Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Tri oriešky pre Bellu - Alebo prečo som radšej neostala pannou? - clayton44

2


Tri oriešky pre Bellu - Alebo prečo som radšej neostala pannou? - clayton44Soutěžní povídka - 2. téma Tři oříšky pro Popelku

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

clayton44


Tri oriešky pre Bellu - Alebo prečo som radšej neostala pannou?

 

٥٥٥

... Jedného slnečného dňa, keď Cullenovci nemohli ani na krok, rozhodla sa Bella prejsť po lese ...

To je tam ale nuda, pomyslela som si. A tak som sa postavila z gauča a vyšla veľkými obývačkovími dverami na čistinku pred domom.

Pomaly som vykročila a nemierila si to smer les.

Vošla som do lesa a nevšimla som si vetvu, ktorá bola dosť nízko a sklátila som sa na zem. V snahe postaviť sa, som sa potkla o vlastné nohy a teraz padala doluznak. Konečne sa mi podarilo postaviť a opatrne som sa dala do kroku. No nevydržalo mi to dlho. Nevšimla som si totiž ten sprostý brečtan, ktorý sa mi zaplietol medzi nohy a znovu som letela dolu.

„Ja sa na to ...“ kričala som a pejoratíva sa zo mňa až valili.

Vtom predo mňa skočila veverička. Zamyslene sa na mňa pozrela a začala sa psychopaticky smiať.

„Vstávaj ty krava“ povedala. Čo? Nechápala som. Dnes som si lisohlávky ešte nedala. Ten hajzel Jasper, mi určite niečo namiešal do jedla.

„Á!!“ zakričala som „Hovoriaca veverička!“ a z celej sily som do nej kopla. Veverička v lete ešte zakričala. „Ty krava ...“

Bola som spokojná so svojim kopom a nevšímavo som sa otočila, že pôjdem ďalej. Znova som sa zaplietla do toho sprostého brečtanu a hodila papuľu. Spadla som do hromady suchého, zhnitého lístia a bolo tam aj niečo vlhké a teplé. A smrdelo to.

„Do riti“ zahrešila som. Chcela som sa postaviť, ale pokĺzla som sa na TOM a znova tam spadla.

„HaHaHaHa“ ozývalo sa spoza stromu. Vyšla s tade znova tá veverička a hnusne po mne zazrela. Spoza chvostu vytasila tri orechy a hodila ich po mne. Na moje prekvapenie, tá veverička vedela čo robí a trafila ma rovno medzi oči. Sklátila som sa rovno do hnusného blata ... teda ak to bolo blato. Zdvihla som hlavu a natešene zvolala.

„Orieškýýýý!“ Pozrela som sa na miesto, kde pred chvíľou stála veverica, ale tá tam už nebola.

Posadila som sa a poriadne si tie oriešky poobzerala. Jeden bol nahryzený.

„A nabudúce hádž neporušené!“ rozkrikovala som sa.

„Krava“ ozvalo sa niekde nado mnou.

Odtrhla som jeden a zahryzla som do neho. Skoro som si vyrazila zub. „Možno sú čarovné ... to tak.“

„Keby aj ten Edov oriešok bol taký tvrdý“ povedala som a hodila oriešok za seba. Ja budem panna do smrti. Rozčúlene som sa postavila a zvyšné dva orechy si vorvala do vrecka na nohaviciach.

 

Vošla som do domu a čo nevidím. Edwardov malý kamarát sa chcel predrať von. Nohavice mal napäté a zips mal už napoly rozopnutý.

„Edward“ zavrčala som a vrhla sa na neho. Strkala som mu jazyk do úst a on nič. Škaredo som na neho pozrela a hodila sa na gauč.

O hodinu neskôr prešiel Ed okolo mňa. Chodil na široko, akoby mu tam niečo zavadzalo. A aj zavadzalo. Malý Edík sa ani nepohol. Napínal Edove gate stále viac.

Žeby tie orechy fungovali? Vytiahla som z vrecka tie zvyšné dva orechy a pozorne sa na ne pozrela.

 

Vybehla som z obývačky. Utekala som do kuchyne a schovala sa pod stôl. Odtrhla ďalší oriešok a potichu povedala.

„Želám si, aby sa po mne Edward vrhol a mal som mnou styk“ s posledným slovom som sa pohrala a pomyslela na pekne myšlienky. Ale v nich nebol Ed ale Orlando Bloom. „Ach“ potichu som si vzdychla.

Nenapadne som zasa vošla do obývačky. Zhodila som sa na gauč a pokúsila som sa o zvodnú polohu.

Naširoko som sa rozkročila a povedala. „Tu je ale teplo.“ Moje tričko bolo raz dva dole. Edward spozornel. Otočil sa a keď ma zbadal, začal nervózne podupkávať a div, že neslintal. Tie dementne orechy nefungujú ... alebo hej? Pomyslela so si, keď Ed skočil smerom ku mne.

Začal ma bozkávať a pomaly chcel isť aj ďalej.

Vtom sa zarazil a povedal.

„Nie“ a odklonil sa odo mňa.

„Áno“ a naklonil sa znova ku mne. A tak sa to opakovalo.

Podráždene som ho odsotila a vstala. Ten debil neprestal. Naštvane som vypochodovala hore schodmi a plesla som dvermi. Hlavou sa hnalo plno myšlienok.

Mohla by som skúsiť zviesť Emmetta. Rosalie by to nevadilo. Aspoň by sa ho na chvíľu zbavila.

Obliekla som si svoj polopriesvitný korzet a sexy tangáče. Vošla som do jeho izby. Mala som šťastie. Emmett ležal na posteli len v trenkách s ovečkami. Fajn, aspoň sa nebudeme zdržovať vyzliekaním.

„Emmettík“ oslovila som ho. Hneď, ako ma zbadal sa niečo pri ovečkách pohlo.

„Bella“ začal „čo tu robi...“ umlčala som ho prstom na jeho ústach. Pomaly som tým prstom šla nižšie a nižšie. „Prišla som ti splniť tvoje tajné sny“ a môj prst už bol pri jeho pupku.

„Vážne?“ opýtal sa.

Vybehol z izby a kričal. „Mamíí ... Bella mi kúpi ovečku.“ „To je debil“ šomrala som si.

Fajn. Ostal mi ešte Carlisle a Jasper. A Jacob.

S Carlislom to šlo strašne. Zahral predo mnou, akože musí isť na súrny

prípad do nemocnice. Jasper chcel aby sme sa pritom vymenili ... akože ja budem muž a on žena ... ja som to vždy vedela. A Jacob sa spravil už vtedy, ako ma zbadal.

Úžasné. Ja toho panenstva nezbavím. Poznala som ešte par chlapcov. Starý úchyl Mike, perverzný Erik a nadržanec Seth. Plus zvyšok tých prasiat. Na letnej opekačke si to medzi sebou rozdávali jedna radosť. Ale za to mohol asi aj ten alkohol ... ale ani za jedným sa mi nechcelo isť.

„Skúsim to ešte raz s Edwardom“ rozhodla som sa.

Zbehla som dolu schodmi. Pomaly som kráčala ďalej a upravovala si korzet. Keď som ale vošla do obývačky skoro som sa sklátila na zem. Edward tam ešte stále sedel a nakláňal sa hore dole.

 

„Nie.“

„Áno.“

„Ty si somár“ zakričala som po ňom. Otočila som sa a za mnou stál Jacob s vyplazeným jazykom a „dážďovkou“ v ruke. „A ty tiež.“

Vošla som do Edovej izby a zobrala posledný orech. Hodila ho za seba. Priala som si, aby sa tu zjavil Orlando Bloom. A vtom predo mnou stal. V trenírkach, spotený a namakaný ... hodila som sa po ňom a bolo.

Už som nebola panna. Chytila som ho za ruku a viedla ho von. Otvorila som dvere a tam stál Jacob. Dala som mu jednu po hlave, ale už som si ho potom nevšímala. Potiahla som Orlanda, aby sme šli ďalej.

 

Zišli sme dolu schodmi a ten idiot sa tam stále hádal sám so sebou.

 

„Áno.“

„Nie.“

 

„Už je neskoro“ povedala som mu a pohladkala som ho po hlave.

„Čo?“ konečne prestal opakovať ,áno nie.

 

Vybehla som s Orlandom von z domu a nastúpili sme do jeho parádneho auta. Šliapol na plyn a boli sme preč.

 

 

٥٥٥

 

Po pár rokoch:

 

Teraz stojím v kuchyni a varím pre päť detí. Ten pako Orlando leží na gauči a prepína programy. Prečo som radšej neostala pannou?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tri oriešky pre Bellu - Alebo prečo som radšej neostala pannou? - clayton44:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!