Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Dej mi ji

rozdělkikky2


Dej mi jiNejprve to měl být jen drabble, ale nakonec z toho vznikl tripple drabble. Což znamená, že vás čeká přesně 300 slov. ;)
Všichni známe chvíli, kdy Bella porodí Renesmé. Jak je na tom v těch chvílích Jacob. Co cítí? Co ho donutí jít dolů za Nessie?
Jak moc se mi do něj podařilo vžít, musíte posoudit sami. ;)

Její tělo přestalo bojovat. Už to nemělo cenu. Věděl, co udělá. Kvůli tomu o ni přišel. Nesnáší to. Z celého svého srdce.

Ta pijavice se ji stále snažila oživit. Copak to nechápe? Umřela. Kvůli tomu. Věděl, co musí udělat. Pomstí se. A pěkně bolestivě. A nikdo mu v tom nezabrání. Je pozdě, poslal mu v myšlenkách. Ten po něm jen šlehl nenávistivým pohledem.

„Není mrtvá. Bude v pořádku.“ Byla to lež. Oba to věděli. Jen on si to nechtěl přiznat. Už nevydržel a pohledem uhnul ke dveřím.

„Pak tedy jdi,“ zasyčel a dál se ji pokusil oživovat. Poslechl ho. S pocitem prázdna a neuvěřitelným nutkáním po pomstě se vydal dolů ze schodů. Umře to. Udělá mu přesně to stejné, co ono udělalo Belle. Nebude to šetřit.

Sestoupil na poslední schod. Ta blonďatá upírka to držela v náručí. Láskyplně tomu broukala. Jen jediný pohled mu stačil a už věděl, že bude muset zabít i ji. Bude to bránit. Popošel a pár kroků blíž k nim a nechal sebou lomcovat vztek. Tělo se mu nekontrovatelně roztřáslo.

A pak se na něj ta věc podívala. Očima barvy rozteklé čokolády. Očima, které patřily Belle. Třas jeho těla ustál. Najednou zapomněl na Bellu, zapomněl na svůj slib, že tu věc zničí. To nemohl. Nemohl mu nic udělat.

Okamžitě ten pocit poznal. Cítil ho již tolikrát přes Samovy myšlenky. Otiskl se. Do dítěte s tak nádherným jménem.

Do Renesmé. To ona byla teď jeho život. Bez ní byl nic. Až teď si to vše začínal uvědomovat. Jeho city k Belle byly takové, jaké byly jen kvůli tomuto. Někdo tam nahoře to tak plánoval a on mu nemohl nic vytknout. Mohl jen děkovat. Za tak úžasný dárek. Lásku jeho života. Lásku, kterou už nikdy neopustí.

„Dej mi ji,“ zašeptal prosebně. Blondýnka jen nenávistně zasyčela.

„Neublížím jí,“ zašeptal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dej mi ji:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!