Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Irská smečka - Siobhan


Irská smečka - SiobhanSiobhan z Irské smečky.

Celé jméno: Siobhan

Stav: upír

Datum narození: kolem roku 1490

Datum přeměny: kolem roku 1510, asi ve věku 20 let

Původce přeměny: Sancar

Místo původu: Irsko

Barva vlasů: černá

Barva očí: fialově modrá (člověk), rudá/černá (upír)

Výška: 188 cm

Vnější popis: Siobhan je velmi vysoká, svalnatá a smyslná; má husté černé vlasy a výjimečně krásné rysy.

Zvláštní schopnosti: Siobhan nevěří, že má talent, ale Carlisle se domnívá, že umí ovlivnit vývoj situace.

Vztahy v rodině/smečce: Jejím druhem je Liam.

Minulost:

Siobhan byla jedinou dcerou kováře a jeho ženy, což bylo ve vesnici plné velkých rodin neobvyklé. Siobhan měla krásnou tvář a obrovské, fialově modré oči rámované neuvěřitelně dlouhými řasami, ale i přes svou bezchybnou pleť nepatřila k typickým kráskám. V šestnácti letech byla větší než vesničtí muži, jedinou výjimkou byl její otec, také byla silnější než mnoho jiných a jako jedináček pomáhala otci v kovárně.

Její otec zemřel při nehodě, když jí bylo sedmnáct a Siobhan převzala jeho dílnu, což bylo na konci středověku naprosto neslýchané, ale vesnice kováře potřebovala a Siobhan byla velice schopná. Záhy se stala věhlasnou kovářkou.

Siobhan byla krásná, ale díky bujné postavě, výšce, síle a mužskému povolání své spoluobčany děsila. Siobhan se o muže nestarala, jediné, po čem toužila, bylo postarat se o sebe a matku.

Její fyzická velikost a síla přilákala pozornost tureckého upíra Sancara, který si tvořil upíří harém. Cestoval s lidskými služebníky po Evropě a hledal výjimečné ženy. Doslechl se o krásné Irce, která je silnější než muži a zatoužil po ní. Nepodobala se žádné, kterou dosud viděl, a chtěl ji do své kolekce.

Sancar Siobhan nijak nevaroval, unesl ji, znásilnil, kousnul a odnesl do svého domu. Sancar měl se Siobhan jen samé těžkosti – byla silná, i na novorozenou a nemilovala jej. Nějakou dobu ji rozptyloval množstvím krve, ale jakmile skončilo její novorozenecké období, Sancara zabila. Poté musela zabít další tři členky upířího harému, které mu byly oddány. Další čtyři členky harému pro Sancara nijak netruchlily a vydaly se svou cestou.

Než se Siobhan vrátila do Irska, strávila několik let cestováním a zjišťovala, jak upíři žijí. Toulala se po evropských a asijských oblastech, kde také lovila a potkala několik členů gardy Volturiových, byla fascinována jejich schopnostmi a úžasnými skutky, které dokázali. Zajímalo ji, jestli je dost silná, aby ji přijali, ale nikdy se k nim nevypravila, chtěla patřit jen sama sobě.

Na jedné z cest zpět do Irska potkala novorozeného Liama, líbila se jí jeho soustředěnost, zjevná i přes novorozenecké období. Viděla, že je nevzdělaný a vzala ho pod svá křídla. Poté, co spojili své síly, pobývali hlavně v Irsku, kde se Liamovi žilo nejlépe, přesto se Siobhan občas cestoval.

Liam a Siobhan se vraceli z lovu, když potkali Maggie, Siobhan překvapilo, když je blouznící dítě obvinilo z toho, že nejsou lidé a začala se Maggie vyptávat, ta jí prozradila vše o svém prokletí.

Siobhan si byla jistá, že objevila nadaného člověka, který se po přeměně měl stát výjimečným, proto se rozhodla Maggie přeměnit. Liam byl proti, nechápal, proč chce tak riskovat a připojit k jejich smečce někoho dalšího, když je jim spolu dobře. Siobhan se ale rozhodla a slíbila Maggie, že když se k nim připojí, už nikdy nebude mít hlad. Maggie cítila, že mluví pravdu a souhlasila.

Siobhan prosila, aby jí Liam věřil, protože chtěl vědět, jak přeměna funguje a Siobhan jej ujistila, že je pro ni nejdůležitější, souhlasil a velice rychle si k Maggie našel cestu.

Také Siobhan k Maggie přilnula více, než čekala a vypěstovaly si spolu vztah, který měla se svou matkou. Rovněž se jí líbila výhoda, kterou v Maggie získala při jednáních. Maggie se rychle naučila ovládat a naznačit Siobhan, kdo je a není upřímný.

Ačkoliv bylo Magiino začlenění do smečky úspěšné, Siobhanina zvědavost byla uspokojena a o dalších členech neuvažovala.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Irská smečka - Siobhan:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!