Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Smečka Volturiových - Aro

edfs


Smečka Volturiových - AroAro Volturi.

Celé jméno: Aro Volturi

Stav: upír

Datum narození: kolem roku 1300 před naším letopočtem

Datum přeměny: kolem roku 1260 před naším letopočtem

Původce přeměny: neznámý

Místo původu: Řecko

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá potažená mléčnou vrstvou

Výška: 178 cm

Vnější popis: Aro je střední postavy, jeho kůže je průsvitně bílá a má neuvěřitelně elegantní pohyby. Uhlově černé vlasy mu sahají po ramena a má dokonalé rysy.

Zvláštní schopnosti: Pokud se někoho dotkne, dokáže přečíst každou myšlenku, která dotyčnou osobu kdy napadla.

Vzdělání/povolání: Společně s Caiem a Marcusem je jedním ze tří vůdců smečky Volturiových, obvykle vystupuje jako jejich mluvčí.

Vztahy v rodině/smečce: Jeho družkou je Sulpicia. Nejbližší mu jsou Caius, Marcus a Athenodora. Jeho sestra Didyme zemřela. Volturiovým slouží garda.

Minulost:

Aro se narodil těsně po roce 1300 př. n. l. a vždy byl velice ambiciózní. Ve čtyřiceti letech byl přeměněn, což bylo rovněž výsledkem jeho touhy po moci. Během prvního století svého nového života se spojil se dvěma upíry – Marcem a Caiem (a jeho ženou Athenodorou), poté přeměnil svou sestru Didyme a budoucí družku Sulpicii. Tuto smečku si vytvořil, aby mohl uskutečnit své vládnoucí ambice, s Marcem a Caiem se dohodli, že budou vládnout spolu, ale Aro byl vždy nejsilnějším článkem, to on vytvořil koncept upírských zákonů vzájemného soužití. Poté, co Marcus ztratil manželku a Caius se začal zajímat o kárnou stránku vlády, se Aro staral o ostatní složky vlády.

Aro byl poslední, kdo si ve smečce nenašel družku. Poté, co se Didyme sblížila s Marcem, cítil nevyrovnanost sil, neboť Didyme by se jistě připojila ke svému druhu, proto si Aro začal hledat manželku, pro kterou si stanovil přísná kritéria. Nakonec našel tu pravou – Sulpicie byla rozkošná sirota bez vazeb na lidskou společnost. Začal se jí úspěšně dvořit a později ji přeměnil.

Aro se rozhodl proměnit svou sestru, neboť doufal, že bude mít podobný dar jako on, ale marně. Poté, co se sblížila s Marcem, rozhodl se ji zlikvidovat, neboť odvracela Marcuse od jejich strategie. Jediné, čeho dosáhl, bylo Marcovo totální vyčerpání, protože ztrátou své ženy trpěl. Když Aro a Caius spatřili, jak snadno jsou ovlivnitelní, učinili spoustu opatření, aby chránili své ženy, které se na konec staly vězni ve vlastním domě, ale věčnost jim zpříjemňuje upírka Corin.

I přes neúspěch s Didyme Aro nikdy nepřestal hledat talentované upíry, kteří sdíleli jeho touhu po moci, z těch si vytvořil gardu. Členové gardy nikdy nebyli považováni za plnoprávné členy smečky nebo vládnoucího sboru, ale účastí v ní upíři získávali prestiž a ochranu. Poté, co Aro získal Chelsea (předtím se jmenovala Charmion), mohl díky jejímu daru přijímat i méně ochotné upíry.

Jeden z největších objevů učinil okolo roku 800 n. l., kdy objevil Aleca a Jane. Jelikož již tehdy platily zákony o novorozených dětech, rozhodl se je nechat dospět, ale jejich dary byly pověrčivým vesničanům příliš nápadné a rozhodli se je zabít. Aro dorazil jen tak tak a oba zachránil a okamžitě začal s proměnou. Jelikož odhalil svou totožnost, byl kvůli vlastním zákonům nucen celou vesnici zlikvidovat.

Zvláštní dar člověka nebo upíra automaticky nepředurčuje k tomu, aby se stal členem gardy Volturiových. Aro hledá talenty, které znásobí jeho sílu, zvláště na bitevním poli. Takovým případem je i Alice a její schopnost vidění do budoucnosti, po které Aro prahne. Aro je od přírody trpělivý a uvážlivý – plánuje cestu, jak nejlépe nadaného přilákat.

Mnohdy k Volturiovým přichází upíři, kteří se chtějí přidat - pokud již takovýto talent vlastní, nechá upíra v míru odejít. Pokud najde lepší verzi talentu, gardu přeorganizuje. Někdy dojde k popravě – případ Didyme, nebo nechá upíra v míru odejít, jestliže v něm nevidí hrozbu, nebo si je jist, že pokud bude potřeba, vrátí se – Eleazar.

Ve Volteře jsou rovněž časté návštěvy zdvořilostního charakteru – upíři jsou zvědaví. Aro těmto poutníkům dodává sebedůvěru, pokud mu dovolí přečíst si jejich mysl. Spíše než taktické výhody mu toto čtení poskytuje pobavení, jeho zájem o zvláštnosti lety neustává.

Když počátkem 18. století dorazil do Volterry Carlisle, byl Aro fascinován jeho vegetariánskou dietou. Snažil se jej přesvědčit, že lidé jsou jejich přirozenou stravou, pošťuchoval jej a často Carlisleovi podstrkoval krvácející oběti, aby sledoval, jak zareaguje.

Aro byl rozervaný mezi touhou přimět Carlislea, aby se živil lidmi a touhou, aby Carlisle zůstal silný – síla jeho odhodlání jej fascinovala. Když Carlisle po dvaceti letech odjel, Aro byl rozhodnut navštívit jej za pár století, aby zjistil, jak jeho podivná dieta pokračuje.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smečka Volturiových - Aro:

 1
3. ksandy
19.06.2019 [16:59]

Výborně zahrál Tonyho Blaira (britskho premiéra), kteremu i je podobný. Emoticon

21.05.2016 [18:02]

PrinceznaVolturi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Maichelle
13.04.2014 [16:22]

dobrý ale radši mám Cullenovi
sorry Michaele Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!