Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Půlnoční slunce » Zmínka o MS v L.A.Timesech


Zmínka o MS v L.A.TimesechJen si to představte: Sedíte si v klídku u počítače a jako správný TS (Twilight sága) fanoušek brouzdáte po netu, abyste našli nějaké další informace a to o čemkoliv, co se týká vašich oblíbených knih. A najednou ejhle! Něco dalšího, co jste si ještě nepřečetli...

Alias - ten fanda u compu jsem já a našla jsem zase něco zajímavého. Chci se s vámi o to podělit.

V Los Angeleských Timesech se objevil článek zabývající se reakcí Steph na únik MS. Originál naleznete zde

Opět jsem se pokusila o amatérský překlad, proto ho berte s rezervou. Díky.

Twilight: Stephenie Meyerová odkládá Midnight Sun na zadní hořák na neurčito

Nechápu asociaci se zadním hořákem (fakt se to tak překládá), ale budiž. První větu nepřekládám, protože je více než podivná - na naše poměry.

"V příspěvku publikovaném na jejích oficiálních webových stránkách ve čtvrtek autorka Stephenie Meyerová sděluje svým čtenářům, že se rozhodla ukončit práci na Midnight Sun, její plánované převyprávění Twilight (Stmívání) z pohledu teenagerovského upíra Edwarda, po nedokončeném rukopisu, který byl nelegálně zveřejněn a distribuován na internetu bez jejího vědomí nebo svolení.

Kdybych se pokoušela Midnight Sun psát teď, v mé současné náladě, James by pravděpodobně vyhrál a všichni Cullenovi by zemřeli, což by se moc neslučovalo s původním příběhem. V každém případě mě mrzí to, co se se započatou prací na Midnight Sun stalo, a proto se jeho psaní odkládá na neurčito.

Meyerová původně dala k dispozici pouze první kapitolu MS na svých stránkách. Protože je projekt teď prakticky mrtev, dala k dispozici rukopis takový, jaký je nyní, ale varuje, že rukopis je neuspořádaný a nespolehlivý a plný chyb.

Byla bych raději, kdyby mí fanoušci tuto verzi Midnight Sun nečetli? Jednalo se u neúplnou verzi? Ale ke konci všeho toho zmatku jsem se rozhodla ponechat tuto verzi k distribuci? Doufám, že vám tento fragment podá další vhled do Edwardovy hlavy a dodá novou dimenzi k Twilight příběhu. To je to, co mě v prvé řadě inspirovalo k napsání Midnight Sun.

Byl to pro Meyerovou rok jako na horské dráze. Právě ukončila úspěšnou šňůru (představování své knihy po státech s autogramiádou atp.) knižní série, ale musela také odpovídat na některé mrtvé body (nevysvětlená místa v knize) směrované na Breaking Dawn (Rozbřesk), čtvrtý a konečná část Twilight příběhu.

Ale fanoušci by neměli být podráždění: Už za tři měsíce dorazí Twilight (Stmívání) na filmová plátna.

Meyerová se postaví za kameru k řízení nového videoklipu The Resolution skupiny Jack´s Mannequin. Tato kapela je autorčina oblíbená a objeví se na jejím online playlistu."

~ Denise Martin ~

Steph

Takže jsme se dohromady nedozvěděli nic moc nového. Přesto jsem si řekla, že neuškodí, abyste věděli, že je Meyerová ve státech dost populární a že se jejím činům v zahraničních listech věnuje pozornost. Za zmínku určitě stojí i komentáře u článku. Přeložím ty nejzajímavější pasáže.

"Jsem smutný/á za ni, ale stejně tak se na ni zároveň i zlobím. Prohlásila, že ví, kdo je ta osoba, díky níž příběh prosákl. Proč však trestat všechny její fanoušky kvůli jedné lidské chybě? Dobře, tak slovo -chyba- možná není to pravé pro osobu, která věděla, co dělá. Nemůžu si pomoct, ale cítím hněv. Těšil/a jsem se na Midnight Sun dlouhou dobu. Chtěl/a jsem Midnight Sun mnohem víc než Breaking Dawn. Chápu, proč je naštvaná a smutná, ale nevidím v její akci žádné ospravedlnění. Pokud si myslí, že únik MS způsobí, že my, fanoušci, nebudeme kupovat její knihu, pak se mýlí. Knihu bych si stále koupil/a. Vlastně, koupil/a bych více než jednu kopii, protože mám dvě kopie od každé z jejích knih.

Stejně tak chápu, proč dělá to, co dělá. Byla zrazena někým, komu věřila, když mu/jí dala kopii rukopisu. Myslím, že si možná musí rozmyslet, kterým lidem ve svém životě může důvěřovat. Jestli se to stalo jednou, může se to stát víckrát. Můžu si jedině přát, abychom se všichni posunuli vpřed a doufejme, že se posune i ona a možná - jen možná - bude psát Midnight Sun. Jeden může doufat, že jo?"
~ Pholla ~

"Neee! Může ji někdo prosím zavolat, poslat email, prostě stopnout ji a říct jí, že musí napsat Midnight Sun? Jak se to mohlo stát? Proč nás tímto způsobem opustila, můžeme čekat, ale proč donekonečna? Ten, který to vypustil, by měl být zmrskán! Myslím, že budu brečet. My prostě chceme vědět, co si Edward myslí, když je s Bellou na jejich louce a pak, když zůstává v jejím domě. Chce se mi brečet."
~ Amirah ~

"Myslím, že je to pěkný svinstvo! Jsem vztekle loajální fanoušek a myslím si, že je to pro fanoušky jako facka. Filmy, rukopisy, -věci- atp. unikaly už delší dobu, ale nevidíte lidi rozhazující ruce do vzduchu a odmítání ukončení něčeho, co fanouškům slíbila.

Myslím, že by v psaní měla pokračovat a rozradostnit své fanoušky. Taky doufám, že se z toho dokáže pohnout a napíše nejúžasnější knihu. Jestli ne, myslím, že je to smutné, ale proč to zahodit? Vím, že může napsat něco absolutně úžasného. Prosím, nepokaz to všem fanouškům, Stephenie!"
~ Martine ~

"Těšil/a jsem se na Midnight Sun, jakmile Stephenie téměř před čtyřmi lety zveřejnila na svých webových stránkách první kapitolu. Díky čtení této kapitoly jsem měl/a lepší požitek ze všech ostatních částí série."
~ Pam ~

Většinou se obsah komentářů opakuje. Stejně tak tomu je i na jiných serverech. Myslím, že v přeložených úryvcích je přesně vyjádřeno, co si o tom všem myslím já. A jaký je váš názor? Podělte se s námi o něj.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zmínka o MS v L.A.Timesech:

 1
1. botacka
25.03.2013 [21:42]

Samozrejme bych byla moc rada, kdyby knizka vysla, ale nedokazu se ubranit dojmu, ze Meyerove az zas tak nevadi, ze to nekdo zverejnil ten rukopis, me by se taky nechtela prepisovat cela knizka (akorat teda z pohledu Edwarda) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!