Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Egyptská smečka - Benjamin

Drákula - právě viděl Twilight


Egyptská smečka - BenjaminBenjamin z Egyptské smečky.

Celé jméno: Benjamin

Stav: upír

Datum narození: mezi 1790 a 1800

Datum přeměny: mezi lety 1805 a 1820 v 15 letech

Původce přeměny: Amun

Místo původu: Egypt

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 170 cm

Vnější popis: Benjamin vypadá jako teenager a jeho bledá kůže s olivovým nádech svědčí o tom, že jako člověk měl tmavší kůži.

Zvláštní schopnosti: Ovlivňuje živly – oheň, vodu, zemi a vzduch. Svou vůlí dokáže pohybovat předměty.

Vztahy v rodině/smečce: Benjaminovou družkou je Tia.

Minulost:

Benjamin vyrůstal v káhirských slumech. Jako malé dítě ztratil matku a od té doby žil u příbuzných své matky, otce nikdy nepoznal. Vyrůstal u toho, kdo ho byl schopen nakrmit – babička, teta, bratranec, až nakonec skončil u matčina strýce – pouličního umělce, který nechtěné mladé členy rodiny učil tančit a zpívat (což na ulici za peníze předváděli), prodávat cetky a vybírat kapsy – což jim většinou šlo nejlépe. Občas také prodával děti, které dostatečně nevydělávaly. Když strýc zjistil, že Benjamin umí ovládat oheň, naučil ho pár triků a stal se z něj nejvýdělečnější člen skupiny.

Benjaminův strýc se také staral o Tiu, Benjaminovu vzdálenou příbuznou. Tia byla chytrá, vážná k Benjaminovi přilnula, navzájem se o sebe starali a důvěřovali si. Když bylo Benjaminovi patnáct a Tie dvanáct, rozhodli se, že spolu utečou.

Benjaminovo publikum a věhlas neustále narůstali, dokud jej neobjevil i Amun, který, frustrovaný z proher s Arem, nezaváhal, v noci unesl chlapce přímo z ulice a jeho strýce zabil.

Amun Benjamina ukrýval v neobjeveném podzemním chrámě pět let a společně s Kebi mu nosil jídlo. Benjamin nesměl chrám opustit, aby se o něm nedozvěděli Volturiovi. Amun byl k Benjaminovi od začátku upřímný a pověděl mu o Volturiových a varoval ho, že by jej chtěli pro sebe a díky jejich darům by ho zotročili. Nikdy mu ovšem neprozradil, proč jej chce pro sebe.

Amun s Benjaminem zacházel jako se synem a nikdy mu nenaznačil, že mu jde jen o jeho talent. Benjamin Amunovu laskavost přirozeně přijímal a oplácel. S Kebi tak silný vztah neměl, hlavně proto, že středem jejího života byl Amun.

Amun věnoval spoustu času rozvíjení Benjaminova talentu a byl nadšený, když se jeho schopnosti mnohonásobně rozšířily a Benjamin se naučil ovládat i ostatní živly. Jako první přišel na řadu vítr, poté země a nakonec voda. Amunovi bylo jasné, že v upířím světě má Benjamin neocenitelnou hodnotu.

Jakmile Benjamin překonal novorozenecké období, začal přemýšlet o Tie. Přestože byly jeho lidské vzpomínky zakaleny, pamatoval si ji a přemýšlel nad tím, co se s ní stalo bez jeho a strýcovy ochrany. Amun se jej snažil přesvědčit, že lidské problémy se jej již netýkají a zaměstnával ho, jak jen mohl – rozvíjel jeho talent, vzdělával ho v umění a vědách. Přesto všechno Benjamin na Tiu neustále myslel a chtěl jít za ní, ale Amun to kategoricky odmítal, měl strach, že Benjamina objeví Volturiovi.

Asi po pěti letech, když Amun odešel na lov, Benjamin uvěznil Kebi a utekl. Benjamin si na upíra, který se poprvé dostal na povrch, počínal velice opatrně, celé noci pátral a vyptával se na Tiu. Aby si jej nikdo nevšimnul, schoval se v podzemí – ve štěrbinách, které si sám vytvořil.

Nakonec našel správnou stopu a Tiu vypátral v Suezském průplavu. Myslel si, že bude ztracená, bez ochrany, ale měla manžela a Benjamin si nebyl jist, co podniknout dál, nakonec se rozhodnul promluvit si s ní.

Počkal si na večer, kdy se její manžel zdržel ve městě, a poté Tiu oslovil v malé zahrádce, bál se, ukázat se jí ve světle lamp, kvůli změnám, které se u něj udály. Když jej Tia spatřila, utíkala za ním, i přes to, že ji šokoval jeho nový vzhled.

Benjamin jí okamžitě prozradil, že je upír a vypověděl vše o svém světě a hrozbě od Volturiových, přitom se vzdálili od domu do temných ulic, aby Benjamina neviděl Tiin manžel. Před úsvitem chtěl Tiu doprovodit domů, ale ona se rozhodla, že Benjamina již nikdy neopustí a musí ho chránit před Volturiovými.

Benjamin usoudil, že bude moudřejší Tiu přeměnit a až poté představit Amunovi. Benjamin v poušti vytvořil trhlinu, ve které Tiu kousnul a tři dny čekal, než přeměna skončí, hned na to ji vzal na lov. Nakonec se společně vrátili do Amunova chrámu.

Amun se nejdříve rozzuřil, ale poté, co mu Benjamin vše vysvětlil a ujistil jej, že se choval opatrně, uklidnil se. Příchod Tii rovněž přetrhal poslední Benjaminovy vazby k lidskému životu. Navíc dokázal, že je na něj spolehnutí i mimo úkryt.

Amunova smečka začala žít o něco normálněji, i když v největší tajnosti. Benjamin je s Tiou šťastný a Amunovy důvody nikdy nezpochybňoval.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Egyptská smečka - Benjamin:

 1
3. Tina
01.05.2013 [20:41]

je fajn..! Emoticon Emoticon

2. I love Benjamin ♥
21.02.2013 [20:13]

On je úžasnej :33333 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. polly
03.12.2012 [11:51]

je to ten nejlepší upír Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!