Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Je on ten pravý?

wsdjiztuhjjs


Je on ten pravý?Drabble povídka o 300 slovech. Alice neviděla Bellin skok z útesu, a tak pak nikdy nepřijela do Forks a Edward nejel do Itálie. Bella začala žít s Jacobem a teď mají před svatbou. Ale je toto pro Bellu to pravé řešení?

Z místnosti, kde stál můj snoubenec, moji rodiče a naši přátelé, se začaly linout tóny svatebního pochodu. Velké dveře se otevřely a já se svatební kyticí v ruce jsem šla vstříc novému životu.

Ale je to to, co opravdu chci? Je pro mě ten pravý? Dokážu mu oplatit všechnu tu lásku, kterou cítí on ke mně? Dokážu to?

Pomalý krokem se blížím k němu a on se na mě s lásky plným pohledem dívá a  usmívá se od ucha k uchu. Tenhle úsměv miluju, ale Edwardův křivý úsměv miluji pořád více.

Proč by mi Edward vyznával neustále a neustále lásku, kterou ke mně cítí, když to byly pouhé lži?

A byly to opravdu jen lži? Ale proč by mě jinak opouštěl?

Všechny pohledy v místnosti směřují jen na mě. Každý se na mě dívá s úsměvem. Každý je rád, že jsme konečně udělali ten další krok v našem vztahu.

Zbývá mi jen poslední krok, abych došla k oltáři a Jacobovi. Mému budoucímu manželi. Ale je to opravdu on s kým chci být až do konce života? Je to on? Je on ten vyvolený? A jsem já vyvolená pro něho?

Tolik otázek, na které bych chtěla znát odpověď. Ale dostane se mi těch odpovědí ve správnou chvíli?

Došla jsem k oltáři. Stála jsem bok po boku svému snoubenci. Kněz začal pomalu odříkávat svůj text. Za chvíli bude řada na mě a budu muset říct své ano.

„Isabello Swanová berete si zde přítomného Jacoba Blacka?“ zeptal se mě kněz a všichni čekali na moji odpověď. Mám říct ano, nebo ne? Mám říct ano, i když více miluji Edwarda než Jacoba? Oběma to dlužím. Edwardovi jsem slíbila, že budu žít normální lidský život, a Jacob se o mě staral, když jsem ho potřebovala.

„An… Edwarde?!“ Najednou se tady objevil. Na mé svatbě. Dnes.

 

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Je on ten pravý?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!