Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy » Postavy » Billy Black

Stephenie Meyer


Billy BlackBilly Black, starší kmene.

Jméno: Billy Black

Datum narození: konec 50. let 20. století

Pozice mezi Quileuty: kmenový starší – není vlkodlak

Zdroj vlkodlačích genů: linie Blacků

Barva vlasů: černá

Barva očí: černá

Vnější popis: Billy je podsaditý a má hluboce zvrásněnou tvář a tmavou, rudohnědou pokožkou. V současnosti je upoután na vozíček kvůli komplikacím s cukrovkou a nervovou poruchou.

Vzdělání/povolání: Původně se živil rybolovem. Billy je jedním z kmenových starších, jelikož je přímým potomkem bývalého vůdce, je považován za neoficiálního vůdce kmene. Když se proměnil Sam, automaticky se stal starším kmene a neoficiálním vůdcem.

Členové rodiny: Má tři děti – dvojčata Rachel a Rebeccu a syna Jacoba. Jeho žena Sarah zemřela při autonehodě. Také je možné, že je otcem Embryho Calla.

Minulost:

Billy prožil celý život v La Push. V jedné z jeho prvních vzpomínek jej otec drží na rukou a on sleduje, jak jeho starý, vrásčitý dědeček vybuchuje v obřího, rudohnědého vlka společně se svými dvěma přáteli – Quilem Atearou a Levim Uleym. Všichni tři Billymu připadali prastaří, také byli se svými šedivými čumáky a ztuhlými klouby. Pak vydali zvuk podobný smíchu a vběhli do lesa na svůj poslední běh.

Díky tomuto zážitku Billy vyrůstal ve světě, kde magie existovala, na rozdíl od jiných lidí ve městě. Jako teenager doufal, že se jednoho dne objeví upíři, on se promění a jako superhrdina zachrání kmen. Ve dvaceti letech si začal uvědomovat, že se tak nestane a kmen nezachrání, několik dalších let se s tím smiřoval. Založil rodinu a naučil se oceňovat klid maloměsta a bezpečí. Byl šťastný a spokojený se svou ženou a dcerami, když se narodil Jacob, poprvé pochopil pravou váhu svého vlčího prokletí. Upřímně doufal, že jeho syn prožije stejně mírumilovný život.

Jeho žena Sarah o devět let později zemřela při automobilové nehodě. Pro Rachel a Rebeccu bylo těžké vyrůstat na místě plném vzpomínek na matku, a jakmile byly dost staré, našly si vlastní cestu a La Push opustily. Billy zde zůstal, neboť se domníval, že jeho syn potřebuje oporu místa, kde vyrůstal.

Billy byl často pryč, pracoval na rybářské lodi a chtěl, aby byl Jacob s lidmi, kterým může věřit. Hluboko uvnitř se obával, že náhoda může Jacoba zavést na místo s upíry. Toto by se samozřejmě mohlo stát i v La Push, ale zde by měl podporu smečky a kmene. O několik let později musel Billy kvůli zhoršující se nemoci skončit v práci. Ztrátu pohyblivosti prožíval těžce, ale mohl trávit více času s dětmi. S dcerami, které se více zapojovaly do společnosti, a Jacobem, který se o otce staral nejčastěji, a díky tomu se sblížili.

Billy byl vždy společenský člověk se spoustou přátel. Nejbližší mu byli Harry a Quil. Společně vyrůstali ve světě magie a trávili léta v naději, že dostanou šanci stát se superhrdiny. Když se Quil na moři převrhl s lodí, a ta jej zabila, bylo to pro Harryho a Billyho o to těžší, neboť věděli, že kdyby se uměl přeměnit, asi by přežil.

Rovněž se přátelil s Charliem, navzdory tomu, že o vlčím tajemství nic nevěděl. Charlie věděl, jaké je to ztratit manželku a navíc měli oba dcery, které pro ně byly občas záhadou. Také sdíleli lásku k rybaření.

Když se vrátili Cullenovi, nastaly pro kmen těžké časy. Každý zasvěcený z kmene připravoval své děti na možnost přeměny, ale všichni museli věřit, že se jedná jen o legendy. Billy Jacoba upozornil na znaky vlkodlaka – vysoká teplota, zrychlený puls, vztek – ale Jacob jej ignoroval a myslel si, že Billy pověrčivý.

Billy věděl, že jsou Cullenovi upíři, znal je z příběhů svého dědečka a otce. Nevěřil, že jsou Cullenovi tak neškodní, jak se prezentují a viděl v nich hrozbu, kterou mohla zastavit jen silná vlkodlačí smečka. Bál se o kmen a přátele ve Forks, snažil se Charlieho varovat, ale ten si Carlislea oblíbil a na Billyho se hněval kvůli předpojatosti k přistěhovalcům. Jakmile se Charlie dozvěděl, že příslušníci kmene bojkotují nemocnici, způsobilo to mezi Billym a Charliem neshody.

Když Billy viděl, jak těžce se Sam vyrovnává se svým dědictvím, začal se bát o Jacoba ještě více. Přesto byl rád, když se Jacob spřátelil s Charlieho dcerou, její otec mu chyběl a hlavně Billy získal záminku k návštěvě. Nicméně v průběhu návštěvy byl šokován zjištěním, že Bella se s jedním z Cullenových stýká.

 

Převzato z oficiálního průvodce



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Billy Black:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!