Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Pro naše ctěné komentátory, návštěvníky a autory!

Ashley Greene


Pro naše ctěné komentátory, návštěvníky a autory!Povinnost přečíst si to až do konce, protože jsem se s tím tak pěkně mordovala. :-)

Milí přátelé, poslední dobou se nám tu rozmáhá takový ošklivý nešvar. Každého autora bezpochyby potěší komentář od Vás čtenářů, ale je opravdu nutné vyjadřovat radost 50 poskakujícími, žlutými hlavinkami? Nebo snad strohým a podle mě drzým: Další...?

Dělejme si radost

Nikdo z nás není robot, či psací stroj a věřte nebo ne, komentáře nás dokáží pěkně znechutit. Ani nevíte, jak dobře padne milé a pochvalné souvětí. Stojí Vás to tolik práce, či snad námahy? Buďte vstřícní a poctivý vůči svým oblíbeným autorům. Oni Vám dělají radost svými povídkami, tak jim udělejte na oplátku radost Vy svým plnohodnotným komentářem (netvrdím, že musíte povinně psát slohovou práci, ale 2 věty nikoho neubijí).

Nevhodné přezdívky

Dalším problémem bývají Vaše přezdívky, protože opravdu není zrovna estetické, když na Vás „vyjukne“ zdrobnělý přepis genitálií - nehodlám to sem psát. Takže prosím, pro nově příchozí, ale i stálé návštěvníky těchto stránek, by bylo vhodnější volit přezdívky jiného kalibru (Jehňátko, Fifi, klidně i Latimerie podivná, ale vulgarity, genitálie a jiné části těl ne).

Zahlcení diskuzemi

A posledním problémem jsou diskuse. Nikdo Vám nebrání hovořit o Vašem soukromí, ale pokud je shrnutí autora zahlceno desítkami komentářů o poutích, koupalištích, okřídlené havěti a nákupech, tudíž věcmi, které nemají nic společného se psaním a Twilight ságou, možná by bylo lepší takové diskuse převést na fórum nebo na ICQ, Skype atd.

 

Bohužel, budeme nuceni zavést určitá opatření:

  • Komentáře vulgárního rázu, zahlcené více jak 20 smily, se budou mazat!
  • Na vulgární, urážlivé, nevhodné přezdívky budeme nejdříve majitele písemně upozorňovat, pokud svůj nick nezmění, budeme to řešit násilnou cestou (bany)!
  • Na diskuse soukromého rázu budeme upozorňovat přímo ve shrnutí a žádat přesunutí na fórum, či jiný komunikační program. Pokud se v nich bude nadále pokračovat ve shrnutí, budou se nemilosrdně mazat!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pro naše ctěné komentátory, návštěvníky a autory!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!