Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Forever - Věčnost

Ty se netřpytíš?!


Forever - VěčnostU mě dosti nezvyklá forma Drabble povídky, ale tak ne všechny musí nutně skončit úsměvně, takže to berte jako takovou vnitřní úvahu Belly nad slovem a významem pojmu Věčnost. 300 slov od chloe.

EDIT: Článok  neprešiel korekciou.

 

Věčnost?

Kdysi to bývalo pouze slovo, které nemělo žádný zvláštní význam. Byla jsem si až příliš dobře vědoma faktu, že nic na světě netrvá věčně. Třeba vztah mých rodičů, nadšení z knihy, když ji držíte v rukou poprvé a nebo třeba radost z nákupu nové věci. To vše časem přejde. Odejde to, jako by to nikdy ani nebylo, ale tak už to světě bývá, přestože my si to nepřejeme.

Můj pohled na věc se nezměnil ani po mé proměně v upíra. Jenom se upravil, protože mi došlo, že nyní mám opravdu před sebou celou věčnost. Význam toho slova jsem si náhle nedokázala plně uvědomit, protože jsem netušila, co nás v budoucnosti čeká, ale jednu věc jsem věděla jistě.

A sice, že ani Věčnost není dost.

Existuje asi tisíc věcí, které mě baví a i věčnost je příliš krátká na to, abych se jich nabažila. Předně jsou to chvíle strávené s mým mužem a dcerou, na jejíž rozesmátou tvář bych se dívala třebas do skonání světa. Stejně jako se nikdy dostatečně nenabažím Edwardových polibků…

Věčnost je ale také dosti relativní pojem. Když jsem s těmi co miluji, to vnímám nejvíce. Každá hodina strávená s nimi, je jako vteřina, ale když s nimi nejsem a vyplňuji čas než se znovu shledáme, neskutečně se to vleče. Pouhá vteřina mi připadá jako hodina.

Co víc říci závěrem?

Tam venku je celý svět, který čeká jen na to, až jej začneme prozkoumávat a objevovat. Věčný život je pro nás málo, ale budeme ten čas, který nám na světě zbývá, využívat naplno.

Neboť, jak už kdysi jistě někdo řekl, život věčnosti je jedině život v lásce a té my máme na rozdávání. Proto také budeme navždy spolu. Spřízněné duše, jež spolu tančí napříč časem.

Svět kolem nás se může změnit, ale naše láska? Ta potrvá navěky.

 


 

Snad se vám ta trocha filozofování líbila a zanecháte mi komentář. Co třeba právě pro vás znamená slovo Věčnost a na co nikdy nemáte v životě dostatek času, čeho se vy osobně nikdy nenabažíte? Vaše chloe.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Forever - Věčnost:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!