," odpověděla jsem bojovně.

„Máš pravdu, je to tak. Řeknu ti něco o tobě, ale až v soukromí. Nechci to rozebírat před všemi."

Tak to jsem zvědavá, co mi poví.

 


7. kapitola

5. kapitola

4. kapitola

3. kapitola

2. kapitola

1. kapitola

Prolog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!