Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Egyptská smečka - Amun


Egyptská smečka - AmunAmun z Egyptské smečky.

Celé jméno: Amun

Stav: upír

Datum narození: před rokem 2500 před naším letopočtem

Datum přeměny: neznámé

Původce přeměny: neznámý

Místo původu: Egypt

Barva vlasů: černá

Barva očí: rudá/černá

Výška: 173 cm

Vnější popis: Amunova bledá pokožka má lehký olivový odstín, naznačující, že měl před přeměnou tmavou pokožku.

Zvláštní schopnosti: Nemá žádné známé zvláštní schopnosti.

Vztahy v rodině/smečce: Je vůdcem smečky a jeho družkou je Kebi.

Minulost:

Jednotliví členové egyptské smečky existovali již před tím, než si Rumuni začali tvořit vlastní smečku a ovládat svou část světa. V té době se několik nomádů a upírských párů spojilo, aby udrželi vládu v údolí Nilu. Na rozdíl od Rumunů si nikdy nevytvořili podřízené stráže a nesnažili se svrhnout ostatní klany, ale drželi si lidské otroky a žili jako bohové, byť bez zvláštních schopností.

Rumuni a Egypťané spolu koexistovali bez větších potíží, neboť si nezasahovali do územních celků.

Sto let po slavném vítězství Volturiovi pokračovali v tažení proti smečkám, které žily moc nápadně, Egyptská smečka byla jednou z nich. Volturiovi nejprve zvolili cestu diplomacie a předložili své podmínky, většina Egypťanů se ovšem rozzuřila a odmítla se podřídit. Jen jeden egyptský pár změnil stranu – Amun a Kebi. Amun věděl, že pokud Volturiovi svrhli bojovné Rumuny, Egypťané nemají šanci, a měl pravdu, do pěti let byla egyptská smečka zničena.

Amun měl silný pud sebezáchovy, proto se Volturiovým poklonil a Kebi jej bez protestů následovala, ale chyběl mu přepychový život, ve kterém byl uctíván jako bůh. Věděl, že před Arem by své lsti a plány nezatajil, ale to mu nezabránilo doufat, že zesílí a postaví se jim. Proto od Volturiových převzal metody a začal hledat talentované lidi a upíry.

Aro si toto uvědomoval až příliš dobře, ale musel Amuna nechat naživu, aby ostatní smečky viděly, že Volturiovi drží dohodu – pokud budou poslouchat, přežijí. Od té doby spolu ti dva soupeřili, pokud Amun někoho objevil, Aro mu okamžitě nabídnul místo v gardě, občas ale Amun vyhrával. Jedním z prvních přínosů byl Demetri, ale díky Chelsea neměl Aro problém Demetriho odlákat.

V mnohých případech Aro prostě smečku obvinil ze zločinu a talentovaným nabídnul místo v gardě jako možnost záchrany – zbytek zabil. Ale Amun vždy přežil, Aro si jejich malou hru až moc užíval.

Amun v průběhu staletí své pokusy vzdal, ale když objevil v jedné egyptské ulici Benjamina, který předváděl své kouzelnické triky, začal opět doufat. Z Amuna se stal samotář, držel Benjamina v naprosté tajnosti, aby se nemohl setkat s někým, koho by Volturiovi potkali.

Amun byl pro Benjamina otcem a Benjamin pro Amuna synem, jediný rozpor nastal v začátcích jejich soužití, kdy Benjamin odešel, aby si našel družku, po návratu mu bylo rychle odpuštěno.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Egyptská smečka - Amun:

 1
1. Alice Cullenová
22.02.2012 [13:39]

docela dobry

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!