Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Huilen

lol


HuilenHuilen je nomádka žijící se svým synovcem Nahuelem.

Celé jméno: Huilen

Stav: upír

Datum narození: po roce 1830

Datum přeměny: kolem roku 1850 asi v 17 letech

Původce přeměny: Nahuel

Místo původu: Území kmene Mapuchů ve střední a jižní Chile a jižní Argentině, hlavně v oblasti Araucanía.

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 152 cm

Vnější popis: Je malá, štíhlá s olivovou pletí. Dlouhé vlasy nosí spletené v copu.

Zvláštní schopnosti: Nemá zvláštní schopnosti.

Vztahy v rodině/smečce: Je Nahuelovou tetu, její sestra Pire byla jeho matkou.

Minulost:

Huilen byla v polovině devatenáctého století členkou kmene Mapuchů, kteří se živili zemědělstvím a chovem dobytka.

Huilen si byla nejbližší se svou, o dvanáct měsíců mladší, sestrou Pire, dokonce si vytvořily vlastní jazyk. Pire byla ta krásná a Huilen silná a schopnější. Díky blízkému vztahu také okamžitě poznala, že se s Pire něco děje, ale ta jí, na Johamovu žádost, odmítla cokoliv prozradit. Postupně si Huilen začala všímat modřin na sestřině těle a byla si jistá, že jejím milencem je krev sající libišomen z legend. Pire jí odmítla uvěřit nebo Johama opustit, přesto na ni sestra nikdy nepřestala naléhat.

Celý poměr trval jen měsíc, než si Pire uvědomila, že je těhotná. Johama to potěšilo, ale sdělil jí, že musí odejít a ona se má skrýt, aby byla s dítětem v bezpečí. Pire mu uvěřila, ale Johamovi šlo jen o dítě.

Pire se svěřila Huilen, které bylo jasné, že kdyby se o existenci dítěte dozvěděl kmen, žádali by jeho smrt, bez ohledu na Pirin život. Huilen se rozhodla Pire pomoci a společně odešly do lesů, kde Huilen lovila a starala se o sestru, jejíž touha po syrovém mase jí potvrdila obavy ohledně dítěte. Jenže Pire odmítla cokoliv z toho poslouchat. Dokonce plod milovala, i když jí plod lámal kosti, a přinutila Huilen přísahat, že se o něj postará. Kvůli jeho síle dítě pojmenovala Nahuel – jaguár.

Pire porod nepřežila a Huilen se rozhodla splnit slib daný sestře. Jenže chlapec ji kousnul, když se ho snažila vytáhnout ze sestřina břicha. Huilen stižena bolestí přeměny se sotva dokázala odtáhnout od mrtvé sestry a jejího dítěte.

Když se probudila, novorozeně spalo vedle ní, nechápala, jak se tam dostal, dokud se neprobudil. Okamžitě pochopila, že je velice schopný. Huilen jej nechtěla milovat, vinila ho ze smrti sestry, ale chlapec byl rozkošný a podobný své matce.

Huilen se po přeměně soustředila na krmení a jako novorozená začala terorizovat kmeny v okolí. Několik z nich se dokonce odstěhovalo. Její lovecké schopnosti jí zůstaly a ještě se zvětšily, jelikož toho nebyl Nahuel schopen, lovila i pro něj.

Huilen a Nahuel netušili, že měli v prvních týdnech po Nahuelově narození návštěvu. Joham věděl, že Pire nemohla porod přežít, proto poslal svou nejstarší dceru Serenu, aby se o dítě postarala, nerad se otravoval s malými dětmi. Serena dítě našla, ale Huilenina přítomnost ji vyděsila – byla natolik rozumná, aby si nezačínala s plnohodnotným upírem a Huilen považovala za Nahuelovu matku, přesto že netušila, jak se mohla stát upírem a hlavně přežít.

Vrátila se, aby to oznámila otci, ale pět let jej nemohla najít. Joham byl ze syna nadšen a šel Nahuela zkontrolovat sám, fascinovala jej zpráva, že je schopen vytvářet upíry. Rovněž se chtěl se svým synem spojit.

Johamův absolutní nezájem o osud Pire obrátil Nahuela a Huilen proti němu. Huilen byla šťastná, že se její synovec s otcem nechce stýkat. Pokaždé, když je Joham navštívil, chovala se zdvořile, ale sestřinu smrt mu nikdy neodpustí.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Huilen:

 1
1.
Smazat | Upravit | 04.09.2013 [17:55]

Jej príbeh sa mi veľmi páči. Obdivujem ju aj keď to bola len fiktývna postava. Stephany jej vybrala dobrý život. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!