Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Život je boj...

Volturi2


Život je boj...Drabble povídka o 300 slovech. Edward se vrátil za Bellou, aby ji zkontroloval. Jaké byly jeho myšlenky, když spatřil Bellu? A jak se Bella vyrovnala s jeho odchodem? Doufám, že se vám povídka bude líbit. Vaše NessCullen.

Uviděl jsem ji. Byla nádherná. Její dlouhé kaštanové vlasy jí v loknách padaly do půli zad. Její nádherná vůně byla kolem mě. Miluju ji. Ona je vše. Důvod mé existence. Důvod mého bytí.

„Ach Bello,“ vzdychl jsem její jméno, když už byla jen malý kousek ode mě. Nemohla mě slyšet. Dal bych vše, abych ji mohl teď obejmout. Abych se mohl podívat do jejích čokoládových očí. Miluju ji.

Proč jsem ji opustil? Proč? Myslel jsem, že bych bez ní mohl alespoň přežívat, ale ani to nejde. Potřebuju ji mít u sebe. Vdechovat její líbeznou vůni. Líbat ji na její měkké a hřejivé rty, ale opustil jsem ji.

Nechal jsem ji tu a dal slib, že už ji nikdy nezkřížím cestu. Jeden rok, dva měsíce a tři dny jsem ji neviděl. Za tu dobu se její krása znásobila. Šlo to vůbec ještě. Svoji krásnou se mohla rovnat bohyni. Ne! Ona sama byla bohyní krásy.

Je to nejkrásnější stvoření, které chodí po této zemi. Je šťastná. Zahlédl jsem její krásný úsměv.  Je šťastná a to je pro mě hlavní. Má normální lidský život, takový jaký jsem pro ni chtěl. Navždy ji budu milovat a navždy bude mít v mém srdci své místo.

Nejraději bych se k ní rozeběhl a vyznal ji svoji lásku k ní, ale nemohu. Jsem odsouzen pozorovat ji ze stínů.  Nic víc nemůžu. Musím jít. Déle už tu jen tak stát nevydržím.

„Miluju tě, Bello,“ zašeptal jsem do ticha a znovu jsem odešel.

Pohled autora:

Bella se sklonila nad malou holčičku s bronzovými vlásky a políbila ji na čelíčko.

„Miluju tě, srdíčko moje,“ zašeptala k ní a zpravila ji její dečku a znovu ji pečlivě přikryla.

„Edwarde, lásko, kdybys jen věděl, jakou máme krásnou dceru,“ zašeptala Bella a otřela si slzy, které si dělaly mokré cestičky na jejím obličeji.

 

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je boj...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!