Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Divná - 7. kapitola

Bella and Edward 2


Divná - 7. kapitolaJak Edwardovo vysvětlení změní Alexin názor? Co přinese Alexin první den ve škole?

Divná - 7. kapitola

Otravný bratranec

Pohled Alex:

Když mi včera Ed řekl, že něco ví, byla jsem zvědavá. Ale teď, když stepuju před jeho pokojem, cítím se dost nervózní. Co ví? Co mi řekne? Asi je furt naštvanej za ten pokoj. Já jsem dostala jeho pokoj a on s Bellou jeden z volných menších pokojíků. Přešlápla jsem (znovu) a zaklepala. Začala jsem žmoulat v ruce pentagram, který mi visel na mém pásku s nýty. Tohle bude zajímavý, bojovat s ním je jedna věc, ale mluvit s nepřítelem z očí do očí věc druhá. Čekala jsem takhle ještě několik vteřin, a když se neozval, rozhodla jsem se vrátit do svého pokoje. Za chvíli jsem byla o patro víš. Když jsem natahovala ruku ke klice, uslyšela jsem z pokoje šustění. Rozrazila jsem dveře.
On tam seděl a s tím pitomým křivým úsměvem. Jako kdyby měl křivý zuby, pomyslela jsem si.

„Víš, že jsi jí docela podobná?" nadhodil zvesela.

V ten okamžik mi došlo, co je zdrojem jeho zábavy. Na kolenou měl rozložený můj komix. Měla jsem sto chutí mu ten odrbaný výtisk Emily the Strange vyškubnou a praštit ho s ním po hlavě.

„Tady je normální, že se bratranci hrabou sestřenicím ve věcech?" zeptala jsem se ho. 
„A je normální, že sestřenice bratrancům stále dělají naschvály?" odpověděl mi drze otázkou.
To mě vytočilo a tak jsem mu řekla: „Jestli mají takové bratrance, jako mám já, tak se jim ani nedivím!"

Ha! Tohle měl být poklidný rozhovor...

„No, jsem tu kvůli něčemu jinému, než abych se s tebou porval," řekl nakonec. „Když chvíli přestaneš kopírovat Bellinu schopnost a použiješ moji, zjistíš, co chceš vědět."

„To tak! Ještě by ses mi hrabal v hlavě!" vyštěkla jsem.
„Něco za něco, když nic nedáš, nic nedostaneš," řekl vypočítavě.
„OK, znáš mou schopnost, protože ses mi hrabal v hlavě a já za tu informaci chci něco zpátky!"

To ho zaskočilo. Nevěděl, co říct.

„No dobrá! Vzdávám se," povzdechl si a začal vyprávět.

„Bylo to v Chicagu, v temných uličkách. Tou dobou jsem nebyl „vegetarián", ale živil jsem se závadovým zbožím, chápeš, vrahy, zloději, násilníky... Snažil jsem se je chytit ještě dřív, než něco udělali někomu dalšímu. Takhle jsem narazil na zrzavou potvoru, která chtěla zabít svou nevlastní sestru. Stihla ale stisknout zvonek a její oběť byla rychlá. Byla u dveří během chvíle. Já se neovládl a dál už víš..."

„Počkej, takže tos' byl ty?!"
„Jo, je mi to líto."

„OK, můj víceméně 100%-ní bratránku. Tahle válka končí, ale druhá začíná! A to si piš, že tahle „rodinná" válka bude o dost ostřejší než ta první!"

On se na mě otočil, oslnivě se usmál a řekl: „Víš, že nás dobu celou odposlouchává Emmett?"

„Cože! Já tě zavraždím," vykřikla jsem, nebo spíš jsem chtěla vykřiknout.

V tu chvíli vrazil do pokoje Emmett a zakřičel na celý dům: „Rodinko, oni se usmířili!"
Potom, ale dodal: „A už se zase perou!"

Tak tohle si Ed odskáče, ale ne hned. Až bude v okolí víc lidí, ve škole! Další boj proběhne na školní půdě. Jo, Edwarde, těš se!


 

Upozornění pro čtenáře:

Protože začínají prázdniny i já (kdo by to byl řekl) budu na dovolené, kde možná nebudu mít přístup k počítači.
Omluvte tedy, prosím, že povídky budou přibývat v delších odstupech.
Vaše Shire


 

8. kapitola

6. kapitola

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Divná - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!