Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Joham

Vypadá jako smajlík XD


JohamJoham je nomád a otec Nahuela.

Celé jméno: Joham

Stav: upír

Datum narození: po roce 1560

Datum přeměny: počátek 17. století, asi ve 40 letech

Původce přeměny: neznámá upírka

Místo původu: Portugalsko

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 178 cm

Vnější popis: Je štíhlý a šlachovitý.

Zvláštní schopnosti: Nemá měřitelné zvláštní schopnosti.

Vztahy v rodině/smečce: Má jednoho poloupířího syna a při poloupíří dcery.

Minulost:

Joham se narodil na konci 60. let 16. století v Portugalsku. Jako člověka jej fascinoval okultismus a způsob, kterým by se dal prokázat či odhalit pomocí racionálních myšlenek. Johamova obsesivní povaha mu nedovoluje přestat myslet na objekt svých zájmů, dokud jej pořádně neprozkoumá. Posedlost okultismem ho nakonec dovedla k upírce, která byla jeho zájmem natolik potěšena, že mu navrhla přeměnu. Joham dychtivě souhlasil.

Po přeměně Joham pokračoval ve výzkumu a spoléhal se na své upíří smysly. Časem ho začala fascinovat možnost vytvoření lidsko-upířích kříženců. Aby tuto možnost prozkoumal, pokoušel se milovat s lidskými ženami, ale první pokusy skončily smrtí žen – nedokázal se ovládnout.

Po dlouhém tréninku se naučil milovat s lidskou ženou tak, aby ji nezabil. I tak byly ztráty na životech vysoké – občas ztratil kontrolu a jiné zemřely na zranění, která jim plod způsobil.

Jeho první úspěch představovala norská venkovanka Serena, se kterou zplodil dceru stejného jména. Joham zůstal se Serenou, dokud se dítě nenarodilo, snažil se ji udržet na živu, zkoumal průběh těhotenství a následně dceřin růst. Serena je mu z dětí nejbližší.

Serena se narodila kolem roku 1810 jako výsledek šedesátiletého úsilí. Po úspěchu se Serenou už to šlo rychleji, jako druhá se narodila Maysun, rovněž pojmenovaná po své matce. Narodila se v Alžírsku kolem roku 1820. Johamova zvědavost ohledně těhotenství a raného stádia dětí byla uspokojena, takže lidskou milenku opustil, jakmile zjistil, že je těhotná a poslal pro dítě Serenu, která ji měla vychovat.

Mezi narozením Maysun a Nahuela, kolem roku 1850, Joham počal další tři křížence, ale jejich matky zemřely během těhotenství.

Početí Nahuela představovalo výzvu. Pire byla Johamovou pěvkyní, byť ne tak silnou jako Bella pro Edwarda. Chtěl si na ní ověřit svou teorii, všiml si, že čím lépe člověk voní, tím rychleji otěhotní, a měl pravdu. Pire otěhotněla po pouhých dvou týdnech. Joham ji opustil a zkontaktoval Serenu, aby se o dítě postarala. Neočekával žádné komplikace, proto se dceři ozval až po pěti letech, kdy mělo být dítě již dospělé.

Zklamaně vyslechl, že se objevil jiný upír, který se o dítě postaral, ale existencí syna byl nadšen. Vystopoval Nahuela s Huilen a svému synovi se představil, mnohem více jej nadchlo, když se dozvěděl, že Nahuel může vytvářet upíry. Ovšem nepočítal s úctou, kterou jeho syn cítil ke své matce a kvůli svému neuctivému chování se s ním syn odmítnul stýkat. Lidi chápal jen jako potravu, proto syna opustil a doufal, že se jeho podivný postoj časem změní.

Protože se mu podařilo zplodit mužské i ženské potomky, zanechal na několik let své pokusy a snažil se najít upíry, kteří by byli ochotni plodit vlastní děti. Fascinovala jej možnost rozmnožování hybridů mezi sebou, ale existovali jen poloupíři s jeho genetickým materiálem. Pár vybraných upírů bylo jeho výsledky fascinováno, ale nikdo neměl dostatečnou sebekontrolu. Joham se proto vrátil k vlastním experimentům a doufal, že časem najde upíra ochotného spolupracovat.

Johamovou nejmladší dcerou je Jennifer pojmenována po své matce. Narodila se v Ohiu v roce 1991 a vychovávala ji hlavně Serena. Přesto se o ni Joham zajímal více než o ostatní, nechtěl, aby se opakovala situace se synem.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Joham:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!