Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 5. kapitola

1.kacik-Zatmění


Divná - 5. kapitolaCo bude dál? Ed Alex nesnáší, ale jak unese její oblíbenost u zbytku rodiny?

Divná - 5. kapitola

Co bude dál?

Pohled Alex:

Po včerejším rozhovoru s Jasperem jsem byla stále pevně rozhodnutá přestat se ničit.
V těhle chvílích jsem byla vděčná za svůj dar. Ed se to nedozví. Umím totiž ve snížené formě použít dar jakéhokoli upíra do 50 kilometrů daleko. Vypůjčím si dar od Belly. Zakryji si štítem jen některé své myšlenky. Budu jako cedník, Ed neuvidí nic, co by mohl použít proti mně.

Kolik CDček jsem do doby než Esme svolala rodinnou poradu, slyšela? Tři, čtyři? Pět? Rychle jsem stopla hrající song a sjela po zábradlí do přízemí. Všichni si sedali okolo starého stolu a tak jsem si sedla na prázdnou židli naproti Emmettovi. Ed se ještě nevrátil. Tady se nemuselo čekat na klid.

Esme začala: „Alex, víš, když tu zůstaneš s námi, musíme něco vymyslet. Něco, co by lidé v okolí vzali jako dobrý důvod, proč jsi tu."

„Já vím," vypískla Alice. „Budeš moje sestřenka z města, rodiče měli autonehodu a tak ses na pár měsíců nastěhovala k nám!"

„To je dobré," připustila jsem. Esme a Carlisleovi se ten nápad zamlouval. Rosalie se dívala naštvaně před sebe a Emmett se snažil zjistit, co jí je. V tu chvíli jsem pohledem sjela po své pravé ruce, po rameno skryté v černobílém návleku, který střežil mé tajemství, a dostala jsem nápad.

„Mám něco lepšího," řekla jsem. „První část je stejná, ale rodiče mě sem poslali, protože jsem průšvihářka a oni si myslí, že malé město mě změní."

„To dokonale sedí," zasmál se Emmett. Rosalie byla očividně spokojená, že mě nebude muset na veřejnosti litovat. Jasper se povzbudivě usmál, věděl víc než ostatní. Carlisle a Esme se na sebe souhlasně podívali.

Skvělé! Budu mít už od začátku nálepku průšvihářky. Nikdo se nebude až tak moc divit, když něco provedlu.

„Dobře, tohle byla první věc. Tou druhou bude škola," řekl vážně Carlisle.

„Myslíš, že to zvládne?" zasyčela naštvaně Rosalie.

„Jistě, že to dokáže!" řekla jí ostře Esme, které se jednoznačně nelíbilo Edovo a Rosino nepřátelství vůči mně. Rose něco zabrblala.

„Já dokážu cokoli!" okřikla jsem ji. To ji zaskočilo, určitě nečekala, že ji okřiknu, ale já se nenechám urážet. Od Eda a od ní už vůbec ne.

„A kam na školu?" ptala jsem se.

„No, mohla bys jít s námi na střední do Port Angeles!" nabídla mi Alice. Byla hodně nadšená z každé věci, kterou mohla organizovat.

To se mi zdálo jako dobrý nápad. Byla to malá škola. Někde na předměstí. To by mohlo fungovat.

Vypadalo to, že Esme byla s výsledky porady spokojená, a tak se její rodinná sešlost začala rozcházet.

Když jsem se rozhodla odejít do svého pokoje a spustit znuvu CDčko, Alice ke mě přiběhla a objala mě.

„Vítej sestřenko!" vykřikla hlasitě. V tu chvíli se do domu vřítil Ed:

„Jen to ne!"

„Trhni si ,Ede, nebo bych měla radši říct, trhni si ,bratránku?" odpálkovala jsem ho.

Propálil mě pohledem: „My jsme spolu ještě neskončili!" zasyčel.

„Vždyť já se neloučím!" zasmála jsem se mu.

Byl to Emmett, kdo téhle potyčce nasadil korunu: „Brácho, sestřenka si tě podává!"

A já začala přemýšlet, co tomu otrapovi udělám příště.

 


6. kapitola

4. kapitola

3. kapitola

2. kapitola

1. kapitola

Prolog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!