Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Miluji tě navždy

kiki1996


Miluji tě navždy300 slov na ohrané téma Edward po odchodu Belly. Doufám, že se vám to bude alespoň trochu líbit. Kdyby ne, tak to, prosím, napište.

Díval jsem se na západ slunce a přitom celé mé tělo jiskřilo. Zíral jsem na ty tisíce zářivých odlesků a vzpomínal jsem na tu chvíli, kdy jsem to poprvé ukázal Belle. Mojí jediné a věčné lásce. Vzpomínal jsem na naše první setkání ve školní jídelně, jak mě okamžitě uchvátilo tajemství jejích myšlenek a také na strašnou bolest a velké přemáhání ji nezabít při naší první společné hodině biologie.

Teď bych byl za tu bolest rád. Co rád, já jsem po té neskutečné bolesti přímo toužil. Vzpomínal jsem na to, jak jsem ji vzal na louku a jak se tvářila, když jsem jí řekl, kolik mi je let. Vzpomínal jsem na náš první polibek.

Při této myšlence na mě bolest dolehla natolik, že jsem se bezvládně sesunul na zem a objal jsem si nohy rukama. Kvůli tomuhle jsem chtěl být sám. Totiž kdybych byl s rodinou, tak bych asi neunesl věčné mateřské utěšování Esme, Carlisleovi moudré rady, Alicino přemlouvání, abychom se vrátili, Jasperovy marné pokusy mě uklidnit, Rosaliin vyčítavý pohled a lá já jsem ti to říkala a Emmettovy nepovedené vtípky, které mě měly rozesmát.

Jenom jsem jim ztěžoval život. Vzpomínal jsem na to, když se bála představení mé rodině z důvodu, že se jim nebude líbit. Vylovil jsem ze své paměti také její výraz, který neskrýval bolest, když ji kousnul James. Proti své vůli jsem zavrčel. Přiměl jsem se vzpomenout si také na tu poslední chvíli strávenou s ní. Jak jsem viděl v jejích očích nejdříve pochopení významu věty „My odcházíme.“, a poté převelikou bolest, když jí došlo, že s námi nepůjde. Každá vzpomínka na ni bolela, ale byl jsem tak zoufalý, že jsem si je jednou za čas dopřál. Podíval jsem se na své třpytivé ruce a vší silou jsem praštil do kamene. Nenáviděl jsem je. Nenáviděl jsem se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě navždy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!