Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Zatraceně, vždyť já jsem jako Isabella Swanová!

bhjbk


Zatraceně, vždyť já jsem jako Isabella Swanová!Tak jsem chtěla opět vymyslet něco originálního... Až mě napadla možnost, že se Leah otiskne do Edwarda. No, to by ale byla bláznovina všech bláznovin, takže jsem tentokrát odbočila od našich "hrdinů". Jde o ty, kteří je ztvárňují, Kristen, Robert a Taylor. Pravdu o jejich vztahu se snad nikdy nedozvíme. Máme ale několik teorií, ne? =) Přeji vám krásné počtení v tomto tripple drabble, vaše bláznivá HorsiQ.

Seděli jsme v malé jídelně. Byla krátká přestávka na oběd, což jsme si opravdu zasloužili po brzkém vstávání a dlouhých hodinách natáčení. Ačkoliv jsem měla hlad jak Jacob tak jsem nedokázala spolknout jediné sousto. Přemýšlela jsem totiž nad některými věcmi.

Twilight mi už opravdu leze na mozek. Nejen dotěrný fanoušci, ale už se i vyjadřuju jako hrdinové v knize. Co jsem to před chvíli říkala o Jacobovi a o hladu? Kéž by toto šílenství mělo konec!

Stále více jsem se podobala Belle. Už jsem její nerozhodnost mezi Jacobem a Edwardem hrát nemusela, prožívala jsem totiž to samé.

Milovala jsem Roba a milovala jsem Taylora. Mám dvě možnosti, dvě různé cesty a každá skončí ohromným vybuchnutím bulváru. Mám buďto Roba. Milovala jsem ho víc, dokázala jsem mu to říct. Ale pokud spolu opravdu něco budeme mít, tak nebudeme mít chvilku soukromí a fanynky po mně budou házet plechovkami.

Bella měla také tu možnost si vybrat Edwarda. Mohla by s ním žít donekonečna. Mohla by ho nadpozemsky milovat. A mohla by mít milující upíří rodinu. Ale na druhou stranu by se musela vzdát své rodiny a svých lidských přátel. Začala by kvůli němu nový, a možná lepší život.

Na druhá straně jsem měla Taylora. Bylo to moje sluníčko. Zezačátku jsem ho brala spíš jako mladšího bratra. Ale později už jsme stáli na bodě, kdy jsem se musela rozhodnout, jestli chci více než přátelství, nebo jestli ho mám ztratit. To samé prožívala Bella. A díky ní jsem si už uvědomovala, že miluju i jeho.

„Jedem, panstvo! Musíme zkusit tu závěrečnou scénu na louce. Koukejte to zahrát dobře!“ volal přes jídelnu jeden z kameramanů.

A já jsem věděla, že to, co teď budu Robovi říkat, nebudu hrát. Já mu opravdu budu říkat to, co cítím. Budu mu říkat o tom, jak jsem se rozhodla.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zatraceně, vždyť já jsem jako Isabella Swanová!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!