Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Vezmem ťa späť

3.Janna-Ostrov Esme


Vezmem ťa späťEdward sa snaží vrátiť k Belle, ale nájde len niečo zničené roztrhané a prázdne. Bellin jas sa stratil a Edward si uvedomuje svoje viny. Snaží sa zo všetkých síl, ale pochopí, že ju stratil nadobro. 300 slov inšpirovaných piesňou. Či vám bude jasné akou, to neviem, ale dúfam, že sa vám to bude páčiť.

Tiché kroky tlmené ihličím.

Len tieň, tajomný a tichý. Nevieš, aká si krásna? Musím ťa nájsť. Musím ti povedať, ako ťa potrebujem, ako sa musíme vrátiť na začiatok. Musím ťa znova mať, nevedel som, že strata tak bolí!

 

Prečo?

 

Unikala si mi pomedzi prsty ako tieň. Stratila jas z očí, tvoj úsmev ostal len falošnou náhradou, srdce ti od bolesti kričalo. Vráť sa ku mne. Daj mi šancu, milujem ťa tak veľmi. Nikdy som si nemyslel, že stratiť ťa bude tak ťažké. Ublížil som ti tak veľmi.

 

Bolelo to?

 

Vrátila si sa na začiatok?

Ostalo z teba len toto?

Zanechal som apatickú schránku, bez života a iskry.

 

Hľadel som na ňu, na ten zlomený zvyšok, čo z nej ostal. Nedokázal som sa s tým vyrovnať, odvracal som zrak od škôd, ktoré som spôsobil. Objal som ju, dúfajúc, že práve dotyk ju prebudí. Že ju uvidím znovu šťastnú. Ale keď som ju objal, cítil som len prázdnotu. Venovala mi len obyčajný stisk bez vášne. Akoby neverila, že je to skutočné, ospalé oči sa zahľadeli na mňa, ale nevideli. Prehliadali. Mŕtve ako jej srdce. Ktoré som ja zabil. Cítil som sa tak previnilo.

Nikdy som ju nemal opúšťať. Mal som ju vziať na začiatok jej nového života. Nie ukončiť starý. Vráťme sa tam, ku dňom, keď sme sa spoznali. Tam na začiatok. Je to taká hanba pre nás byť v odlúčení, nikto mi nepovedal, že to bude také ťažké. Nikto ma nepripravil na to, čo tu nájdem. Chytal som jej tvár, šepkal jej, nech mi povie, že ma ľúbi ako ja, nech ma chytí a vráti sa ku mne. Nech ma drží a dovolí mi začať znova.

Ale vedel som, že som ju stratil nadobro. Toto telo, obyčajné torzo ľudskej bytosti, je prázdne. Bezduché. Stratil som to najlepšie, čo som mal. Zavraždil som ju.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vezmem ťa späť:

 1
19.03.2013 [16:36]

RuskaVodkaTrocha mi vadili niektoré vety... myslím štylistiku, ale inak to bolo veľmi pekné. Smutné, ale pekné a myslím si, že aj celkom "reálne". Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A musím sa priznať, že netuším, akou piesňou to bolo inšpirované. Emoticon Inak to bolo pekné, ale mohlo by to byť lepšie.

11.02.2013 [21:00]

kiki1 Emoticon Krásné.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!