Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Emily Youngová

Lucyli


Emily YoungováEmily Youngová, členka kmene.

Jméno: Emily Youngová

Datum narození: koncem 80. let 20. století

Pozice mezi Quileuty: Není vlkodlakem, otiskl se do ní příslušník kmene. Původně pochází z kmene Makahů, Quileutka je z matčiny strany.

Barva vlasů: černá

Barva očí: černá

Vnější popis: Emily má dlouhé, černé vlasy a měděnou pokožku. Jednu část úst má zkřivenou kvůli zranění. Také má tři jizvy na pravé straně tváře od linie vlasů k bradě a další se táhnou po pravé paži až dolů.

Vzdělání/povolání: Maturovala na střední škole. Učí tkalcovské techniky a tradice Makahů a quileutské umění na místní střední škole a v jiných vzdělávacích prostředcích.

Členové rodiny: Je sestřenicí Cleaewaterových a snoubenkou Sama.

Minulost:

Emily od raného dětství vyrůstala se svou sestřenicí Leah a byly si velice blízké. Emily se spřátelila s Leiným přítelem Samem a přijala jej. Lea rovněž znala Emilyna přítele, ale neschvalovala ho. Emily s ní po nějaké době začala souhlasit a se sebestředným mužem se rozešla. Poté chodila s několika dalšími muži a vrhla se do studia tradičního indiánského umění a jazyka.

Emily byla jedna z prvních, které Leah řekla o Samově zmizení. Emily okamžitě přijela a poskytla Leah potřebnou podporu a pomoc při pátrání. Stejně jako Lee se jí ulevilo, když se Sam vrátil a zlobila se na něj kvůli tomu, že Lee nechtěl říct, co se s ním stalo. Emily Leah poskytla rameno, na kterém se mohla vyplakat. Během doby po Samově návratu kvůli škole nemohla Leah navštěvovat, což ovšem napravila, jakmile měla čas.

Večer na grilování u Clearwaterových se objevil i Sam a Emily jej pečlivě sledovala. Byl vyšší a větší, než si jej pamatovala a zíral na ni s nepopsatelným výrazem okouzlení a šoku. Emily měla pocit, že jí chce něco říct, že by jí dokázal prozradit svá tajemství. Než se tak stalo, Sam se zarazil a beze slova odešel. Emily jeho chování vyvedlo z míry, přesto to dokázala skrýt, Leah měla být zmatená a rozhněvaná. Té noci Sam za Leou přišel a Emily byla překvapená, když se její přítelkyně vrátila po deseti minutách, ovšem nepřekvapilo ji, že se s ní Sam rozešel. Přesvědčovala se, že je to jen předvídatelný důsledek uplynulých dní.

Emily cítila něco víc, než měla, ale snažila se přesvědčit o opaku. Když se po víkendu vrátila ze školy, Sam tam na ni čekal a Emily připadala jeho návštěva jaksi nevyhnutelná. To, co jí řekl, ji mělo překvapit, ale rovněž se to zdálo nezbytné. Když jí oznámil, že ji miluje, vybavila si Leiny slzy a rozzlobila se. Neprovedla nic špatného, přesto cítila vinu. Emily jej poslala pryč, sledovala ho, jak odchází a cítila, že je něco špatně, rovněž si uvědomila, že mu měla říct, ať se nikdy nevrací.

Emily okamžitě volala Leah, aby jí všechno řekla, byť měla pocit, že zrazuje Sama. Leah byla bez sebe vzteky a Emily souhlasila s tím, že je Sam strašný člověk, byť o tom nebyla vnitřně úplně přesvědčena.

Když se druhý den Sam vrátil, Emily byla připravena a žádala jej, ať jí všechno řekne, očekávala, že Sam odejde. Ovšem Sam jí vše prozradil – o proměně, vlcích, smečce, otisku… Emily tyto příběhy již znala a Samovi se vysmála, on jí ovšem vše dokázal, když se v lese přeměnil. S Emily jeho odhalení otřáslo, nemohla nový svět plný magie přijmout, přesto nyní nemohla zpochybňovat nic z toho, co jí řekl. Znovu mu přikázala, aby odešel.

Emily Lee prozradila, že za ní Sam znovu přišel, ale neřekla jí nic o jeho tajemstvích.

Další den se Sam opět vrátil a Emily se rozhodla přimět jej, aby se vrátil k Lee. Sam ovšem věděl, že je to nemožné a otisku nemůže vzdorovat. Oba byli bezmocní. Místo toho Sam začal Lee vyprávět o jiných věcech – všechny tradice a kouzla od teď byly jeho součástí. Emily nemohla skrýt svou fascinaci.

Nadále se několikrát viděli a Emily jej přesvědčovala, aby se vrátil k Leah, Sam to ovšem odmítal. Vyprávěl jí o svém novém životě a dokonce ji seznámil se smečkou.

Až matka Emily upozornila, že ji lidé sledují a kolují řeči o ní a Samovi. Emily byla zděšená a uvědomila si, že měla Sama po prvním odpoledni přestat vídat. Nemohla své chování ospravedlnit ani před sebou samou.

Emily šla na jejich obvyklé místo v lese, už jen zahanbena myšlenkou, že mají obvyklé místo. Přiznala si, že po jeho společnosti toužila a došlo jí, že to není kvůli magii, ale Samovi samotnému. Zlobila se na své reakce na Samovu přítomnost, ale i na Sama. Přikázala mu, aby se k Lee vrátil, tohle jí ovšem mohl odmítnout, pořád Leu miloval dost na to, aby si s ní zahrával. To, že jsou jeho city čistší než její, ji rozzuřilo ještě víc. Nazvala jej lhářem, byť věděla, že jediným, kdo tady lže, je ona. Odháněla jej, právě díky Lee věděla, co musí říct, aby mu nejvíce ublížila. Obvinila jej, že je stejný jako jeho zbabělý otec, který utekl od rodiny.

Emily potěšilo, že urážka padla na úrodnou půdu, ale to netrvalo dlouho, Sam se odtáhnul a Emily ve snaze přitlačit na něj, přistoupila blíž a ignorovala nataženou ruku, kterou se ji snažil odehnat. Rozzuřený Sam se celý třásl a v okamžiku se přeměnil, jeho ruka byla příliš blízko Emilyny tváře a poranil ji.

Bolest a šok Emily uvrhly do bezvědomí. Když se probudila, byl u ní Jared, který ji objímal a zahříval. Přesto, že se skoro neznali, trpěl, jako by byla jeho vlastní sestrou. Uvědomila si, že je to kvůli lásce, kterou k ní Sam cítí. Byl tam i Sam ve své vlčí podobě a Emily překvapilo, že jí nepřipadá děsivý. Chápala, jak k nehodě došlo a snažila se jej uklidnit, že za to nemůže, ale nemoha kvůli poraněným ústům mluvit. Když přijela Sue s Paulem, myslela si, že ji bude Leina matka odsuzovat, ale ta sílu otisku chápala. Sue a Paul vzali Emily do nemocnice v Neah Bay a doktorovi řekli, že ji napadl černý medvěd, Emily tuto historku potvrdila.

I pod vlivem sedativ byla zklamaná, že u ní Sam není, přesto zde neustále byl Jared a hlídal ji, což ji utěšovalo. Došlo jí, že Sam je jediný, s kým chce být. Druhého dne se zeptala Jareda, kde je Sam a nepřekvapilo ji, že byl zničený a obviňoval se. Požádala Jareda, aby Sama přivedl.

Sam vešel do pokoje a byl zničený. Okamžitě poklekl vedle Emily a žádal ji, aby mu dovolila zemřít. Emily v tu chvíli došlo, jak je s ní svázaný a připoutaný k jejím přáním a potřebám. Přála si, aby si odpustil tak, jak ona odpustila jemu. Svěřila se mu, jak k tomu došla.

Být se Samem bylo pro Emily jednoduché a věděla, že je to správné. Jedinou překážkou byla Leah, chtěla jí vše říct. Sam ji přesvědčil, aby počkala, než se úplně uzdraví, čehož později litovala, neboť Leah už vše věděla a odmítla s Emily mluvit. Emily se cítila příšerně, ale věděla, že nemůže nic dělat.

Emily překvapilo, jak je se Samem šťastná. Nikdy nesnila o tak jednoduchém a radostném vztahu. Milovala i jeho smečku, nikdy nezapomněla, jak se o ni Jared staral a začala o nich přemýšlet jako o mladších bratrech. Protože jen někteří rodiče věděli o jejich skutečných životech – krmí je, shání jim šaty a mohou se u ní scházet. Cítila, že v mnohých ohledech pečuje o nejdůležitější quileutskou tradici.

Když se ke smečce připojila Leah, její vztah s Emily se srovnal aspoň z venku. Emily věděla, že Leah ji už nadále nepovažuje za zodpovědnou za to, co se stalo, ale i tak Leah v její blízkosti trpěla. Emily doufá, že Leah bude zase šťastná.

 

Převzato z oficiálního průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emily Youngová:

 1
1. ksandy
19.06.2019 [17:44]

Výborná postava. Leah by se měla sebrat. kvůli chlapovi takhle vyvádět. Pro jedno kvítí slunce nesvítí. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!