Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 3. kapitola

Sraz Ostrava!!! 24


Divná - 3. kapitolaSázka a nový spojenec. Znovu z pohledu Alex.

Divná - 3. kapitola

Sázka a nový spojenec

Pohled Alex:

Den po mém setkání s Jacobem byli Rosalie, Edward, Bella a Carlisle na lovu, Ness v La Push. Alice pomáhala Esme předělat jeden z volných pokojů na ložnici pro Edwarda a Bellu, když jsem jejich pokoj dostala já. Už se nemůžu dočkat za pár dní s Alice a Esme předěláme i můj pokoj. Vypadá to, že tu s nimi zůstanu déle, než jsem čekala. Mám fakt dost nabitý program, zítra nákupy s Alice, pozítří výlet s Nessie a potom úprava pokojíku s Esme. Ale co dělat dneska?
Doma zůstali, kromě Esme a Alice, které mají dost práce, taky Jasper a... Ano, to bude ono, doma je Emmett!

O chvíli později jsem už klepala na dveře Emmettovi (a Rosaliiny) ložnice. Stačilo několik vteřin a ve dveřích se objevila jeho usměvavá tvář.

„Copak Alex, ty se nudíš?"

„Mno, asi tak nějak..." Usmála jsem se na něj.

„A víš, že já taky?" řekl a nakrabatil čelo.

„Napadá tě něco?"zeptala jsem se.

„Hmm... Závod v hecování?" A oslnivě se usmál.

Normálně bych asi na něco takového nepřistoupila, ale... No, hlavně že bude sranda.

„Začínáš," řekla jsem mu.

„Tak, o co, že nesebereš Edwardovi noty na Bellinu ukolébavku a až přijdou, nezahraješ ji na bicí a elektrickou kytaru!"

No, to byla ovšem výzva!
Bicí i kytaru jsem už v pokoji měla. Ještě před tím, než mě proměnili, měla jsem bicí, elektrickou kytaru (jo, combo mám taky - bez comba bych na elektriku fakt nezahrála), akustickou kytaru, elektrické klávesy a mikrofon. Když jsem po proměně potřebovala prachy, dala jsem to všechno do zastavárny k jednomu z otcových známých. Na nic se neptal, nepřišla jsem mu divná, naposled mě viděl, když mi bylo asi 10 a teď je mi (věčně) 16. Řekla jsem mu, že si pro to přijdu, určitě. Hned ten den, co mi Esme a Carlisle nabídli, že tu můžu zůstat, vypravila jsem se s Emmettem a Alice svůj slib splnit.
Bylo vtipné pozorovat maličkou Alice, nesoucí celou bicí soupravu. Emmett nesl kytary a já mikrofon a klávesy. Jeli bychom autem, ale do žádného jejich sporťáku nebo elegantního Meďáku by se zkrátka mé hudební nástroje nevešly. (Jeepem jela zrovna Rose na lov - pršelo, nechtěla ušpinit BMW.)

„Beru!" řekla jsem.

„A co, když to nedokážeš?" lišácky se podíval.

„Hmm... tak řekneš Edovi, kdo mu včera nalepil na záda nápis „Nakopni mě!" a osobně mu předáš viníka!"

„Dost si věříš, Rockie..."

Jo, jo. Už mi dal přezdívku. Rockie. Miluju rockovou hudbu, černou barvu, okované pásky, i to vše ostatní.
Rychle jsem běžela za Alice.
"Za jak dlouho se vrátí z lovu?"

„Asi za hodinu a půl."

Tak to dám, když sebou hodím.
Takže:
Noty jsou, zbývá je najít.
Budu vědět kdy přijdou - pošlu Emmetta, ať je vyhlíží. (Ne, fakt jsem upír, nejsem hluchá nebo tak, ale když jde o hudbu, nevnímám okolí.)
Varovat zbytek rodinky - o to se taky postará Emmett.
Snad jsem na nic nezapomněla...

O půl hodiny později jsem měla nacvičenou celou skladbu. Začnu na elektrice a nechám Edovi trochu času na vzpamatování. Až vyběhne sem rozžhavený do běla sednu k bicím a to ho odrovná úplně. Teď akorát lituji, že nemám banjo, protože jestli Edovi vadí něco více než parodie a předělávky, tak je to country.

Když přišli, začala jsem svůj plán uskutečňovat. Když Ed vyběhl nahoru, málem mi vypadly paličky z rukou, kvůli jeho výrazu. Když jsem skončila, chtěl na mě Ed zařvat něco moc sprostého, ale Esme ho, nerozuměje celému problému, dokonale uzemnila: „Edwarde, musíš uznat, že je vážně velmi šikovná.A Emmett se svalil s hurónským smíchem na zem.

Na to Ed neřekl nic, jen už v další vteřině utíkal k lesu. A Bella běžela za ním a křičela: „Ale Edíčku, ono se to srovná!"

No, tím bych si nebyla tak jistá...


4. kapitola

2. kapitola

1. kapitola

Prolog

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!