Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Tajná láska od jane black

5.Evvelyn-Rosalie


Tajná láska od jane blackPovídka Láska je silnější než zlo od jane black se umístila na 14. místě s celkovým počtem bodů 10 ve druhé kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek je ponechán v původní podobě.

Píše se rok 1822 a Izabell sedí na své posteli a píše dopis své jediné lásce Edwardovi. ,,Má lásko , píšeme si  spolu už 55let.Moc se s tebou chci setkat , moc chci být tvoje ale mám strach , že nás zabijií a naší lásku“.Když  Izabell dopíše  tyto slova  z očí ji ukápne slza .Izabell se podívá na vlhké místo na pentagramu, něžně jej pohladí a místo se náhle vysuší. ,,Nechci abys věděl , že se trápím ‘’,řekla a zapečetila dopis . Její  jestřáb opustil hrad hned poté co mu Izabella dala do zobáku zapečetěný dopis.Po chvíli do jejího pokoje přišla Jane a řekla ,,VEČEŘE“. Izabell vstala a šla do jídelny na druhé straně hradu .Trvalo to asi 10 minut.Jakmile vešla do jídelny viděla dalších 5 Volturů a 7 objetí , každý jednu.Tuhle část dne neměla vůbec ráda. Musela skončit další lidský život pro ukojení svého hladu. Ostatní už pily ze svých objetí ale Izabell se na muže dívala a slyšela jak se mu zrychluje ten . Počkala až bude úplně vystrašený než se zněj napila.Když dopily Aro se na ni podíval a zeptal se jí ,, Proč čekáš tak dlouho než se napiješ ?“. ,, Čím více se bojí , tím méně je to bolí .“,odpověděla Izabell  když odhodila  mrtvolu na zem a odešla. Večer ,kolem jedenácté, přiletěl jestřáb zpátky k Izabelle a ona se celá rozzářila a vzala si dopis do ruky, rychle si sedla na postel roztrhla obálku s pečetí a začala číst dopis od Edwarda ve kterém stálo ,,Lásko mého života , tvůj strach je oprávněný ale moje city k tobě jsou silnější  než strach a panika která všude tady  vládne.Nemohu být bez tebe , nemohu vydržet tu bolest kterou prožívám když nemůžu být s tebou.Trpím!“.Při těchto slovech Izabell svíjela bolest taková jakou ještě nikdy necítila . Když pohlédla z okna viděla ten zmatek a popadla jí úzkost , že tam někde je její jediná láska , její Edward. Po dočtení dopisu se posadila ke stolu  a na kus pentagramu píše další dopis své lásce.,,Já taktéž trpím . Moje srdce se svírá žalem, ale já věřím , že se jednou shledáme a že naše bolest a utrpení zmizí . Věřím , že se shledáme, již brzy.Moje srdce ti bude vždy patřit.“ Potom vložila dopis do obálky , zapečetila ji ale dopis neodeslala. Počkala až na ráno.Ještě před úsvitem vyslala jestřába který vždy Edwarda našel.Jestřáb letěl dlouho než ho našel , byl na pokraji vyčerpání když usedl na okenní římsu Edwardova pokoje.Edward ho zpozoroval ,rychle šel k němu a vzal si dopis od Izabell . ,,Děkuji ti. “,řekl Edward a podal ptáku mrtvé kuře.Otevřel dopis,posadil se na postel a začal číst.Z dopisu byl zdrcený.Chtěl Izabelle hned odepsat když ho náhle vyrušilo volání jeho bratra Emmeta . ,,Edwarde musíme jít lovit.“ Edward si dal dopis za košily a šel. Z lovu se vrátily v noci . Jakmile Edward přišel do svého pokoje usedl ke stolu a začal psát. ,,Má lásko dnes jsem na tebe celou dobu myslel , myslel jsem na to jakou máš bolest a jak trpíš .Nesnesu utrpení které máš proto najdu něco nebo někoho kdo nás spojí navěky i přes všechna ta rizika.S Láskou Edward.“Dopsal a dopis dal jestřábovi který letěl zpět k Izabell. Ta už netrpělivě čekala u svého okna na milovaného posla dopisů, které byly tím jediným spojením mezi nimi.  ,,Jsi  tady!“ , vykřikla radostně Izabell .Když však začala dopis číst , bála se , že tento plán nevyjde tak , jak by si přáli . Bála se , že Edwarda při hledání řešení  chytí a nebo zabijí.  Na druhou  stranu si zase velmi přála být se svou jedinou láskou, Edwardem.  Láska a strach se začaly vyvažovat. Na dopis odpověděla až ráno . poslala jej a jestřáb předal. Týdny plynuly , jestřáb se nevracel a Izabell se bála ale stále věřila.Bylo právě 14.února když šla Izabell do velkého sálu za Volturiovími , kteří ji  k sobě zavolali. Když vešla do sálu uviděla svého milovaného Edwarda jak stojí společně s knězem před Volturiovími spoutaní v řetězech. ,,Znáš je ,Izabell??“ ,zeptal se jí Aro. ,,Ano.“ ,odpověděla Izabell hrdě. ,,SPOUTAT!“ , vykřikl Aro a Izabell chytily silné paže a spoutali ji. Izabell se podívala na Edwarda a řekla ,, Ty jsi ten kterého miluji , vedle tebe jsem si přála zemřít a taky se to stane.“  ,,Neměj strach Lásko,tohle není náš konec“, pověděl ji sladce Edward .Když  chtěli Voltuři začít se zabíjením , vtrhlo do sálu asi 8 upírů. Izabell nevěděla kdo jsou ale viděla , že jim přišli na pomoc. Nemohli sice Voltury zabít ale mohli je zdržet. Jedna žena mi sundala řetězy a podala kytici rudých růží. Kněz se rozhlížel , poté se postavil na schody a řekl ,,Milý svatebčané“, tato věta Izabelle potvrdila to , že se právě vdává.Podívala se na Edwarda a ten jí zeptal ,,Vezmeš si mně ?“ ,,ANO!“ , odpověděla Izabell  a došlo jí , že ti upíři jsou Edwardova rodina a že Voltuři i když to tak nevypadá jsou Izabellina rodina.Kněz se jich zeptal jestli může začít. Pár přikývl a začal obřad. ,,Milý svatebčané. Sešli jsme se zde abychom uzavřeli svazek manželský.Izabell Mario Volturiová berete si zde přítomného Edwarda Davida Cullena ?“ ,zeptal se jí kněz.  ,,Ano,beru.“ , odpověděla Izabell.  ,, A vy Edwarde Davide Cullene. Berete si zde přítomnou Izabell Mariu Volturiovou ?“ ,zeptal se kněz Edwarda. ,,Ano , beru.“, odpověděl Edward. ,,Z moci mi svěřené vás já Valentýn prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu. “ Když to kněz Valentýn dopověděl podíval se Edward na Izabellu a ona zase na něj a políbili se . Při polibku se jeden z Volturiových dostal ze sevření Cullenů a chtěl Izabell a Edwarda zabít. Před pár se však postavil kněz Valentýn a byla mu zasažena smrtelná rána. Když se skácel k zemi útočící upír uprchl a Izabell s Edwardem k němu poklekli a poděkovali mu. Kněz Valentýn jim dal prsteny a řekl ,, Navlékně te si je a už vám nemohou ublížit.“ Edward s Izabellou to tedy udělali, navlékli jeden druhému svatební  prsteny a poté se podívali na mrtvé tělo kněze ,který byl jejich spásou. Při odchodu z Voltry vzali i jeho tělo aby mu mohly vystrojit právoplatný pohřeb ,který měl být důkazem jeho statečnosti a citu k lásce kvůli které také zemřel…..

Kněz Valentýn je pohřbený v Římě kde se také narodil.Na svém náhrobku má vyryto ,, Zachránce Milenců“. K jeho hrobu chodí celá rodina Cullenů každý rok přesně 14.února a pokládají tam rudé růže , které jsou hlavním důkazem lásky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajná láska od jane black:

 1
27.08.2012 [9:28]

kiki1Bylo těžký se prokousat přes ty chyby , ale jinak se to dalo Emoticon

14.02.2012 [17:28]

NatyCullenStrašně moc gramatických chyb - doporučovala bych ti najít si korektora pro tvou další tvorbu, v soutěžích je to zakázáno. Emoticon A když přehlédnu tohle, nástin nápadu s obětavým knězem se mi líbil, ale bylo to moc uspěchané. Emoticon

14.02.2012 [9:34]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!