Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Charlie Swan

Adioma


Charlie SwanCharlie Swan je otcem Belly.

Celé jméno: Charlie Swan

Stav: člověk

Datum narození: 1964

Místo původu: Forks, Washington

Barva vlasů: hnědá

Barva očí: hnědá

Výška: 183 cm

Vnější popis: Charlie je poměrně vysoký a má průměrnou postavu.

Vzdělání/povolání: Je policejním náčelníkem.

Koníčky: Miluje rybaření.

Vozidlo: vůz policejní hlídky

Členové rodiny: Jeho rodiče se jmenovali Geoffrey a Helen Swanovi. Jeho exmanželkou je Renée Dwyerová a dcera Isabella Swanová - Cullenová. V současné době se stýká se Sue Clearwaterovou.

Minulost:

Charlie se narodil a byl vychováván ve Forks ve Washingtonu svými rodiči Goeffreyem a Helen Swanovými. Když se Charlie narodil, byl velkým překvapením, jeho rodiče měli čtyřicet a mysleli si, že nemohou mít děti. Zůstal jedináčkem a k rodičům měl vždy blízko.

Od dětství se přátelil s Billy Blackem, Harry Clearwaterem a Quilem Atearetem IV. Během dospívání se jim Charlie odcizil, domníval se, že je to jejich příslušností ke Quileutům. Ve skutečnosti se Billy, Harry a Quil nechali lapit tajemným světem mýtů. Doufali v setkání s upíry, aby se mohli stát superhrdiny.

Když Charlie dospěl, chtěl odejít na univerzitu, ale zdraví jeho rodičů mu to nedovolilo. Matka trpěla raným stádiem Alzheimerovy choroby a otcovu pohyblivost omezila artritida.

Během prvního léta u policie Charlie potkal Renée. Přijela s kamarádkami po Pacifické dálnici a udělaly si zastávku na táboření ve First Beach v La Push. Charlie byl na návštěvě u Billyho, když Renée potkal. Okamžitě mezi nimi přeskočila jiskra a strávili spolu několik dní, než Renée s přítelkyněmi odjela, ale slíbila, že po zpáteční cestě se vrátí.

Charlie si uvědomil, jak moc ji miluje a když se vrátila, přesvědčil ji, aby s ním zůstala. Renée byla impulzivní a romantická, navíc se jí líbila vášnivost jejich vztahu. Charlie ji požádal o ruku a o pár týdnů později se vzali na soudu v Port Angeles.

Charlie koupil malý domek v ulici, kde bydleli jeho rodiče. Krátkou dobu byli bláznivě šťastní, což se ještě zvýšilo, když Renée o pár měsíců později zjistila, že je těhotná.

Během Renéeina těhotenství se Charlieho život změnil. Stav jeho rodičů se zhoršil, otec potřeboval každodenní pomoc s Helen. Zároveň Renée po porodu postihla poporodní psychóza a deprese způsobená hormony, chtěla se odstěhovat na slunnější místo.

Pár měsíců po Bellině narození se Renée rozhodla i s dcerou odjet a nechala Charlieho zničeného, ten nemohl opustit rodiče. Nebránil Renée v rozvodu, ani výchově Belly, ale chtěl ji vídat. Renée nikdy nepřestal milovat.

O čtyři roky později v rozmezí šesti měsíců jeho rodiče zemřeli. Charlie zůstal sám, kromě léta, kdy jej navštěvovala Bella. Naplno se vrhnul do práce a propracoval se až na šerifa policie ve Forks. Zároveň udržoval přátelství s Billym a Harrym, trávili spolu čas na rybách. Zvláště Billy Charliemu pomohl v letech po odchodu Renée a smrti rodičů. Když Billy po dopravní nehodě přišel o manželku Sarah, Charlie mu pomohl tak jako Billy jemu.

Charlie se vedle Belly vždy cítil hloupě a nikdy si nebyl jist, jak jí svou lásku vyjádřit. Všiml si, že se mu Bella podobá více než Renée, navzdory tomu, že žije povětšinu roku s Renée. Upřímně jej nadchlo, že se Bella rozhodla poslední rok a půl na střední škole strávit s ním.

 

Převzato z Oficiálního ilustrovaného průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Charlie Swan:

 1
15.05.2013 [16:13]

susan921 Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!