Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Vánoční záchodová příhoda od Johnna

Bella, by gossipgirl


Vánoční záchodová příhoda od JohnnaPoviedka sa umiestnila na 11. mieste.
Gratulujeme a želáme krásne sviatky!

Článok je ponechaný v pôvodnej podobe, bez opráv. 


 

 Vánoční záchodová příhoda

 

Bylo pár dnů před vánoci, když se u jedné upírské rodiny začalo všechno hroutit. Začalo to celkem nevinně...

 

„To snad ne!" zapištěla Rose a upíří rychlostí přisvištěla do obývacího pokoje, kde byl zbytek rodiny. „Kdo sakra ucpal záchod?" vyjela na ně.
„No..." zašeptala Bella, ale nic jiného než chabé pípnutí, z ní nevyšlo.
„Tak ho běž laskavě prošťouchnout!" nakázala jí rozpálená do ruda.
„Bella nám tady přece nebude drhnout záchody!" protestoval Edward.
„Neměla položit tak velkou kládu, že to ani naše upíří toaleta nevydržela!" 
„Ty jí prostě jen..."
„Klid!" povzdechla si Bells s čelem zabořeným do dlaní. „Půjdu to vyčistit! Hlavně už toho nechte!"
„Přece tady nebudeš dělat služku," řekl Edward a zavrtěl nesouhlasně hlavou.
„Je to moje vina," připustila.
„Pokud ti to nevadí," zašeptal nakonec Edward.
„Je to jenom čištění záchodu, to snad ještě zvládnu! Zas takové nemehlo nejsem," kladla jim na srdce.

 

Bella si vyslechla menší proslov od Rosalie a spolu se štětkou a krabicí plnou přípravků na drhnutí se vydala do toalety v prvním patře. Edward ji chtěl následovat a pomoct jí, ale Carlisle ho zastavil. Nechce rozdmýchávat oheň, zvlášť na Vánoce, kdy mají být všichni šťastní. 

 

Všichni si povídali. Bella už byla nějakou chvíli na záchodě v 1. patře.

 

„Je to jen práce, Edwarde. To ji snad nezabije," usmála se Rose.
„Já ji chci jenom chránit!" odolával.
„Před záchodovou mísou?" zažertoval Emmett.
„No dobře, možná jsem to trochu přehnal," přiznal.  

 

Jakmile to dořekl, začaly se z 1. patra ozývat hlasité zvuky. Bum! Prásk! Bum! Cák!

 

Bella držela v jedné ruce štětku a v druhé záchodové prkénko. 

 

„Do prdele!" vypískla. „Co teď?! Dobře... jedno po druhém!"

 

Pevně si uchytila prkénko a začalo ho tou štětkou leštit. Až bylo celkem bílé, posadila ho zpátky na mísu, ale bylo poněkud křivě. Chvíli se ho snažila udusit, dokud jí nedošlo, že prkno od záchodu se udusit nedá. Nechala ho tak. Raději se přesunula k samotné akci. Zatáhla za splachovací šňůru a sledovala, jak hnědá voda víří. Místo toho, aby zase zmizela, držela se taktak podél okraje. 

 

„Sakra!" prskla a kopla do něj. „No tak... funguj!"

 

Ještě několikrát zatáhla a záchod začal vydávat opilecké zvuky. kuňkal, krkal, bublal... Hrdě uchopila štětku a ponořila celou svoji paži do exkrementového koktejlu. Začala prošťouchávat odpad, ale jediný výsledek byl ten, že se jí všechno nalepilo na ruku, takže ji měla od smradlavého slizu. Z toho puchu už ji pálily oči, ale rozhodla se to překonat. Pořád dorážela, jenže kalná tekutina neklesla ani o centimetr. Nakonec štětku vzala do obou rukou a začala s ní míchat. Jako kdyby si míchala večeři v kotli. A konečně se dostavil výsledek - záchod vyplivl převážnou většinou hovínek, která překážela. Vystříklo to Belle přímo do obličeje. Vypadala jako kdyby si namočila tvář do nutely. 

 

„Kurva!" zaklela a s zuřivým tikem ze sebe oklepala dávku výkalů.

 

Odevzdaně vstala a rozhlédla se po místnosti - po výkalech ani stopy. Jak to vždycky bývá ve filmech? Zamyslela se a pohlédla zasněně na strop, kde se na ni usmívalo hovno hnědé jako čokoláda. Když pozvedla údivem obočí, spadlo zpátky do mísy a teď se to stalo. Záchod začal zpívat svou árii. Bella stačila jen utéct a se strachem zavřít dveře. To už tu byli i Cullenovi.

 

„Co se děje?" zvolal vyděšený Edward.
„Ale nic," odvětila Bella klidně. „Na ten záchod se podívám asi až zítra. Potřebuje se to trochu odmočit, nic víc. Zatím můžeme chodit..." 
„Ven?!" vyštěkla na ni Rose. 
„Jiný záchod tu nemáte?" optala se Bella hloupě.
„Ne, na naše střeva stačí jeden. Cos to jedla?" zeptal se Emmett. „Celou krávu na kari?"
„To se zvládne!" pronesla hrdě Esmé. „Jeden záchod je přece ještě za domem."
„Myslíš tu kadibudku plnou much, pavouků a krys? Tu, kde nefunguje ani světlo? Tam se budu bát si i uprdnout, abych nenaštvala všechnu tu havěť!" odfrkla Rosalie.
„Třeba je tím smradem uspíš, to se zas neboj!" opáčil Edward.
„Nebudem si přece kazit svátky. Kdo chce, bude chodit do kadibudky, kdo ne, může jít do přírody. Zítra jsou přece Vánoce," pronesl řečnicky Carlisle.
„Souhlasím," špitla Bella a nervózně zamkla toaletu. 

 

Bella měla v plánu to vyřešit až ráno. Sice nevěděla jak, ale chtěla to dokázat sama. Posměšky od Rose už jí lezly krkem! Zhruba o půl jedné ráno se šla projít do lesa. Na takovou menší vyprazdňovací procházku. Stoupla si mezi dva temné keře a chtěla si čapnout, ale atmosféra nočního lesa jí moc neprospívala. 

 

„To zvládnu," opakovala si, „to zvládnu!"

 

Pomalým, ale jistým krokem se vydala ke kadibudce, nadechla se a utahaně vlezla dovnitř. Sundala si kalhoty od pyžama a sedla si. Sedělo se jí až příliš pohodlně, pak si to uvědomila - něco tam je! S hlasitým řevem se vyřítila z kadibudky. Kalhoty měla na půl žerdi, takže byl vidět i její neudržovaný bobřík. 

 

„Bože!" vypískla.

 

Dřevěné dveře se začaly vrzavě otevírat, jako v nějakém hororu. Pak bylo slyšet jen rozhněvané vrčení. Ven z kadibudky se vyřítila Rose a začala zběsile nadávat.

 

„To už se člověk nemůže ani v klidu vysrat?!" pištěla.

 

Bella ještě pořád nekontrolovatelně dýchala, oči měla dokořán a její odvaha se rozhodla hodit si mašli. Pořád stála naproti kadibudky s kalhotami dole a zdravila Rosalie svým lesním porostem. Šokované civěla a nedokázala se uklidnit.

 

„Jsi snad slepá? Nevšimneš si, že na někom sedíš?" nadávala Rose dál.
„Omlou... omlouvám se," pípala Bella koktavě.
„Slyšela jsi někdy o depilaci, bobří královno?" tázala se Rose s plnou pusou smíchu. Práskala si rukama do stehen a nezastavitelně se smála na celé kolo.
„No co... je zima," zapípala Bella. Pořád měla ve tváři vyrytý šok.
„Radši si ty kalhoty už natáhni!" zpívala si Rose se záchvatem smíchu. 

 

Mezitím už dorazili ostatní - hlasitý smích Rose je dokonale přivolal. Bella si rychle natáhla kalhoty a začala se trapně usmívat na Rose i na Cullenovi.

 

„Už jsme to vyřešili," řekla nejistě a lehce se poškrábala na zadku. „Jen jsme se tu potkali."
„Musíme nechat opravit ten záchod! Nepotřebuji, aby si na mě příště zas někdo sednul, když jsem zrovna uprostřed něčeho," zazubila se Rose.
„Bella si na tebe sedla, když jsi byla na záchodě?" vyplivl na všechny Emmett. „No to snad ne!" šeptal a skoro už krvácel smíchem.
„Prostě jsem ji neviděla," bránila se Bells. „Jde se zase domů!" svolala a snažila se je nahnat do dveří.
„To je smůla, že jsem u toho nebyl!" kuňkal Emmett, jenž se potácel opilý smíchem do domu.
„Promiň, Rose. Příště zaklepu! Nenapadlo mě, že tu někdo takhle pozdě bude."
„To tě mohlo napadnout!" odsekla a následovala svého milého.
„To je v pohodě, Bello," řekl Edward a tisknul ji k sobě.
„Ne, to tedy není!" vyhrkla na něj a vytrhla se z jeho sevření. Ostatní se raději taky uklidili do pozadí. „Pořád něco vyvádím! Rose mě nenávidí a navíc poseru vše, na co sáhnu!"
„Neboj, zlato. Zítra se postaráme o ten záchod a Rose se zase uklidní. Ona jen prostě nemá ráda změny."
„No, ten záchod... No, řekněme, že jsem ho asi zavraždila nadobro," šeptla Bella.
Edward se jen usmál. „Ty jsi opravdu postrach, Bells."
„Hej!" hýkla a dloubla do něj loktem. „Já to o sobě můžu říkat, ale ostatní ne!"
„Dobře. Jsi bobřík šikula!" pronesl vznešeně a se šklebem zamířil domů.
„Bobřík?" dýchla mu na záda. „To snad ne! Kolik jsi toho vlastně viděl?!"
„Ale nic..." řekl s úsměvem.  

 

Další ráno - 25. prosince, se všichni sešli v obýváku u vánočního stromečku. Letos měli živý. Jehličí vonělo božsky, a dokonce na něm byly i karamelové šišky. Byl ozdoben oranžovými světýlky, černými a béžovými baňkami, zabaleným cukrovím a zářivými řetázky. Doslova z něj čišela atmosféra Vánoc. Hlavně proto, že ho celý zdobila Rosalie, takže Bella věděla, že mu nesmí zkřivit ani jehličku! Držela se střízlivě dál a obcházela ho obloukem. Další trable u Rose si už nemohla dovolit, alespoň tento rok.

 

Všichni si stoupli kolem stromku a začali zpívat vánoční koledu. Zdobte domy - oblíbenou koledu Rosalie. 

 

„Zdobte domy, zdobte síně, fa la la la la la, la la la... Dítě spinka matce v klíně, fa la la la la  la, la la la... Nádherného dům buď vzhledu, fa  la  la  la la la, la la la, když se strojí na koledu, fa la la la la  la, la la la..." spustili všichni sborově. Jejich medové hlasy se sešly v dokonalý tón, jen Bella zpívala trochu falešně, ale celek zněl moc krásně.

 

Koledu dozpívali až do konce a pak se vrhli k dárkům upíří rychlostí. Emmett si uzmul všechny, které nesly jeho jméno. Ostatní se pokojně vrhali vždy jen po jednom. Ten zuřivě rozdělali a letěli na další. 

 

Edward chňapl po dárku od Esmé. „Měkký dárky až potom!" pípnul a hodil ho na hromadu. Hned vedle něj zasedla Bella.
„Holicí souprava?" pípla. „Díky, Rosalie," dodala nakonec pobouřeně.
„Nemáš zač!" zvolal na ni Emmett. Bella jen zafuněla a pozorovala Edwarda, když otvíral dárek od ní.
„Hmm... cédéčko! Díky, lásko!" řekl a políbil ji na čelo. 

 

Mezitím se k nim dostal Emmett a cpal jim svůj dárek pro ně. Bella ho s nadšením otevřela.

 

„Kondomy?" vyprskl Edward. 
„To jsou jen jahodový balónky, nelekej se!" mrknul na něj se šklebem.
„...jak pečovat o své vlasy," četl zatím Edward z příbalového letáčku. „Vaše hříva už nebude vypadat jako z reklamy na Schauma."
„Neděkuj!" špitla na něj Rose.

 

Všichni si děkovali či nadávali za dárky, ale najednou se něco stalo.

 

„Slyšíte to?" optala se Alice.
„Copak?" odvětil Jasper.
„Nevím... Jako by se něco valilo..."
„Počkej," přistoupil k ní Carlisle. „Taky něco slyším!"

 

Než se stačili pořádně zamyslet, strop už se hroutil a na Rose, která stála přímo uprostřed místnosti, spadnul záchod - v celé své kráse. Jen si odhrnula exkrementy z čela a zavyla: „Isabello!" 

 

 





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vánoční záchodová příhoda od Johnna:

 1
20.06.2014 [14:47]

Lena15 Emoticon Tak tohle mě dost pobavilo, jednak skvěle napsaný, jednak vtipný. „To už se člověk nemůže ani v klidu vysrat?!" říkám taky. Emoticon Emoticon
Ale to s tím bobříkem bylo za moc... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.06.2014 [14:47]

Lena15 Emoticon Tak tohle mě dost pobavilo, jednak skvěle napsaný, jednak vtipný. „To už se člověk nemůže ani v klidu vysrat?!" říkám taky. Emoticon Emoticon
Ale to s tím bobříkem bylo za moc... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 27.02.2014 [21:25]

WOOOW, já se tu celou dobu hihňala jak idiot Emoticon Ještě teďka mám ten blbý úsměv na rtech --> EmoticonPARÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDA Emoticon

09.02.2014 [15:21]

jesikatauzasny ,jsem myslela,ze umru na zachvaty smichu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. mkv
16.01.2014 [22:32]

Dobry Emoticon trochu nechutny a musite pominout fakt ze upiri zachod moc nevyuzivaji ale jinak me to fakt pobavilo Emoticon Emoticon

16.01.2014 [20:09]

Mispool Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.01.2014 [11:48]

IrtemedJakože jsem to četla až teď Emoticon Takže pravidlo číslo jedna: DRZET BELLU DÁL OD ZÁCHODU:) Emoticon moc povedené Emoticon Emoticon

25.12.2013 [23:05]

MichellCullen Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 24.12.2013 [22:41]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!