Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 4. kapitola

Heidi :) RLC.


Divná - 4. kapitolaZtracená existence. Alex odhalí své další tajemství.

Divná - 4. kapitola

Ztracená existence

Pohled Alex:

Přemítám, jak bych se cítila, kdybych byla člověk. Asi bych byla po tomhle týdnu unavená, velmi unavená. V úterý jsem přišla, ve středu si vyhlásila s Edem válku, ve čtvrtek jsem poznala Jacoba Blacka, v pátek rozžhavila Eda do běla svým hudebním číslem, v sobotu jsem byla s Ness, Esme a Alice na výletě (převlečených nákupech oblečení a nábytku - mě by nemuseli přemlouvat, nakupuji ráda), v neděli jsme předělali můj pokoj (už se tu dá existovat - ty Edovi věci, brr), v pondělí - dnes - jsem měla klid.

Bylo velmi těžké utajit na nákupech oblečení další z mých tajemství. Já, no radši nic...

Odložila jsem kytaru, na kterou jsem doposavad nevědomky drnkala melodii songu Smoke On the Water od Deep Purple, naučeným pohybem jsem si protáhla ruce a lehla si do rakve (jo, fakt - chtěla jsem něco stylového). Po chvíli mi v hlavě začaly probíhat obrazy. Rodiče, Viktoria, samota, zmatek... Nemohla jsem to vydržet. Stáhla jsem si návlek z pravé ruky, přiblížila jsem předloktí k ústům a pěvně zavřela oči. Za několik setin vteřiny ty obrazy zmizí, alespoň na chvíli. Celá má pravá ruka, od zápěstí po loket, byla pokryta množstvím výrazných srpečků, které jsem si způsobila sama. Proto ty návleky. Líbí se mi jako neobvyklý doplněk mého stylu, ale hlavně skrývají tohle. Mou bolest, mou hrůzu, mou ztrátu, mou věčnost. Ruka se mi neúprosně, jako bych ji neovládala, přibližovala k ústům, za chvíli skousnu. Bude to bolet, ale ztratí se obrazy. Snad...

Mé úvahy přerušilo klepání na dvěře. Kdo mi to dělá, copak se těch obrazů nezbavím?

„Alex?" ozval se za dveřmi velmi zamyšlený hlas.

Vyskočila jsem z rakve a běžela otevřít. Za dveřmi stál Jasper a pohled mu rychle sklouzl na mou ruku. Pozdě jsem si uvědomila svou chybu. Návlek zůstal viset přes hranu rakve...

„Co se děje? Tvé emoce mě zděsily," zamračil se, spíš sám pro sebe než na mě a nad levým obočím se mu zvýraznily dvě jizvy.

V tu chvíli mi došlo, že jestli mě někdo na tomhle světě dokáže pochopit, bude to Jasper. Tak jsem mu všechno vyklopila. O rodičích, o Viktorii, o původu mých jizev, o všem. Mám strach, že se to dozví někdo jiný než on, někdo kdo to nepochopí. Nepopírám, že to je nepochopitelné, kdo kdy viděl závislého upíra, a kdo kdy viděl upíra se sklonem k sebepoškozování? Alespoň tu není Edward, určitě by se to dozvěděl. Alice říká, že bude s Bellou v jejich domku asi tři dny a potom se vrátí. Ale to už nebude problém tohle ukrýt.

Přejela jsem si prstem po jedné z jizev. Proč? Proč jsem byla tak neopatrná a dovolila někomu tohle tajemství zjistit? Nebo je to tak lepší? Asi jsem se musela někomu svěřit... Asi... Možná ne? Nevím...

„Alex, bojuj s tím!" vytrhl mě ze zamyšlení Jasperův klidný, ale velmi naléhavý hlas. „Ty to dokážeš!"

Nevím, jestli to byla jeho slova, ale já se rozhodla bojovat. Nevzdát se. Zvítězit nad přízraky minulosti. Jestli se mi to někdy povede, bude to tady. S jejich pomocí. S pomocí Cullenových. Hlavně Jaspera, protože je asi jediný, kdo je mi schopný zcela porozumět.

Porozumět mě, která nerozumí sama sobě.


5. kapitola

3. kapitola

2. kapitola

1. kapitola

Prolog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!